Illusia kirjoitti:Minä olen feministi. Ajan naisten ylivaltaa maailmaan.
Illusia kirjoitti:Onko Mirri tuo Ruukinmatruuna?
ABOUT ME
IRONMISTRESS
STEELTOWN, DERIVAATTALANDIA
Verbaalista pyrometallurgiaa jo vuodesta 2007
Riidankylväjä kirjoitti:Illusia kirjoitti:Minä olen feministi. Ajan naisten ylivaltaa maailmaan.
Ok kerrankin rehellinen feministi. Nostan hattua.
Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jospa palstan ladytkin kokevat (tiedostamatonta) vetoa muslimeita kohtaan ja siksi eivät minun tavoin kykene tuomitsemaan heidän harrastamaansa sharia-kulttuuria - kognitiivinen dissonanssi siis ehkä?
Jos sharia-kulttuuria ei tuomitse tällä palstalla 'ääneen', eikä sinun tavoin, niin sitä ei tuomitse ollenkaan - vai miten? Mikä ihmeen esimerkki hyvästä tuomitsemiskäytännöstä sinä kuvittelet olevasi?
Voi sen tuomita muillakin tavoin - mutta runsaista kannanotoistasi huolimatta en ole nähnyt sinun(kaan) mitenkään (suoraan) tuomitsevan shariakulttuuria.

Mirri kirjoitti:En tiedä mitään järjellistä syytä ryhtyä mihinkään (suoraan) tuomitsemiseen tämän foorumin herrojen silmien edessä. Tiedätkö sinä?
Kyllästynyt kirjoitti:Eivätkö palstan "ei-daamit" ilman erityistä kommentointia oivalla tai osaa päätellä, että kyseinen "oikeuskäytäntö" on "daamien" mielestä naisia sortava ja halventava?
Psykopatologia kirjoitti:12:42
Voimmeko puuttua suvereenin valtion oikeudenkäyttöön?
Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jospa palstan ladytkin kokevat (tiedostamatonta) vetoa muslimeita kohtaan ja siksi eivät minun tavoin kykene tuomitsemaan heidän harrastamaansa sharia-kulttuuria - kognitiivinen dissonanssi siis ehkä?
Jos sharia-kulttuuria ei tuomitse tällä palstalla 'ääneen', eikä sinun tavoin, niin sitä ei tuomitse ollenkaan - vai miten? Mikä ihmeen esimerkki hyvästä tuomitsemiskäytännöstä sinä kuvittelet olevasi?
Voi sen tuomita muillakin tavoin - mutta runsaista kannanotoistasi huolimatta en ole nähnyt sinun(kaan) mitenkään (suoraan) tuomitsevan shariakulttuuria.
Edit @ 12:04
muutettu "sinun" -> "sinun(kaan)"
Riidankylväjä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Eikö ladyjen korviin yhtään särähdä, että raiskauksen uhrin ja hänen omaistensa suuhun on pantu sanat "olemme hyvin onnellisia" ?
Ristiriitaista sanomaa on vahvistettu uhrin onnellisesti hymyilevällä kuvalla.
Mistä ihmeen ristiriitaisesta sanomasta sinä puhut?
Minusta raiskaus on kuitenkin isompi juttu kuin muutama kuukausi vankilassa, joka sekin tietysti on suuri vääryys.
En tosin tiedä miten naiset tuon kokevat.
Psykopatologia kirjoitti:Ilmeisesti vain alkoholinkäytöstä on todisteita (todistajia?),
joten kumppanukset olisi pitänyt tuomita vain niistä.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei, en tunne vetoa muslimeita kohtaan - en edes tiedostamatonta.
Mistä tiedät?
Sanotaan, että olen aika varma asiasta sillä perusteella, etten tunne minkäänlaista vetoa muslimimiehiin.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Naiset haluavat vahvan miehen. Länsimaista sellaisia ei enää löydy niinpä pitää ruveta feministiksi tai hankkia muslimimies. Siksi naiset ja feministit ovat haluttomia tuomitsemaan muslimeja.
Millä perusteella sinä väität, että naiset ja/tai feministit ovat haluttomia tuomitsemaan muslimeja?
En minä ainakaan näe mitään järkeä hokea itsestäänselvyyksiä, Ehkä kuitenkin pitäisi niin tehdä (hokea itsestäänselvyyksiä), jos palstan miehille ovat asiat jääneet noin epäselviksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa