Psykopatologia kirjoitti:Ei täällä ainakaan mitään tiukkaa ennakkosetsuuria ole.
Kyllästynyt kirjoitti:kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei täällä ainakaan mitään tiukkaa ennakkosetsuuria ole.
Nyt ei ole kenellekkään langetettu setsuuria, mutta silloin kun reikäpää oli ohjaimissa, ei saanut minkäänlaista viestiä näytölle asti. Täällä on olot huomattavasti parantuneet!
Keneen viittaat reikäpää-solvauksellasi?
Muistutan sinua, että varoitin sinua useita kertoja asiattomuuksista, mutta sinä vain jatkoit ja jatkoit.
kissi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei täällä ainakaan mitään tiukkaa ennakkosetsuuria ole.
Nyt ei ole kenellekkään langetettu setsuuria, mutta silloin kun reikäpää oli ohjaimissa, ei saanut minkäänlaista viestiä näytölle asti. Täällä on olot huomattavasti parantuneet!
Keneen viittaat reikäpää-solvauksellasi?
Muistutan sinua, että varoitin sinua useita kertoja asiattomuuksista, mutta sinä vain jatkoit ja jatkoit.
Muistat väärin, poistit ihan kaiken mitä kirjoitin. Ihan vaan ollaksesi ilkeä. Minä muistan ja olen siitä hieman vihainen, koska et toiminut reilusti .
Kahvi on joskus sanonut sinua kuulemma Reikäpääksi, minä käytän sinusta nyt sitä nimeä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa