Hilppa kirjoitti:Ei tosiaankaan esittänyt TEORIAANSA. Esitti korkeintaan antiteesin hypoteesille.
Kahvi kirjoitti:Poistettiinko tästä ketjusta viestini?
PP; Joo,
Psykopatologia kirjoitti:______________________________________________________________________________________________________________________________
Re: Luettu juttu http://www.tukiasema.org/viewtopic.php?f=17&t=2971
[Oli: Hakekaa sikanne kotiin]
Kirjoittaja VQP » 11 Tammi 2013, 00:37
(- -)
Tilaisuudessa, jossa nimimerkki Helmis väittämänsä mukaan on kuullut minun 'uskottavasti' kertoneen tavanneeni sinut, oli läsnä parikymmentä entistä ja nykyistä Tukarilaista. (- -)
______________________________________________________________________________________________________________________________

Obelix kirjoitti:Sain rehellisyyden puuskan. En ole vasso (kuka lieneekään), en ole VQP, en ole Reinikainen, olen ainoa ja ainut laatuinen Qbelix. Voitte lopettaa jappasun, Kyllästynyt voitti.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, olen alunalkaen kertonut, että minulla tulee Obelixista
mieleen VQP ja sille asialle en mahda mitään.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, olen alunalkaen kertonut, että minulla tulee Obelixista mieleen VQP ja sille asialle en mahda mitään.
Olet myös kertonut näin:Mirri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Obelix kirjoitti:Nomen mihi Legio est, quia multi sumus.
Tarkoittaa: Nimeni on Leegio, sillä meitä on useita.
En käsitä, kuinka yhä voitte aliarvioida Obelixia!?
Hän on luonut nettifoorumeille leegion roolihahmoja, joihin kuhunkin hän on eläytynyt kuin näytelmän henkilöihin.
Ei näytelmäkirjailijakaan - ellei ole huono - haksahtele henkilöidensä ominaisuuksien suhteen.
Ratkaisua Obelix-VQP-kysymykseen ei tule löytymään tekstianalyysin avulla.
Nostan hattua!
Olen samaa mieltä; yksi kirjoittaja kirjoittelee erilaisissa nettihahmoissa - yhdellä foorumilla yhdenlaisena toisella toisenlaisena, ja eri nimimerkeillä eri tavoin.
Tällä foorumilla ei taideta vielä olla nähty latinaa Obelixin käyttämänä, VQP sen sijaan on aina välillä tuonut kielitaitoaan julki. Nyt näköjään päätti Obelixkin ottaa latinan käyttöönsä...
Jos en uskoisi yhden kirjoittajan viihdyttävän itseään netissä ja pitävän hauskaa 'keskenään' eri foorumeilla, epäilisin sivupersoonahäiriötä.
Lihavointi minun.
Mm. tuossa sinä Mirri selkeästi ilmoitat uskovasi Obelixin ja VQP:n olevan yksi ja sama henkilö.
Et siis enää voi vedota siihen, että sinä muka olisit koko ajan puhunut vain siitä, että sinulle Obelixistä vain "tulee mieleen VQP".

kissi kirjoitti:
MUN ja Trisin välit on vielä auki, emme ole selvittäneet välejämme, kuka on kenelle mitäkin ja mitkä asiat ovat väärinkäsitystä tahi peitetarinaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kohteliammin tiedostelen, luulevatko/uskovatko Helmenkalastaja, Mirri, lappalainen (ja Kis) vieläkin, että Obelix ja VQP ovat yksi ja sama kirjoittaja - vai olisiko nyt aika myöntää, että esittämänne hypoteesit, päättelyt, luulot sekä epäilyt olivat perusteettomia - ja että se mitä minä olen koko ajan yrittänyt teille tolkuttaa oli se asian oikea ja todellinen laita?
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kyse ei ole teidän uskomuksistanne vaan siitä, että te levitätte (perätöntä) väitettä jota ette suostu perustelemaan millään tavalla.
Väität minun levittävän jossakin jotakin väitettä, joten kerro tarkemmin. Mitä olen levittänyt ja missä; ja miten laajalle alueelle olen levittänyt?
Kuutar kirjoitti:Voisitko sinä Kyllästynyt itse tavata Obelixin livenä? Niin asia selviäisi, eikä hänellä varmaan ole syytä kieltäytyä, mikäli ei ole Vasso.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Miksi muuten on oleellista saada oikaisu/hyvitys/tms siitä, mitä joku nimimerkki on ehkä joskus sanonut netissä?
Miksei olisi?
Vai oletko itse sitä mieltä, että mitä tahansa paskaa voi kuka tahansa levittää kenestä hyvänsä, eikä siihen pidä (tarvitse?) edes pyrkiä puuttumaan?
En ole, mutta mikä sai sinut ajattelemaan että olisin?
Psykopatologia kirjoitti:______________________________________________________________________________________________________________________________
Re: Luettu juttu http://www.tukiasema.org/viewtopic.php?f=17&t=2971
[Oli: Hakekaa sikanne kotiin]
Kirjoittaja VQP » 11 Tammi 2013, 00:37
(- -)
Tilaisuudessa, jossa nimimerkki Helmis väittämänsä mukaan on kuullut minun 'uskottavasti' kertoneen tavanneeni sinut, oli läsnä parikymmentä entistä ja nykyistä Tukarilaista. (- -)
______________________________________________________________________________________________________________________________
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Niin?
Niin sitä, että ensin sinä ilmoitat käsityksesi olevan, että Obelix ja VQP ovat yksi ja sama kirjoittaja.
Kun Obelix rehellisyydenpuuskassaan kertoo, ettei ole Vasso/VQP/Reinikainen, sinä vähättelet aiempaa toimintaasi kertoen, että sinulle on Obelixin viesteistä vain "tullut mieleen" VQP.
Helmenkalastaja,
Oletko edelleen sitä mieltä, että Obelix ja VQP ovat saman henkilön aliaksia?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa