Foorumi on suljettu myöhäisiltaan saakka

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Foorumi on suljettu myöhäisiltaan saakka

ViestiKirjoittaja asko » 27.04.2013 17:56

Sehän hienoa, että ymmärrätte toisianne. Ensi kerralla voisitte leikkiä laskea toisesta kirjoittajasta niin ettemme me syyttömät joudu takianne jäähylle.
asko

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 17:57

asko kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Ei osata edes käyttää hakutoimintoa selvittääkseen, että ovatko minun ja Kyllästyneen kirjoitustyylit täysin erilaisia; asia jonka huomaisi jos viitsisi edes jonkinlaisen tekstianalyysin tehdä.

Kahvi, miksi tämän foorumin käyttäjien pitäisi ruveta tutkimaan sinun ja Kyllästyneen kirjoitustyylejä ja analysoimaan niitä?

Kun minä huomaan ketjun menevän siihen, että Kyllästynyt lainaa Kahvin kirjoitusta ja Kahvi taas Kyllästyneen kirjoitusta jne, lopetan ketjun seuraamisen.
Ettekö te kaksi jo tarpeeksi analysoi toistenne tekstejä?

Oletteko miettineet miksi juuri nyt taas tulee analysointeja, eilen ja tänäänkin monessa ketjussa?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.04.2013 17:59

Helmenkalastaja kirjoitti:Onneksi "pimeys" ei kestänyt tämän kauempaa! Ja tulihan tästä nyt materiaalia vastaisten toimien
suunnittelemista varten, jos joskus Psykopatologialle taas tulee pakollista menoa juuri silloin,
kun foorumilla kiehuu. ;)

Pidätkö hyvänä ratkaisuna sitä, että ylläpitäjä päättää sulkea koko foorumin valvontaongelmien vuoksi?

Olisihan toinen vaihtoehto se, että hän laittaisi valvontaa tarvitsevat kirjoittajat kirjoituskieltoon ollessaan itse estynyt moderaattorihommista.
Käsittääkseni syystä tai toisesta Psykopatologia mieluummin sulkee foorumin kuin panee erityisvalvonnan tarpeessa olevat kirjoittajat jäähylle rauhoittumaan ylläpitäjän poissaolon ajaksi. Miksi hän tekee niin, sitä en tajua.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 27.04.2013 18:06

Mirri kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Onneksi "pimeys" ei kestänyt tämän kauempaa! Ja tulihan tästä nyt materiaalia vastaisten toimien
suunnittelemista varten, jos joskus Psykopatologialle taas tulee pakollista menoa juuri silloin,
kun foorumilla kiehuu. ;)

Pidätkö hyvänä ratkaisuna sitä, että ylläpitäjä päättää sulkea koko foorumin valvontaongelmien vuoksi?

Olisihan toinen vaihtoehto se, että hän laittaisi valvontaa tarvitsevat kirjoittajat kirjoituskieltoon ollessaan itse estynyt moderaattorihommista.
Käsittääkseni syystä tai toisesta Psykopatologia mieluummin sulkee foorumin kuin panee erityisvalvonnan tarpeessa olevat kirjoittajat jäähylle rauhoittumaan ylläpitäjän poissaolon ajaksi. Miksi hän tekee niin, sitä en tajua.

En minä sitä erityisen huononakaan ratkaisuna pidä. Jos ylläpitäjä haluaa pitää langat käsissään, foorumin sulkeminen on varmin keino.
Minulle syitä miettiessä ja tuota toista vaihtoehtoa punnitessa tulee mieleen ainakin se, etteivät jäähyt ole osoittautuneet erityisen varmaksi
keinoksi estää sellaista käyttäjää kirjoittamasta, joka sitä kiihkeästi haluaa. Viimeisin esimerkki tästä on viime yöltä...
Ja oikeudenmukaisuuden nimissä olisi yhden jäähyille laitetuista kuulunut olla foorumin toinen ylläpitäjä, jolloin Psykopatologian olisi
pitänyt olla ehdottoman varma siitä, ettei kukaan jäljelle jääneistä ryhdy "riehumaan". Onhan niitä aspekteja mietittäviksi...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 18:09

Helmenkalastaja kirjoitti:(Tuo Kahvin viesti on alunperin minun viestini hänelle; hän on vain
vaihtanut Kahvi'n tilalle Helmenkalastaja'n.)
Tällainen huumori kolahtaa minuun.

Itseasiassa koko vastaukseni oli koostettu sinun kahdesta eri viestistä - sopivin muutoksin tottakait.

Kiitos ymmärryksestäsi, se on viime viikkoina ollut tärkeämpää kuin itsekään pystyn ymmärtämään!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 18:22

Mirri kirjoitti:Käsittääkseni syystä tai toisesta Psykopatologia mieluummin sulkee foorumin kuin panee erityisvalvonnan tarpeessa olevat kirjoittajat jäähylle rauhoittumaan ylläpitäjän poissaolon ajaksi. Miksi hän tekee niin, sitä en tajua.

Vaikka se niin mahdottomalta kuulostaakin, niin ehkä PP:llä on se kuuluisa Ihan Oikea Elämä, joka toisinaan vaatii enemmän huomiota ja voimia, kuin me jatkuvaa kurinpitoa tarvitsevat mielenvikaiset nartut ja tunnevammaiset kakarat?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 18:46

Psykopatologia,
haluan pyytää anteeksi, jos olen käyttäytymällä (kuten Kyllästynyt on käyttäytynyt) aiheuttanut sinulle liian tukalan moderointitilanteen; ethän ole voinut kieltää minulta sitä, minkä olet aikaisemmin Kyllästyneelle sallinut.

Kiitän samalla siitä, että mahdollisesta tukalasta tilanteesta huolimatta olet pyrkinyt selvittämään tapahtumien kulkua sekä Tukiasemalla (2007) että täällä (2012-13).

Vantaassakin on jo virrannut niin monta litraa vettä, että enää ei tarvitse kysellä "Onko nyt joulu?". Ehkä mekin pääsemme eteenpäin.

LISÄYS 19:01:
Olen käyttäytynyt käytännössä vain Kyllästynyttä kohtaan kuten hän itse on käyttäytynyt meitä muita kohtaan. (en muita kohtaan).
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 27.04.2013 19:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.04.2013 18:48

Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Käsittääkseni syystä tai toisesta Psykopatologia mieluummin sulkee foorumin kuin panee erityisvalvonnan tarpeessa olevat kirjoittajat jäähylle rauhoittumaan ylläpitäjän poissaolon ajaksi. Miksi hän tekee niin, sitä en tajua.

Vaikka se niin mahdottomalta kuulostaakin, niin ehkä PP:llä on se kuuluisa Ihan Oikea Elämä, joka toisinaan vaatii enemmän huomiota ja voimia, kuin me jatkuvaa kurinpitoa tarvitsevat mielenvikaiset nartut ja tunnevammaiset kakarat?

Vaatiiko Oikea Elämä koko foorumin sulkemista valvontaongelmien vuoksi; eikö kurinpitoa tarvitsevien paneminen jäähylle olisi tehokkaampi keino järjestyksenpidossa? Eivät jäähyltä palanneet kovin helposti uudelleen heittäydy kurittomiksi - ja jos heittäytyvät, olisi tietysti uuden jäähyn paikka.

Miksi koko foorumi on suljettava Oman Elämän toteuttamiseksi?
Mirri

ViestiKirjoittaja untuva » 27.04.2013 18:51

Tästä keskustelustamme näemme, että Mirrille tämä foorumi on kovin tärkeä. Hän on vielä sitoutuneempi ilmeisesti kuin minä itse, vaikka on tämä minullekin tärkeä paikka. Omalla kohdallani tärkeyttä syö se, että vastauksia tulee viesteihin aika hitaasti. Minun juttuihin ovat pääasiassa vastanneet Kahvi ja Tris. Kiitos siitä paljon heille. Minulle tärkein osa täällä foorumissa on Vertaistukiosuus. Jos tämä foorumi olisi vilkkaampi ja saisin vilkkaammin vastauksia foorumi olisi minulle tärkeämpi.
untuva

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.04.2013 19:03

En voi antaa banni-rangaistusta mahdollisesti syyttömille.

Foorumi oli pimeänä 8 tuntia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.04.2013 19:34

Kahvi kirjoitti:
untuva kirjoitti:Sinäkin Kahvi voisit joskus ajatella muitakin. Koko foorumi on ollut suljettuna, ja tiedät ketä on yksi syyllisistä.

Näkisin, että akuutti riita Kyllästyneen ja Trisin välillä oli pääsyy foorumin sulkemiselle toviksi. Toissijainen syy
oli varmaan minun ja Kyllästyneen välinen täysin asiallinen [PP] keskustelu. Kolmantena ehkä oli Kyllästyneen
ja Helmenkalastajan keskustelu - tosin Helmenkalastaja ei ollut kovin aktiivinen sulkemishetkellä tms.

Koska em debatit laajenivat useampaakin osioon ja ketjuun, niin PP:lle tuli kaiketi ongelmia pysyä perässä.
Oli siis varmaan käytännöllisempää hänelle laittaa koko palsta lukkoon toviksi, kuin etsiä ja lukita useita ketjuja.

Kukkua.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jail » 27.04.2013 19:52

No hyvä, ettei kukaan ole kuollut.
Jail

ViestiKirjoittaja Hermes » 27.04.2013 22:09

Vaikea huomata, ketkä foorumin kirjoittajista käyttävät stimuloivia lääkkeitä.
Hermes

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.04.2013 12:56

Psykopatologia kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
untuva kirjoitti:Sinäkin Kahvi voisit joskus ajatella muitakin. Koko foorumi on ollut suljettuna, ja tiedät ketä on yksi syyllisistä.

Näkisin, että akuutti riita Kyllästyneen ja Trisin välillä oli pääsyy foorumin sulkemiselle toviksi. Toissijainen syy
oli varmaan minun ja Kyllästyneen välinen täysin asiallinen [PP] keskustelu. Kolmantena ehkä oli Kyllästyneen
ja Helmenkalastajan keskustelu - tosin Helmenkalastaja ei ollut kovin aktiivinen sulkemishetkellä tms.

Koska em debatit laajenivat useampaakin osioon ja ketjuun, niin PP:lle tuli kaiketi ongelmia pysyä perässä.
Oli siis varmaan käytännöllisempää hänelle laittaa koko palsta lukkoon toviksi, kuin etsiä ja lukita useita ketjuja.

Kukkua.

Kyllästynythän itse on kivenkovaan samaa mieltä, että hänen viestinsä ovat täysin asiallisia. Jos minä imitoin häntä, niin minunkin viestini ovat täysin asiallisia. Kun keskustelu käydään täysin asiallisin viestein, niin silloinhan keskustelukin on täysin asiallista.

Yhtä täysin asiallisia viestejä hän kirjoitteli Tukiaseman (2007) päiväkirjaani, kuten pk-osiossa olevista todisteista voi helposti todeta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kiss » 28.04.2013 17:30

Psykopatologia kirjoitti:En voi antaa banni-rangaistusta mahdollisesti syyttömille.

Foorumi oli pimeänä 8 tuntia.

Seuraavaksi on 10h. ja sitten 24, yht'äkkiä onkin jo päivän ja kaks. :?
Kiss

Edellinen

Paluu Romulaatikko