Foorumi on suljettu myöhäisiltaan saakka

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Foorumi on suljettu myöhäisiltaan saakka

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.04.2013 15:49

Joukkorangaistus oli aivan oikein teille, kun olette yleisesti niin kiittämättömiä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.04.2013 15:59

Kahvi kirjoitti:Täälläkin kirjoittajien havaintokyky on kuin sokeilla ja muisti kuin alzheimerilaisilla. Jos viitsii lukea viestit tarkkaan läpi, ei ratkaisevia epäselvyyksiä synny muuten kuin sekopäille.

Siinäpä se onkin sanottu; aivan kuin tämän foorumin käyttäjineen pitäisi olla valjastettu Kahvin ja Kyllästyneen viestien tutkimiseen ja muistelemiseen.
Kahvi, joillakin voi elämässä olla muutakin tekemistä kuin teidän keskinäisen kirjoittelunne seuraaminen ja tarkastelu. Silti he voivat tarvita tällaista foorumia oikein tosissaan - vaikkeivät jaksaisikaan syventyä teidän välienselvittelyynne.
Sinä kuitenkin pidät sellaisia ihmisiä sokeina ja huonomuistisina sekopäinä. Kun eivät ole sinun (tai Kyllästyneen) käytössä ja erotuomareina.

Toivottavasti ylläpitäjä keksii jonkin muun ratkaisun kuin kaikkien foorumin tarvitsijoiden käyttämisen teidän hoitamiseenne. Minä ainakin olen niin sekopäinen ja täystyöllistetty oman elämäni kanssa, ettei pääni kestä sellaiseen käyttöön joutumista foorumilla, jonka pitäisi olla hataraa psyykkistä kuntoani tukeva, ei entisestään sairastuttava.
Jos tätä foorumia pidetään Tukiasema.netin seuraajana, vastuuta mielenterveyskuntoutujista ja mielenterveysongelmaisista ihmisistä pitäisi olla oikeasti. Eikä kenenkään pitäisi joutua käytettäväksi tavalla, jolla esimerkiksi Kahvi viestinsä mukaisesti haluaisi foorumin kirjoittajia käyttää.

Tämä teksti on oikeastaan aika järkyttävä, koska se mihin täällä on yritetty ihmiset valjastaa - ja mitä heistä ajatellaan, jos ja kun eivät suostu olemaan käytettävissä:
Täälläkin kirjoittajien havaintokyky on kuin sokeilla ja muisti kuin alzheimerilaisilla. Jos viitsii lukea viestit tarkkaan läpi, ei ratkaisevia epäselvyyksiä synny muuten kuin sekopäille.

Se on pahinta, että ylläpitäjä ilmeisesti tahtoo samaa ja myös ajattelee samoin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 16:04

Mirri kirjoitti:
Täälläkin kirjoittajien havaintokyky on kuin sokeilla ja muisti kuin alzheimerilaisilla. Jos viitsii lukea viestit tarkkaan läpi, ei ratkaisevia epäselvyyksiä synny muuten kuin sekopäille.

Se on pahinta, että ylläpitäjä ilmeisesti tahtoo samaa ja myös ajattelee samoin.

Polttaa polttaa...!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.04.2013 16:04

Helmenkalastaja kirjoitti:Ja mitä tulee siihen, ke(i)tä tämän foorumin on tarkoitus palvella: Psykopatologia on selväsanaisesti ilmoittanut
perustaneensa foorumin ensisijaisesti itseään varten, palvelemaan omia tarkoitusperiään
(mitä ne sitten lienevätkin;
mahdollisuus tuoda hengentuotteitaan muiden arvioitaviksi ja keskustelun alaisiksi luultavasti ensimmäisenä).

Onko tuo selväsanainen ilmoitus jossakin näkösällä ja luettavissa? Ainakaan ylläpitäjän osiosta ei sellaista ilmoitusta löydy. Niin tärkeä ilmoitus olisi tiedettäväksi, että mielestäni sen pitäisi olla löydettävissä ja luettavissa.
Joukkorangaistus oli aivan oikein teille, kun olette yleisesti niin kiittämättömiä.

Lisäsin psykologian kommentin, joka näyttäisi olevan ristiriidassa mainitun selväsanaisen ilmoituksen kanssa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.04.2013 16:12

Org oli kaatuneena yli vuorokauden,
mutta ei siitä sen kummempia
proteeseja laitettu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.04.2013 17:00

Siellä on ilmeisesti totuttu siihen, että palsta menee aina välillä nurin. Ne taas, jotka tarvitsevat päiväkirjaansa, mutta eivät kirjoittele muuten, ovat sillä tavoin 'maan hiljaisia', etteivät ehkä jaksa nostaa äläkkää siitä, että päiväkirja on aina välillä tavoittamattomissa.

Ja toisaalta siihenkin on totuttu, että admin jälkikäteen esittää pahoittelut ja kertoo miksi foorumi on ollut nurin. Eikä ilmeisesti ole kertaakaan käynyt niin, että foorumi olisi suljettu valvontaongelmien vuoksi; ei taida kenelläkään tulla mieleenkään sellainen mahdollisuus, että meno palstalla kävisi niin villiksi, että sen vuoksi ylläpito päättäisikin sulkea koko foorumin kaikilta käyttäjiltä.

Mielestäni valvontaongelmien vuoksi tällaisen foorumin sulkeminen on erittäin huono ratkaisu - ja se on nimenomaan ylläpidon tekemä päätös. Tekniset häiriöt ja niiden vuoksi nurin menevä foorumi on eri asia; niille ylläpito ei välttämättä mahda mitään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.04.2013 17:07

Minulta jäi kiireessä ko. erillinen ilmoitus tekemättä.
Ensi kerralla teen kaiken oikein.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja untuva » 27.04.2013 17:09

Psykopatologia kirjoitti:Joukkorangaistus oli aivan oikein teille, kun olette yleisesti niin kiittämättömiä.

Kiitos! Varmaan pyörin ympärilläsi liian vähän. Olen keskittynyt enimmäkseen omiin asioihini.
untuva

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 27.04.2013 17:11

... ja jos jollekulle tulee pakottava tarve vuodattaa ja päästellä foorumin ollessa suljettuna,
lienee mahdollista kirjoittaa hätäapuna omalle koneelle ja kopioida kirjoitukset päiväkirjaansa sen jälkeen,
kun foorumi on jälleen avautunut...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.04.2013 17:22

Helmenkalastaja, kiitos järkevästä neuvosta. :)
Se ei tule ensimmäisenä mieleen silloin, kun tarve iskee; silloin on hätä ja hätä tietysti suurenee foorumin ollessa yllättäen suljettuna ilman mitään selitystä ja tavalla, joka ilmiselvästi ei viittaa mihinkään tekniseen häiriöön sun muuhun ylläpitäjästä riippumattomaan nurin menemiseen.

Ei silloin enää järki pelaa... Mielessä pyörii vain yksi järkyttävä kysymys: avautuuko tämä enää ikinä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 17:23

Psykopatologia kirjoitti:Joukkorangaistus oli aivan oikein teille, kun olette yleisesti niin kiittämättömiä.

Ja osaamattomiakin ollaan!

Ei osata edes käyttää hakutoimintoa selvittääkseen, että ovatko minun ja Kyllästyneen kirjoitustyylit täysin erilaisia; asia jonka huomaisi jos viitsisi edes jonkinlaisen tekstianalyysin tehdä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.04.2013 17:26

Kahvi kirjoitti:Ei osata edes käyttää hakutoimintoa selvittääkseen, että ovatko minun ja Kyllästyneen kirjoitustyylit täysin erilaisia; asia jonka huomaisi jos viitsisi edes jonkinlaisen tekstianalyysin tehdä.

Kahvi, miksi tämän foorumin käyttäjien pitäisi ruveta tutkimaan sinun ja Kyllästyneen kirjoitustyylejä ja analysoimaan niitä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 27.04.2013 17:36

:D Nyt kun otit asian itse esiin, Kahvi...

Ihmettelen, ellei kukaan ole huomannut, että 24.04.2013 illasta alkaen Kahvi on käyttänyt viesteissään/vastauksissaan Kyllästyneelle tämän omia kirjoituksia, joihin on vain vaihtanut sanan sieltä, toisen täältä, jotta konteksti pysyisi oikeana. Taitavasti tehty!
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 17:36

Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Ei osata edes käyttää hakutoimintoa selvittääkseen, että ovatko minun ja Kyllästyneen kirjoitustyylit täysin erilaisia; asia jonka huomaisi jos viitsisi edes jonkinlaisen tekstianalyysin tehdä.

Kahvi, miksi tämän foorumin käyttäjien pitäisi ruveta tutkimaan sinun ja Kyllästyneen kirjoitustyylejä ja analysoimaan niitä?

Mirri - jonka selvänäkölasit olivat huurussa - sai väärän käsityksen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja asko » 27.04.2013 17:37

Mirri kirjoitti:

Kun minä huomaan ketjun menevän siihen, että Kyllästynyt lainaa Kahvin kirjoitusta ja Kahvi taas Kyllästyneen kirjoitusta jne, lopetan ketjun seuraamisen.
Ettekö te kaksi jo tarpeeksi analysoi toistenne tekstejä?
asko

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 17:40

Helmenkalastaja kirjoitti: :D Nyt kun otit asian itse esiin, Kahvi...

Ihmettelen, ellei kukaan ole huomannut, että 24.04.2013 illasta alkaen Kahvi on käyttänyt viesteissään/vastauksissaan Kyllästyneelle tämän omia kirjoituksia, joihin on vain vaihtanut sanan sieltä, toisen täältä, jotta konteksti pysyisi oikeana. Taitavasti tehty!

Aivan. Ja mikä mielenkiintoisinta: kun innostuin Kyllästyneen "toivomuksesta" esittämään häntä itseään, kaikki antamani vastaukset olivat Kyllästyneen näppikseltä...

Minulle on muodostunut käsitys, että Kyllästyneeltä puuttuu jostain syystä - luultavasti ihan oikeasti - kyky arvioida omaa toimintaansa.
Ja kun me muut yritämme toimia hänelle peileinä, hän pitää sitä riidanhaastamisena.

Helmenkalastajalle sanoisin, että on aivan turha edes kysyä enää, mitä voisit tehdä tilanteen parantamiseksi. Minä arvostan sinun sinnikkyyttäsi kyseisessä asiassa,
mutta kohteesi ei voisi yrityksistäsi vähempää välittää. Meidän kaikkien lienee tyytyminen siihen, että "aikaa ei voi kääntää taaksepäin".
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.04.2013 17:42

Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Mirri - jonka selvänäkölasit olivat huurussa - sai väärän käsityksen.

Ok.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 27.04.2013 17:43

Kahvi kirjoitti:Minulle on muodostunut käsitys, että Kyllästyneeltä puuttuu jostain syystä - luultavasti ihan oikeasti - kyky arvioida omaa toimintaansa.
Ja kun me muut yritämme toimia hänelle peileinä, hän pitää sitä riidanhaastamisena.

Helmenkalastajalle sanoisin, että on aivan turha edes kysyä enää, mitä voisit tehdä tilanteen parantamiseksi. Minä arvostan sinun sinnikkyyttäsi kyseisessä asiassa,
mutta kohteesi ei voisi yrityksistäsi vähempää välittää. Meidän kaikkien lienee tyytyminen siihen, että "aikaa ei voi kääntää taaksepäin".

Amen ;)
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja asko » 27.04.2013 17:49

Hoks te kaksi ette ole me kaikki.
asko

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 27.04.2013 17:53

asko kirjoitti:Hoks te kaksi ette ole me kaikki.

Mitä tuolla haluat sanoa?

Me Kahvin kanssa tunnumme ymmärtävän toisiamme. Olen siitä iloinen,
niin kuin aina, jos löydän ihmisen, jota ymmärrän.

(Tuo Kahvin viesti on alunperin minun viestini hänelle; hän on vain
vaihtanut Kahvi'n tilalle Helmenkalastaja'n.)
Tällainen huumori kolahtaa minuun.
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko