Ikuisuus

Re: Ikuisuus

ViestiKirjoittaja Lette » 17.11.2012 11:05

Kuutar kirjoitti:
Lette kirjoitti:Olet ymmärtänyt asian väärin. Se mistä minä puhun, on
mahdollista hyvin henkisille ihmisille, kuten Helena Veräjänkorva.
Kysymys ei todellakaan ole paastoamisesta. Tällaiseen ei missään
nimessä tulisi ryhtyä. H. Veräjänkorva ei ole jatkuvasti
valoravinnolla.

Hyvä niin. Mutta mistä sinä tiedät, että juuri hän on riittävän henkinen ihminen elääkseen valoravinnolla?
Kyse on kuitenkin ruuan syömättömyydestä, eli paastosta, koska valoravinnolla olevat uskovat
saavansa ravinnon " valosta", kuten kasvit. Tämä ei ole ihmiselle mahdollista.

Olen tuntenut ko. henkilön kun hän oli Suomessa, tiedän asiasta.
Lette

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.11.2012 11:23

Lette kirjoitti: Ole kuullut, että diktaattorit, jotka ovat tuhonneet
paljon ihmisiä, syntyvät uudelleen esim. vammaisena, jotta he oppisivat
rakkauden välttämättömyyden elämälle.

Onpa järkyttävä ja inhottava ajatus. Ja vammaisia sekä heidän läheisiään kohtaan erittäin julma. Että vammaisina syntyneet lapset olisivat entisiä diktaattoreita...? Voi taivas!
No, nykyisten sikiöseulontojen aikaan näiden ex-diktaattoreiden syntyminen pyritään estämään tehokkaasti...

Lette, tuskin sinun kannattaa ottaa kaikkia kuulemiasi juttuja todesta. Jospa vammaisina syntyvät ihmiset eivät sittenkään ole entisiä diktaattoreita.

Tuli vielä negatiivisuudesta mieleeni; minä kun mielestäsi olen negatiivinen. Eikö vammaisten ihmisten näkeminen entisinä diktaattoreina kuitenkin päihitä minun 'negatiivisuuteni' mennen tullen? Kuten olet minulle sanonut:
Kielteisyytesi väristää asioita.

Siihen vasta kielteisyyttä tarvitaan, että nähdään vammaisina/sairaina syntyneet ihmiset entisinä diktaattoreina.

Pyytelen saman tien anteeksi sanojani; minuun entisenä vammaisen lapsen äitinä järkyttävän ajattelematon ja julma väitteesi kolahti - oli suoranainen isku, joka ei ole julistamaasi rakkautta nähnytkään. Voisit pikkuisen hurskautesi keskellä miettiä millaisia älyttömyyksiä päästelet näppikseltäsi.
Enkä usko, että vammaiset ihmiset ovat ainakaan sinun 'rakkautesi' tarpeessa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Lette » 17.11.2012 11:51

Lette, tuskin sinun kannattaa ottaa kaikkia kuulemiasi juttuja todesta. Jospa vammaisina syntyvät ihmiset eivät sittenkään ole entisiä diktaattoreita.

Tieto on saatu henkimaailmasta.
Lette

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.11.2012 12:10

Lette, jos henkimaailma sinulle kertoo entisten diktaattoreiden voivan syntyä vammaisina, niin kyllähän vammaisina syntyvät lapset sitten voivat olla ex-diktaattoreita - minkäs sille mahtaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.11.2012 12:23

Kuunnelkaamme henkimaailmaa - luotettavin tieto tulee sieltä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Lette » 19.11.2012 15:02

Psykopatologia kirjoitti:Kuunnelkaamme henkimaailmaa - luotettavin tieto tulee sieltä.

Kiitos!
Lette

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 19.11.2012 20:03

Savolainen oli sairaana. Pastori pistäytyi äijää katsomassa.
- Mitenkäs se on niitten iäisyys- ja autuusajatusten laita?
- No nehän tok' voan liitelöövät ja laateloovat, selitti Savolainen, välistä säkkeytyyvät ja höllöttäävät ku hoaleessa veessä, iliman mittää hättee...
Riidankylväjä

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa