Kyllästynyt kirjoitti:Jo toisen kerran piti tulla takaisin kun en pysty vaieten sivusta katsomaan äärimmäistä typeryyttä.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta eihän siitä sinulle mitään haittaakaan ole.
Kyllästynyt kirjoitti:
Äärimmäisen typerän väitteen nimittäminen äärimmäiseksi typeryydeksi ei ole kiusaamista. Kiusallinen totuus se varmasti on, muttei kuitenkaan kiusaamista.
Koko keskustelussa on olennaista se, että Kahvi väittää The Guardianin artikkelissa mielipiteensä kertoneiden naisten olevan "keskeisiä feministisiä vaikuttajia". Missään kohtaa ei The Guardian nimeä haastateltaviaan feministisiksi vaikuttajiksi - keskeisistä feministisistä vaikuttajista puhumattakaan.

Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tuo olisi siis seksismiä.
Naisvihan tarkastelussa on tullut esiin termin vaikeus.
Joo, näinpä se on. Eli nuo aloitusviestissä mainitut "feministiset vaikuttajat" sekoilevat termeissä todella rankasti.
YLE kirjoitti:Miehet pelkäävät pedofiilileimaa - harva auttaisi lasta hädässä
Hämeenlinnassa harhailleen pikkutytön tapaus puhuttaa. Moni mies on kertonut, ettei uskaltaisi pysähtyä auttamaan liikenteessä yksin liikkuvaa lasta. Keskustelussa useita miehiä pelotti pedofiiliksi leimaantuminen ja mahdolliset jatkoseuraukset.
...
Riskien pelko ylittää huolen lapsesta
Esimerkiksi nimimerkki "Nähty on" jättää auttamisen muille pedofiiliksi leimautumisen pelossa.
Lapsen turvallisuudesta huolehtimisen takia en vieraita lapsia puhuttele. Ja ei, kyse ei ole mielipahasta vaan siitä, että miehen ei ole nykykulttuurissa olla missään tekemisissä lasten kanssa. Jos tuota kirjoittamatonta sääntöä rikkoo, tulee leimatuksi ties miksi namusedäksi. Ja saa nettipalstojen sankarit niskaansa.
"Possu" on samoilla linjoilla: Kaltaiseni nelikymppisen miehen ei ole nykyisin sallittua lähestyä lapsia edes vilpittömässä auttamistarkoituksessa. Pedofiilihysteria on niin kova, etten ottaisi riskiä tulla väärinymmärretyksi. Haluaisin tietysti auttaa, mutta jos vaikka ottaisi lapsen autooni, pidettäisiin minua sen jälkeen pedofiliaan syyllisenä kunnes toisin todistetaan.
Alvaraatos säestää: Painostava pelko siitä, että leimataan likaiseksi perverssiksi tai muuten syytellään jälkeenpäin estää auttamasta, vaikka olisi huolestunut.
...
Kyllästynyt kirjoitti:Kenen käsitys tai väite on se, että The Guardianin haastattelemat naiset olisivat "feminismin keskeisiä vaikuttajia"?
Kyllästynyt kirjoitti:Luuletko, etteivät sinun uhkailusi, solvauksesi ja nimittelysi vituta minua?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kenen käsitys tai väite on se, että The Guardianin haastattelemat naiset olisivat "feminismin keskeisiä vaikuttajia"?
Henry Laasasen.
Ja sinä olet tuon hänen tarkoitushakuisen luonnehdintansa niellyt sellaisenaan sekä viestisi kirjoittamalla myös siihen yhtynyt ja sitä levittänyt (omissa nimissäsi).
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Luuletko, etteivät sinun uhkailusi, solvauksesi ja nimittelysi vituta minua?
En, mutta mitä sitten?
Sitä, että korjaa ensin oma käytöksesi sekä korjaa pois jälkeesi jättämä paska ja aiheuttamasi vahingot ennen kuin ryhdyt valittamaan muiden tekemisistä.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ja sinäkö määrittelet kuka 'feministinen vaikuttaja' on keskeinen ja kuka ei ole, tai kuka Guardianin haastattelema feministi on 'feministinen vaikuttaja' ja kuka ei ole?...
En, mutta eipä sitä pysty tekemään Henry Laasanen, Kahvi tai edes The Guardiankaan (joka ei missään kohtaa esitä tai väitä, että haastatellut henkilöt olisivat "feminismin keskeisiä vaikuttajia").Mirri kirjoitti:... Voidaan itse arvioida ovatko he enemmän tai vähemmän keskeisiä feministisiä vaikuttajia, vai ovatko feministisiä vaikuttajia ollenkaan.
Jokaisen pitää itse valita auktoriteettinsa, mutta yksittäisten henkilöiden väittäminen "feminismin keskeisiksi vaikuttajiksi" on tässä ollut tarkoitushakuista vääristelyä.

Kyllästynyt kirjoitti:Tuokin lienee typeryyttä joka kumpuaa seksismistä ja uskon vakaasti, että kertomani on paljon yleisempää kuin se, että joku nainen lyö miestä tai kourii miestä vastoin miehen tahtoa.

Kyllästynyt kirjoitti:Kerronpa kuitenkin, että vastaavasti on varmasti yli sata kertaa joku mies tullut puristelemaan tai käpälöimään rintojani. Jotkut kuulemma haluisivat kokeilla ovatko aidot vai ei ja ehkä puoliksi leikilläänkin, mistäs minä sitä tiedän, mutta eihän kenenkään pitäisi kuvitella, että minun rintani ovat ns. vapaata riistaa kenen tahansa kähmittäviksi.
Valitettavasti yhdessäkään tapauksessa ei kukaan ole edes esittänyt ko. miehiä poistettavasti alueelta - ei välittömästi eikä viipeellä.
Kyllästynyt kirjoitti:Tuokin lienee typeryyttä joka kumpuaa seksismistä ja uskon vakaasti, että kertomani on paljon yleisempää kuin se, että joku nainen lyö miestä tai kourii miestä vastoin miehen tahtoa.
Kyllästynyt kirjoitti:Eikä muitakaan seksismin, sovinismin ja naisvihan ilmentymiä tarvitse tältä palstalta kauan etsiä; mm. Kahvin, Obelixin, Riidankylväjän ja myös Psykopatologiankin viesteissä niitä on kasapäin.
Kyllästynyt kirjoitti:Sitä sitten, että miten sinä kehtaat syyttää minua kiusaamisesta, vaikka minä en ole kiusannut sinua koskaan, mutta sinä olet kiusannut minua vuosikausia.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Nykyisin tiedetään naisten lyövän miehiä erittäin herkästi...
Kuka tuollaista on tietävinään?
Turun Sanomat kirjoitti:Seurusteluväkivalta jää pois poliisin tilastoista
KOTIMAA | Turun Sanomat 4.10.2012 18:22
Seurusteleva nuori voi erehtyä luulemaan kultansa väkivaltaisuutta rajuksi rakkaudeksi, sanovat sosiaalialan asiantuntijat. Iske oikein -kampanja herättelee nuoria tunnistamaan seurusteluväkivaltaa ja puhumaan siitä aikuisille.
Lähisuhdeväkivallan tunnistaminen on vaikeaa nuorille, kun se on sitä aikuisillekin.
Seurusteluväkivalta tulee poliisin tietoon ani harvoin, kertoo komisario Jarmo Heinonen Helsingin poliisista.
– Se on täydellistä piilorikollisuutta, varsinkin, kun fyysisesti vahvempi jättää tyypillisesti tapaukset ilmoittamatta, Heinonen sanoo.
Neljä vuotta sitten julkaistun kyselyn mukaan 15–16-vuotiaista seurustelevista tytöistä joka neljäs oli joutunut nykyisen seurustelukumppaninsa väkivallan kohteeksi. Seurustelevista pojista saman kertoi kokeneensa yksi kolmesta.
Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen kyselyyn vastanneista nuorista hieman yli 1 300 seurusteli.
TS–STT
Kyllästynyt kirjoitti:Vuosikausia. Sillä ethän sinä vuosikausiin korjannut aiheuttamaasi vahinkoa. Olisiko sinun pitänyt päästä aiheuttamana vielä uuttakin?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa