Minun syyllistämiseni

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Minun syyllistämiseni

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.11.2012 22:31

Ei täällä ainakaan mitään tiukkaa ennakkosetsuuria ole.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.11.2012 23:19

Psykopatologia kirjoitti:Ei täällä ainakaan mitään tiukkaa ennakkosetsuuria ole.

Nyt ei ole kenellekkään langetettu setsuuria, mutta silloin kun reikäpää oli ohjaimissa, ei saanut minkäänlaista viestiä näytölle asti. Täällä on olot huomattavasti parantuneet!
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.11.2012 23:36

Kyllästynyt kirjoitti:
kissi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ei täällä ainakaan mitään tiukkaa ennakkosetsuuria ole.

Nyt ei ole kenellekkään langetettu setsuuria, mutta silloin kun reikäpää oli ohjaimissa, ei saanut minkäänlaista viestiä näytölle asti. Täällä on olot huomattavasti parantuneet!

Keneen viittaat reikäpää-solvauksellasi?

Muistutan sinua, että varoitin sinua useita kertoja asiattomuuksista, mutta sinä vain jatkoit ja jatkoit.

Muistat väärin, poistit ihan kaiken mitä kirjoitin. Ihan vaan ollaksesi ilkeä. Minä muistan ja olen siitä hieman vihainen, koska et toiminut reilusti .
Kahvi on joskus sanonut sinua kuulemma Reikäpääksi, minä käytän sinusta nyt sitä nimeä.
Kiss

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.11.2012 23:41

Voi olla, että minä olen ollut poistaja.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.11.2012 00:06

kissi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
kissi kirjoitti:

Keneen viittaat reikäpää-solvauksellasi?

Muistutan sinua, että varoitin sinua useita kertoja asiattomuuksista, mutta sinä vain jatkoit ja jatkoit.

Muistat väärin, poistit ihan kaiken mitä kirjoitin. Ihan vaan ollaksesi ilkeä. Minä muistan ja olen siitä hieman vihainen, koska et toiminut reilusti .
Kahvi on joskus sanonut sinua kuulemma Reikäpääksi, minä käytän sinusta nyt sitä nimeä.

Seuraavasta lennät.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kiss » 28.11.2012 17:37

you tube sketsi
http://www.youtube.com/watch?v=4JaYoBPp ... re=related (0:52)

PP: Poliisi pysäytti...Unohtui ryypätä!
Kiss

Edellinen

Paluu Romulaatikko