Helmenkalastaja kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jospa palstan ladytkin kokevat (tiedostamatonta) vetoa muslimeita kohtaan ja siksi eivät minun tavoin kykene tuomitsemaan heidän harrastamaansa sharia-kulttuuria - kognitiivinen dissonanssi siis ehkä?
Jos sharia-kulttuuria ei tuomitse tällä palstalla 'ääneen', eikä
sinun tavoin, niin sitä ei tuomitse ollenkaan - vai miten? Mikä ihmeen esimerkki hyvästä tuomitsemiskäytännöstä sinä kuvittelet olevasi?
Voi sen tuomita muillakin tavoin - mutta runsaista kannanotoistasi huolimatta en ole nähnyt sinun(kaan) mitenkään (suoraan) tuomitsevan shariakulttuuria.
Edit @ 12:04
muutettu "sinun" -> "sinun(kaan)"
Sinä olet ollut muuttamassa keskustelun fokusta sharia-lainsäädännön hyväksymisen/tuomitsemisen suuntaan. Eli hämärtämässä asiaa!
Niin minusta tässä tärkein fokus on tuo shariakulttuuri ja kummaksun sitä, että kuinka vaikeata nykynaisille tuntuu olevan sen tuomitseminen.
Seuraavaksi tärkein on tietty tuo median uutisointi asiasta, "helpottuneen" ymmärtäisin mutta "iloinen" särähtää korvaan. Kieltämättä Riidankylväjä muotoili mediaan kohdistamansa kritiikin melko selkeän oloisesti provosoivaksi.
Alkuperäisessä viestissään Riidankylväjä kuitenkin asettaa epäilyksenalaiseksi koko raiskauksen tapahtumisen vain sen perusteella, että kuvassa nainen hymyilee ja sanoo olevansa onnellinen!!! Kyllä pitää lukea nimenomaan (olemattomia) rivienvälejä, että Riidankylväjän aloitusviestin saisi väännettyä kyseisen yhteiskunnan kritisoinniksi.
En usko, että Riidankylväjä asetti epäilyksenalaiseksi raiskauksen suhteen, hänhän on vain todennut, että näyttöä ei ole todettu olevan (ns klassinen ja aina yhtä ikävä sana-sanaa-vastaan tilanne).
Eikä tosiaan Riidankylväjä tuonut kritiikiä shariaa kohtaan, sen tein minä.
En minä ainakaan pidä shariaa näissä kysymyksissä naisen kannalta oikeudenmukaisena! Ihan törkeää todellisuuden vääristämistähän se on, mutta Riidankylväjän kritisointi tässä ketjussa ei liity siihen asiaan millään lailla.
Hyvä, lisää meitä, jotka saavat suumme auki!
Riidankylväjää kritisoivat sekä haukkuvat väärää puuta että tarttuivat helppoon provoon.