Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Voimme myös vaatia Obelixilta julkista anteeksipyyntöä, jos niin halutaan.
Vaatimisen sijasta ehdotan, että odotamme herrasmiehen heräämistä hänessä.
Herrasmieshän ei herännyt vapaaehtoisesti.
Tuolla Kahvi asettuu kiusaajan puolelle ottamatta huomioon sitä kärsimystä,
mitä kiusaaja on toiminnallaan saanut aikaan.
Psykopatologia kirjoitti:Olet kiusannut, käytännössä koko sen ajan kun olen tällä palstalla ollut. Ja kiusasit muuten myös minua(kin) jo Tukiasemalla - muistanet varmaan ne lukuisat kerrat, kun tulit häiriköimään silloiseen päiväkirjaani - ja kerta toisensa jälkeen Ylläpito joutui siivoamaan asiattomat viestisi pois päiväkirjastani! Tuota samaa reikäpäisyyttä harrastit myös mm Mirrin päiväkirjaan. Nämä tapaukset muistan kyllä paremmin kuin hyvin!
Haluan tuohon selvitystä.
Psykopatologia kirjoitti:Viestejä on muokattu ilmoittamatta muokkauksen syytä.
Vain typoja saa korjata ilmoittamatta syytä.
Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Luulisin, että esimerkiksi masentuneet kokevat jopa pienet tahattomatkin pahat sanat voimakkaammin kuin muut.
Sille asialle toiset ihmiset eivät mahda mitään, eivätkä he ole vastuussa masentuneen voimakkaista kokemuksista ja ylireagoinneista. Saati, että olisivat syyllisiä siihen, että masentuneesta tuntuu pahalta ja hän reagoi voimakkaasti.
Riidankylväjä kirjoitti:Voihan sitä ainakin yrittää harkita mitä puhuu, ettei turhaan lisää toisen pahaa oloa. Ja voihan masentuneelle puhua myös ystävällisesti.
Psykopatologia kirjoitti:Haluan tuohon selvitystä.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Haluan tuohon selvitystä.
Oliko selvitykseni riittävä?
Psykopatologia kirjoitti:Kyllä, mutta valitettavasti Kyllästyneen vastine puuttuu.
Tukiasema.netissä Kyllästynyt joutui yhdessä vaiheessa joukkopsykoosi-kiusaamisen uhriksi - ilmaus jota Mirri on
kritisoinut - ja tuli mm. esiin, että hermit on lähettänyt Kyllästyneen privaattiin seksi-viestejä, johon Kahvi (kai),
että niin hänenkin. - Tilannetta hämmensi Pöyhtärin huono ja luultavasti huono moderointi.
Psykopatologia kirjoitti:Toisesta asiasta:
Missä on vastauksesi kysymykseen naisten harjoittamasta seksismistä?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kerropa esimerkkejä naisten miehiin osoittamasta seksismistä.
No esim se, että jotkut naiset pitävät kohteliaita käytöstapoja seksisminä. Kuten oven aukaiseminen naisille tai peräti antaa naisen ensin mennä bussiin.
Taikka se, että miehiä kategorisoidaan vaikka niin, että puhutaan keski-ikäisistä, lihaa syövistä valkoisista heteromiehistä ikäänkuin "ällösetinä".
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Meinaato Kyllästynyt että naiset eivät harrasta seksismiä miehiä kohtaan?
En ainakaan tiedä mikä sinun väittämääsi seksismiä olisi.
Niin no... jo se ajattelumaailma, että naiset eivät (muka) harrasta seksismiä, on jo seksismiä. Kun ajatus sisältää korostettua sukupuolten välistä eroittelua (miehet harrastavat seksismiä, naiset eivät harrasta seksismiä) ja näinollen sukupuolet ovat eriarvoisia keskenään.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olen sitä mieltä, että naiset ovat (ainakin) tällä palstalla paremmin käyttäytyvä sukupuoli.
Tämä, jos mikä, on seksistinen kommentti: korostaa sukupuolten välisiä eroja ja niihin perustuvaa sukupuolten eriarvoisuutta.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä, mutta valitettavasti Kyllästyneen vastine puuttuu.
Tukiasema.netissä Kyllästynyt joutui yhdessä vaiheessa joukkopsykoosi-kiusaamisen uhriksi - ilmaus jota Mirri on
kritisoinut - ja tuli mm. esiin, että hermit on lähettänyt Kyllästyneen privaattiin seksi-viestejä, johon Kahvi (kai),
että niin hänenkin. - Tilannetta hämmensi Pöyhtärin huono ja luultavasti huono moderointi.
Toivon aidosti, että Kyllästynyt antaa vastauksensa.
Jotakuinkin noin tapahtumien kulku taisi olla. Siis sen osalta, että missä vaiheessa minä väitin saaneeni seksi-viestejä.
Olen itsekin joutunut eräällä toisella foorumilla kokenut ilmiön, jota voidaan kuvailla joukkopsykoosi-kiusaamiseksi. Se ei ollut minun (uhrin) kannalta ollenkaan kivaa puuhaa, enkä usko sen olleen tuolloin Kyllästyneenkään kannalta mieluisaa puuhaa. Osallistuin siis Kyllästyneen joukkokiusaamiseen tuolloin - tätäkin olen pyytänyt anteeksi (kuten kk-virhe -kiusaamistani) ja olen edelleen aidosti pahoillani tästäkin uunoilustani.
Psykopatologia kirjoitti:Tapahtumien seuraanto voi toinenkin eli riippumattomia toisistaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologian paskapuheiden ja perättömien väitteiden vuoksi en näe voivani jatkaa tällä palstalla.
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi:
Tämä, jos mikä, on seksistinen kommentti: korostaa sukupuolten välisiä eroja ja niihin perustuvaa sukupuolten eriarvoisuutta.
Mutta kun Kyllästyneen esittämä on "fakta".
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ole sinun vastauksistasi löytänyt esimerkkejä naisten miehiin kohdistamasta seksismistä tai miesvihasta.
Ok.
Olen siis antanut esimerkkejä, mutta sinä et ole niistä väitettyjä asioita löytänyt. Miksi sitten valehtelet, että en ole esimerkkejä antanut?
Ei, vaan en ole sinun vastauksistasi (toistelet vain samoja kysymyksiä ja pyörittelet asiaa kertomatta esimerkkejä tai antamatta selkeää vastausta) löytänyt esimerkkejä mikä/minkäläinen naisten käytös on seksististä.
Eli olen antanut esimerkkejä (jopa heti kysymyksesi jälkeen!) mutta silti väität, että en ole antanut esimerkkejä -> siis valehtelet.
Muutenkin kirjoituksiesi henki minua kohtaan on selkeästi mala fide. Minusta sinä nyt nettikiusaat minua.
Mutta tämä on Off-Topicia, joten se siitä.
Riidankylväjä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Luulisin, että esimerkiksi masentuneet kokevat jopa pienet tahattomatkin pahat sanat voimakkaammin kuin muut.
Sille asialle toiset ihmiset eivät mahda mitään, eivätkä he ole vastuussa masentuneen voimakkaista kokemuksista ja ylireagoinneista. Saati, että olisivat syyllisiä siihen, että masentuneesta tuntuu pahalta ja hän reagoi voimakkaasti.
Voihan sitä ainakin yrittää harkita mitä puhuu, ettei turhaan lisää toisen pahaa oloa. Ja voihan masentuneelle puhua myös ystävällisesti.

Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä, käyttäytymistäsi minä sanoisin kaksinaamaisuudeksi. Loukkasit kuvillasi monet kerrat (tarkoituksella kiusaten?) ja päättäväisesti viis veisaten toisten palstan käyttäjien tunteista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa