Psykopatologia kirjoitti:19:36Obelix kirjoitti:Kyllä se Psykopatologia kasvaa tätä vauhtia monta tuumaa.
"Viestejä yhteensä 72855." Tämä viesti ketju oli osuma kulta suoleen.
Kyllä, mutta olen malttamaton: 10 000 menee loppukesään.
lappalainen kirjoitti:Ei kai me veinata sontaa jauhaa 100000 viestiin asti?
Mirri kirjoitti:Tris kirjoitti:Helmis ei ole minua vakuuttanut ymmärryksellään taikka
kyvyllään pitää yksityiset tiedot itsellään.
[Mirri:] Paraskin puhuja...
Tris kirjoitti:Kerran hermostuin heluun jos siitä on kyse. Ite sanoit että Kontuhan se vuotaa kuin seula.
viewtopic.php?f=9&t=8132&start=650#p102499Kahvi kirjoitti:Niin mikä tämä Thö Pankkikortti -juttu oikein on?
Kuka tiesi/luuli väärin ja kuka tiesi oikean totuuden - ja mistä asiasta?
Ja miksi on tärkeätä, että väärässä luulossa ollut tajuaa typeryytensä tms?
viewtopic.php?f=9&t=8132&start=650#p102492Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, minun puolestani voit kaivella vanhoja pankki- ja maksukortteja käyttöösi ihan niin paljon kuin 'sielusi sietää'. Nehän kulkevat kätevästi mukanakin.
Tuosta juuri on kyse; sinä et vieläkään tajua edes hävetä.
Juu, en tajua.
Siinä tapauksessa sinun ei ole mitään syytä riekkua tai riemuita sitä, että sinulle pitää vieläkin asiaa rautalangasta vääntää.
Sillä niin kauan minä väännän, että sinä vihdoinkin tajuat miten typerästi olet toiminut.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:"Miksi minun pitäisi unohtaa se mitä Mirri on tehnyt?"
No kerro mitä hän on tehnyt!
Voi taivas!
Juurihan minua syytettiin siitä, että puhun aiheesta liikaa ja liian usein.
Obelix kirjoitti:Mistä sinä kärsit ja mitä?
Kyllästynyt kirjoitti:
Kerroin perusteellisesti ja läpikotaisin mihin pankki- tai maksukortin haltija sitoutuu ottaessaan kortin vastaan, mutta Mirrin luulojen mukaan esimerkiksi Visa Electronia käyttäessä kauppa tai pankki on vastuussa ostoksen maksamisesta ainakin silloin jos kauppa hyväksyy maksun sellaisella Visa Electronilla jolla ei ole riittävästi katetta - eikä pankin tietojärjestelmä vaadi kaupan kassapäätteeltä reaaliaikaista saldon tarkistamista.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Obelix kirjoitti:Mistä sinä kärsit ja mitä?
Miten netin kautta voi vahingoittaa - eihän netin välityksellä edes pääse kenenkään "käsiksi"
Luuletko sinä, että vahinkoa voi tuottaa vain fyysisellä kosketuksella?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Kerroin perusteellisesti ja läpikotaisin mihin pankki- tai maksukortin haltija sitoutuu ottaessaan kortin vastaan, mutta Mirrin luulojen mukaan esimerkiksi Visa Electronia käyttäessä kauppa tai pankki on vastuussa ostoksen maksamisesta ainakin silloin jos kauppa hyväksyy maksun sellaisella Visa Electronilla jolla ei ole riittävästi katetta - eikä pankin tietojärjestelmä vaadi kaupan kassapäätteeltä reaaliaikaista saldon tarkistamista.
Oukkei, ja tämän keskustelun jatkaminen on tärkeää miksi?
Sen olen tässä(kin) ketjussa jo kertonut.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinun kohdallasi on kyse siitä, etten pääse sinuun "käsiksi", ts. en voi tehdä sinulle samaa kuin mitä Mirri ja Mariaana (mm.) sekä Janne Pöyhtäri tekivät minulle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa