Psykopatologia kirjoitti:Google-kääntäjä kääntää norjan jopa suomeksi.
Englantilainen (ja ruotsalainen) käännös on (ovat) parempia.
Kannattaa ladata http://translate.google.fi/
Psykopatologia kirjoitti:Jossain on ollut myös DNA-näytöstä ja todistajista ym.
http://takkirauta.blogspot.fi/2013/07/k ... eutta.htmlRuukinmatruuna kirjoitti:Vitsi on siinä, että Dubain lainsäädäntö pohjautuu sharialle, ja siinä seksuaalirikoksilla naisella on aina käänteinen todistustaakka. Eli raiskaus on oletusarvoisesti aviorikos, ellei rikoksen uhri kykene erikseen osoittamaan, että kyseessä on raiskaus. Siihen vaaditaan neljä todistajaa. Jos raiskattu ei kykene nimeämään todistajia, hän on syyllistynyt aviorikokseen.
Psykopatologia kirjoitti:11:08
Suomen vasemmisto- ja vihreäpainotteinen feministinen liike on ollut perinteisesti
palestiinalaisten puolella ja lempeä muslimeille. Tämä nähtiin mm. silloin, kun
Arafat vieraili Suomessa, jolloin Arafat - tuo lyhyenläntä lörppähuuli - hurmasi
paikalla olevat feminiinit.
Keijo Korhonen on kuvannut, että muinoin Genevessä - epävarman odotuksen
jälkeen - kun Arafat viimein saapui, paikalla olevat nuoret naiset suorastaan
"luhistuivat" (seksuaalisesti).
Psykopatologia kirjoitti:Tulisi pyytää muslimi-yhteisöltä lausuma tapauksesta.
Riidankylväjä kirjoitti:Tässä nyt lähinnä ihmetellään mikä on totta ja mikä tarua. Uhrin ilmoitetaan olevan onnellinen.

Kahvi kirjoitti:Jospa palstan ladytkin kokevat (tiedostamatonta) vetoa muslimeita kohtaan ja siksi eivät minun tavoin kykene tuomitsemaan heidän harrastamaansa sharia-kulttuuria - kognitiivinen dissonanssi siis ehkä?

Illusia kirjoitti:Minä en hyväksy sharia-kulttuuria.
http://takkirauta.blogspot.fi/2010/10/m ... isiin.htmlRuukinmatruuna kirjoitti:Miksi islam vetoaa naisiin?
THURSDAY, OCTOBER 28, 2010
(--)
Mutta samaa [kypsä vapauteen ja vastuuseen] ei voida sanoa kaikista naisista. Useimmille naisille vapaus ja itsellisyys on jotain hyvin pelottavaa - turvatonta, kamalaa. Useimmat naiset kaipaavat patriarkaattiin, vaikka he puheissaan sitä kammoksuvatkin. Jäykkien sukupuoliroolien purkaminen länsimaissa on merkinnyt myös miesten vallan ja vastuun romuttamista ja miesten arvostuksen romahtamista. Vaikka suurin osa naisista puheissaan sanookin inhoavansa patriarkaattia ja miesten valtaa, teoissaan he osoittavat toista. He ilomielin hakeutuvat etelän machokulttuurimiesten seuraan ja halveksivat länsimaista tasa-arvomiestä. Miehen kiltteys merkitsee joutumista naisen sylkykupiksi. Feminismi on merkinnyt kaikkialla länsimaissa miesvihaa. Miksi rikollisilla on bändäreitä siinä missä rock-tähdillä ja urheilijoilla, mutta tiedemiehillä ei? Kas siinäpä pulma.
(--)
Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jospa palstan ladytkin kokevat (tiedostamatonta) vetoa muslimeita kohtaan ja siksi eivät minun tavoin kykene tuomitsemaan heidän harrastamaansa sharia-kulttuuria - kognitiivinen dissonanssi siis ehkä?
Jos sharia-kulttuuria ei tuomitse tällä palstalla 'ääneen', eikä sinun tavoin, niin sitä ei tuomitse ollenkaan - vai miten? Mikä ihmeen esimerkki hyvästä tuomitsemiskäytännöstä sinä kuvittelet olevasi?
Illusia kirjoitti:Minä olen feministi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa