Psykopatologia kirjoitti:Olet kiusannut, käytännössä koko sen ajan kun olen tällä palstalla ollut. Ja kiusasit muuten myös minua(kin) jo Tukiasemalla - muistanet varmaan ne lukuisat kerrat, kun tulit häiriköimään silloiseen päiväkirjaani - ja kerta toisensa jälkeen Ylläpito joutui siivoamaan asiattomat viestisi pois päiväkirjastani! Tuota samaa reikäpäisyyttä harrastit myös mm Mirrin päiväkirjaan. Nämä tapaukset muistan kyllä paremmin kuin hyvin!
Haluan tuohon selvitystä.
Nyt jo bittien taivaaseen siirtyneen Tukiasema.netissä oli myös päiväkirjaosio, jossa minäkin pidin omaa päiväkirjaani. Se oli ilmeisesti hyvin suosittua luettavaa, kun muistan tarjoilleeni lukijoilleni virtuaalikahvipullat aina, kun päästiin uudelle tuhatuluvulle - jota siis mielestäni tapahtui yllättävän usein.
Kun meillä oli Kyllästyneen kanssa tiukkaakin debattia muissa Tukiasema.netin osioissa, niin hän tuli jatkamaan niitä myös päiväkirjaani. Samanlaisia virheellisiä johtopäätöksiä ("eli..."), joita voi myös olkinukeiksi nimittää, hän alkoi puimaan hyvin aggressiiviseen ja vähintäänkin selvästi mala fide -hengessä myös minun päiväkirjassani. Ja
tapa, jolla hän toimi, oli asiatonta, häiriköinniksi yleisesti koettavaa toimintaa.
Koska en itse halunnut käydä debattia päiväkirjassani, niin pyysin ylläpidolta (Janne Pöyhtäri), että hän puuttuisi häiriköintiin. Minkä hän joutuikin tekemään useita kertoja. Merkitsin itselleni nämä tapaukset päiväkirjaani kirjoittamalla päiväkirjaani "onpas täällä päiväkirjaosiossa mukavan rauhallista" (tms) käytännössä aina, kun häirikköviesti oli poistettu.
Muistan myös erittäin hyvin sen, että vastaavaa tapahtui Mirrin päiväkirjassa. Kyllästynyt kirjoitteli hänenkin päiväkirjaansa vastaavalla tyylillä, joissa Kyllästyneen
tapa ilmaista itseään oli ihan yhtälailla asiatonta ja häiriköintiä kuin minun päiväkirjassani.
Tätä tapahtui siis useita kertoja.
Toki olin valmis jatkamaan debattia yleisellä puolella, tai missä tahansa muussa ketjussa paitsi minun tai kenenkään muunkaan päiväkirjassa.
Samaa linjaa Kyllästynyt on jatkanut tälläkin foorumilla. Olen itse omaan päiväkirjaani saanut häneltä vastaavanlaisia kirjoituksia, mitä oli jo Tukiasema.netissä. Täällä foorumilla myös Obelix on omassa päiväkirjassaan kokenut samaa - Kyllästyneen viestit hänenkin päiväkirjoissaan on sellaisia, että asiansa esittämisen
tapa on mielestäni asiatonta ja häiriköintiä.
Toisessa yhteydessä on tuotu esiin minun Tukiasema.netissä esittämäni perätön väite siitä, että Kyllästynyt on (muka) lähettänyt minulle seksuaalista sisältöä omaavia sähköposteja. Samoiten väitin tekeväni kaksoiskonsonanttivirheeni tahallisesti hänen kiusakseen (vaikka virhe oli silloinkin täysin tahaton). Nämä minun uunoiluni tapahtuivat ajallisesti vasta sen jälkeen, kun Kyllästynyt oli monen monituista kertaan häiriköinyt päiväkirjassani.