Lette kirjoitti: Ole kuullut, että diktaattorit, jotka ovat tuhonneet
paljon ihmisiä, syntyvät uudelleen esim. vammaisena, jotta he oppisivat
rakkauden välttämättömyyden elämälle.
Onpa järkyttävä ja inhottava ajatus. Ja vammaisia sekä heidän läheisiään kohtaan erittäin julma. Että vammaisina syntyneet lapset olisivat entisiä diktaattoreita...? Voi taivas!
No, nykyisten sikiöseulontojen aikaan näiden ex-diktaattoreiden syntyminen pyritään estämään tehokkaasti...
Lette, tuskin sinun kannattaa ottaa kaikkia kuulemiasi juttuja todesta. Jospa vammaisina syntyvät ihmiset eivät sittenkään ole entisiä diktaattoreita.
Tuli vielä negatiivisuudesta mieleeni; minä kun mielestäsi olen negatiivinen. Eikö vammaisten ihmisten näkeminen entisinä diktaattoreina kuitenkin päihitä minun 'negatiivisuuteni' mennen tullen? Kuten olet minulle sanonut:
Kielteisyytesi väristää asioita.
Siihen vasta kielteisyyttä tarvitaan, että nähdään vammaisina/sairaina syntyneet ihmiset entisinä diktaattoreina.
Pyytelen saman tien anteeksi sanojani; minuun entisenä vammaisen lapsen äitinä järkyttävän ajattelematon ja julma väitteesi kolahti - oli suoranainen isku, joka ei ole julistamaasi rakkautta nähnytkään. Voisit pikkuisen hurskautesi keskellä miettiä millaisia älyttömyyksiä päästelet näppikseltäsi.
Enkä usko, että vammaiset ihmiset ovat ainakaan sinun 'rakkautesi' tarpeessa.