Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt,
Naissovinismi ilmenee pyrkimyksenä naisten ylivaltaan ja sinulla se ilmenee miesten dissaamisena ja naisten idealisoimisena - so naiset ovat "parempi" sukupuoli...
Mistä olet saanut päähäsi, että minun mielestäni "naiset ovat parempi sukupuoli"?
Sellaisen vaikutelman olen saanut kirjoituksistasi vuosien varrella...
Enhän minä ole se joka on nimitellyt miehiä (enkä naisiakaan) - vaikka vaikeaa se olisikin koska miehiä tarkoittavia ja yhtä halventavia ja loukkaavia nimityksiä kuin "horo" ei ole olemassakaan.
Tuosta huolimatta olen saanut ao vaikutelman. Ja sinä et täällä(kään) määrää mitä kukakin on milläkin sanalla tarkoittanut.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mitä esimerkkejä pystyt luettelemaan pelkäämästäsi naisten ylivallasta?
Kääntäen ne kaikki esimerkit, jotka kertovat miesten ylivallasta...
Kuten? Mikset taaskaan vastaa vaan kiertelet ja kaartelet?
Onneksi minulla ei ole juurikaan käytännön esimerkkejä. Periaatetasolla kyllä taas voidaan kääntää naisten tuhatvuotinen alistettu asema koskemaan miesten alistettua asemaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mitä tarkoitat kun puhut miesten dissaamisesta? Miten tuo kammoamasi dissaaminen näkyy 1. sinun elämässäsi 2. muiden miesten elämässä?
1. Minuun suhtaudutaan halveksuvasti/väheksyvästi/ym sukupuoleni takia.
2. Kts kohta 1...
Mitä ovat olleet ne käytännön tilanteet joissa sinua on sukupuolesi takia vähätelty ja oletko varma, että dissaaminen on johtunut sukupuolestasi?
Voimakkaat kärjistyksesi ja/tai yleistyksesi miehistä. Olen varma.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Aika kummallista puhetta dissaamisesta mieheltä joka katsoo oikeudekseen nimitellä itselleen tuntemattomia naisia horoiksi.
Ehkä, mutta miten tämä liittyy asiaan?...
Siten, että ihmisellä joka solvaa naisia, ei pitäisi olla minkäänlaista syytä ruikuttaa tai syyttää naisia miesten "dissaamisesta" tai väittää minun suhtautuvan miehiin syrjivästi!
En solvaa kaikkia naisia, vaan yksilöitä sukupuolesta riippumatta yksinomaan heidän oman käytöksensä perusteella.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Niin ja olemmeko suht samoilla linjoilla abortti-asian suhteen?...
En voi tietää, koska en ymmärrä millä "linjoilla" sinä olet.
Kahvi kirjoitti:...Olen kertonut sen aikaisemmin tässä ketjussa:
"Abortti on sellainen asia, että en osaa, pysty enkä halua ottaa siihen mitään kantaa sen suhteen, että milloin pitäisi tehdä tai jättää abortti tekemättä ja kenen/keiden päätöksellä - tilanteet ovat niin monimuotoisia ja yksilöllisiä."...
Kuitenkin esität, että miehellä pitäisi olla oikeus päättää raskauden jatkumisesta tai sen keskeyttämisestä!?!
En ole tämmöistä esittänyt.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Kysyn uudestaan: miten määrittelet kolmannen polven feminismin?...
Kyllästynyt kirjoitti:Vastaan uudelleen:
En pysty määrittelemään edes feminismiä - enkä niin ollen sitäkään mitä "kolmannen aallon feminismi" on.
Luulen kuitenkin, että sinulle ja minulle sanalla "feminismi" on aivan eri sisältö ja merkitys.
Kahvi kirjoitti:... No mikä sisältö ja merkitys sinulle on sanalla "feminismi"?
Etkö sinä lainkaan lue mitä sinulle kirjoitan? Lihavoin nyt sinulle jo useita kertoja antamani vastauksen. Toivottavasti tällä kertaa luet vastaukseni, ettei sinun enää tarvitse samaa asiaa kysyä.
Kyllästynyt kirjoitti:Vastaan uudelleen:
En pysty määrittelemään edes feminismiä - enkä niin ollen sitäkään mitä "kolmannen aallon feminismi" on.
Luulen kuitenkin, että sinulle ja minulle sanalla "feminismi" on aivan eri sisältö ja merkitys.
Et pysty kertomaan mikä sinulle sanalla "feminismi" on sen sisältö ja merkitys - mutta kuitenkin luulet sen olevan minulla eri kuin sinulla?!??
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Entä kuinka minä nyt olen mielestäsi kiusannut sinua?
Kyllästynyt kirjoitti:En tietääkseni sanonut, että olet kiusannut minua "nyt".
Olet kiusannut minua mm. solvauksilla - jos tuo asia on jotenkin päässyt omasta muististasi pois putoamaan.
Kahvi kirjoitti:... Ko asiat olivat defensiivisiä verbaalisia aggressoita sinun asiatonta käytöstä vastaan.
Ei sinulla(kaan) Kahvi ole oikeutta solvata ketään millään verukkeella - ja väitteesi "puolustautumisesta" on lapsellinen.
Sinä et päätä täällä(kään) mihin kenellä on oikeus ja mihin ei.
Kysymys:Sinulla tuntuu olevan melkomoisen väärä käsitys minusta. Oletko halukas tarkistamaan käsityksesi?