Kahvi kirjoitti:Täälläkin kirjoittajien havaintokyky on kuin sokeilla ja muisti kuin alzheimerilaisilla. Jos viitsii lukea viestit tarkkaan läpi, ei ratkaisevia epäselvyyksiä synny muuten kuin sekopäille.
Täälläkin kirjoittajien havaintokyky on kuin sokeilla ja muisti kuin alzheimerilaisilla. Jos viitsii lukea viestit tarkkaan läpi, ei ratkaisevia epäselvyyksiä synny muuten kuin sekopäille.

Mirri kirjoitti:Täälläkin kirjoittajien havaintokyky on kuin sokeilla ja muisti kuin alzheimerilaisilla. Jos viitsii lukea viestit tarkkaan läpi, ei ratkaisevia epäselvyyksiä synny muuten kuin sekopäille.
Se on pahinta, että ylläpitäjä ilmeisesti tahtoo samaa ja myös ajattelee samoin.
Helmenkalastaja kirjoitti:Ja mitä tulee siihen, ke(i)tä tämän foorumin on tarkoitus palvella: Psykopatologia on selväsanaisesti ilmoittanut
perustaneensa foorumin ensisijaisesti itseään varten, palvelemaan omia tarkoitusperiään (mitä ne sitten lienevätkin;
mahdollisuus tuoda hengentuotteitaan muiden arvioitaviksi ja keskustelun alaisiksi luultavasti ensimmäisenä).
Joukkorangaistus oli aivan oikein teille, kun olette yleisesti niin kiittämättömiä.

Psykopatologia kirjoitti:Joukkorangaistus oli aivan oikein teille, kun olette yleisesti niin kiittämättömiä.

Psykopatologia kirjoitti:Joukkorangaistus oli aivan oikein teille, kun olette yleisesti niin kiittämättömiä.
Kahvi kirjoitti:Ei osata edes käyttää hakutoimintoa selvittääkseen, että ovatko minun ja Kyllästyneen kirjoitustyylit täysin erilaisia; asia jonka huomaisi jos viitsisi edes jonkinlaisen tekstianalyysin tehdä.

Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei osata edes käyttää hakutoimintoa selvittääkseen, että ovatko minun ja Kyllästyneen kirjoitustyylit täysin erilaisia; asia jonka huomaisi jos viitsisi edes jonkinlaisen tekstianalyysin tehdä.
Kahvi, miksi tämän foorumin käyttäjien pitäisi ruveta tutkimaan sinun ja Kyllästyneen kirjoitustyylejä ja analysoimaan niitä?
Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei osata edes käyttää hakutoimintoa selvittääkseen, että ovatko minun ja Kyllästyneen kirjoitustyylit täysin erilaisia; asia jonka huomaisi jos viitsisi edes jonkinlaisen tekstianalyysin tehdä.
Kahvi, miksi tämän foorumin käyttäjien pitäisi ruveta tutkimaan sinun ja Kyllästyneen kirjoitustyylejä ja analysoimaan niitä?
Helmenkalastaja kirjoitti:Nyt kun otit asian itse esiin, Kahvi...
Ihmettelen, ellei kukaan ole huomannut, että 24.04.2013 illasta alkaen Kahvi on käyttänyt viesteissään/vastauksissaan Kyllästyneelle tämän omia kirjoituksia, joihin on vain vaihtanut sanan sieltä, toisen täältä, jotta konteksti pysyisi oikeana. Taitavasti tehty!
Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei osata edes käyttää hakutoimintoa selvittääkseen, että ovatko minun ja Kyllästyneen kirjoitustyylit täysin erilaisia; asia jonka huomaisi jos viitsisi edes jonkinlaisen tekstianalyysin tehdä.
Mirri - jonka selvänäkölasit olivat huurussa - sai väärän käsityksen.

Kahvi kirjoitti:Minulle on muodostunut käsitys, että Kyllästyneeltä puuttuu jostain syystä - luultavasti ihan oikeasti - kyky arvioida omaa toimintaansa.
Ja kun me muut yritämme toimia hänelle peileinä, hän pitää sitä riidanhaastamisena.
Helmenkalastajalle sanoisin, että on aivan turha edes kysyä enää, mitä voisit tehdä tilanteen parantamiseksi. Minä arvostan sinun sinnikkyyttäsi kyseisessä asiassa,
mutta kohteesi ei voisi yrityksistäsi vähempää välittää. Meidän kaikkien lienee tyytyminen siihen, että "aikaa ei voi kääntää taaksepäin".
asko kirjoitti:Hoks te kaksi ette ole me kaikki.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa