asko kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei osata edes käyttää hakutoimintoa selvittääkseen, että ovatko minun ja Kyllästyneen kirjoitustyylit täysin erilaisia; asia jonka huomaisi jos viitsisi edes jonkinlaisen tekstianalyysin tehdä.
Kahvi, miksi tämän foorumin käyttäjien pitäisi ruveta tutkimaan sinun ja Kyllästyneen kirjoitustyylejä ja analysoimaan niitä?
Kun minä huomaan ketjun menevän siihen, että Kyllästynyt lainaa Kahvin kirjoitusta ja Kahvi taas Kyllästyneen kirjoitusta jne, lopetan ketjun seuraamisen.
Ettekö te kaksi jo tarpeeksi analysoi toistenne tekstejä?
Helmenkalastaja kirjoitti:Onneksi "pimeys" ei kestänyt tämän kauempaa! Ja tulihan tästä nyt materiaalia vastaisten toimien
suunnittelemista varten, jos joskus Psykopatologialle taas tulee pakollista menoa juuri silloin,
kun foorumilla kiehuu.

Mirri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Onneksi "pimeys" ei kestänyt tämän kauempaa! Ja tulihan tästä nyt materiaalia vastaisten toimien
suunnittelemista varten, jos joskus Psykopatologialle taas tulee pakollista menoa juuri silloin,
kun foorumilla kiehuu.
Pidätkö hyvänä ratkaisuna sitä, että ylläpitäjä päättää sulkea koko foorumin valvontaongelmien vuoksi?
Olisihan toinen vaihtoehto se, että hän laittaisi valvontaa tarvitsevat kirjoittajat kirjoituskieltoon ollessaan itse estynyt moderaattorihommista.
Käsittääkseni syystä tai toisesta Psykopatologia mieluummin sulkee foorumin kuin panee erityisvalvonnan tarpeessa olevat kirjoittajat jäähylle rauhoittumaan ylläpitäjän poissaolon ajaksi. Miksi hän tekee niin, sitä en tajua.
Helmenkalastaja kirjoitti:(Tuo Kahvin viesti on alunperin minun viestini hänelle; hän on vain
vaihtanut Kahvi'n tilalle Helmenkalastaja'n.)
Tällainen huumori kolahtaa minuun.
Mirri kirjoitti:Käsittääkseni syystä tai toisesta Psykopatologia mieluummin sulkee foorumin kuin panee erityisvalvonnan tarpeessa olevat kirjoittajat jäähylle rauhoittumaan ylläpitäjän poissaolon ajaksi. Miksi hän tekee niin, sitä en tajua.
Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Käsittääkseni syystä tai toisesta Psykopatologia mieluummin sulkee foorumin kuin panee erityisvalvonnan tarpeessa olevat kirjoittajat jäähylle rauhoittumaan ylläpitäjän poissaolon ajaksi. Miksi hän tekee niin, sitä en tajua.
Vaikka se niin mahdottomalta kuulostaakin, niin ehkä PP:llä on se kuuluisa Ihan Oikea Elämä, joka toisinaan vaatii enemmän huomiota ja voimia, kuin me jatkuvaa kurinpitoa tarvitsevat mielenvikaiset nartut ja tunnevammaiset kakarat?

Kahvi kirjoitti:untuva kirjoitti:Sinäkin Kahvi voisit joskus ajatella muitakin. Koko foorumi on ollut suljettuna, ja tiedät ketä on yksi syyllisistä.
Näkisin, että akuutti riita Kyllästyneen ja Trisin välillä oli pääsyy foorumin sulkemiselle toviksi. Toissijainen syy
oli varmaan minun ja Kyllästyneen välinen täysin asiallinen [PP] keskustelu. Kolmantena ehkä oli Kyllästyneen
ja Helmenkalastajan keskustelu - tosin Helmenkalastaja ei ollut kovin aktiivinen sulkemishetkellä tms.
Koska em debatit laajenivat useampaakin osioon ja ketjuun, niin PP:lle tuli kaiketi ongelmia pysyä perässä.
Oli siis varmaan käytännöllisempää hänelle laittaa koko palsta lukkoon toviksi, kuin etsiä ja lukita useita ketjuja.
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:untuva kirjoitti:Sinäkin Kahvi voisit joskus ajatella muitakin. Koko foorumi on ollut suljettuna, ja tiedät ketä on yksi syyllisistä.
Näkisin, että akuutti riita Kyllästyneen ja Trisin välillä oli pääsyy foorumin sulkemiselle toviksi. Toissijainen syy
oli varmaan minun ja Kyllästyneen välinen täysin asiallinen [PP] keskustelu. Kolmantena ehkä oli Kyllästyneen
ja Helmenkalastajan keskustelu - tosin Helmenkalastaja ei ollut kovin aktiivinen sulkemishetkellä tms.
Koska em debatit laajenivat useampaakin osioon ja ketjuun, niin PP:lle tuli kaiketi ongelmia pysyä perässä.
Oli siis varmaan käytännöllisempää hänelle laittaa koko palsta lukkoon toviksi, kuin etsiä ja lukita useita ketjuja.
Kukkua.
Psykopatologia kirjoitti:En voi antaa banni-rangaistusta mahdollisesti syyttömille.
Foorumi oli pimeänä 8 tuntia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa