Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Sotket kaksi eri asiaa jotenkin oudosti samaksi asiaksi?
Miten niin?
No siten niin, että kysymykseni seksisimistäsi ja ao lihavoidut kohdat ovat kaksi eri asiaa. Tai ehkä ne jotenkin liittyvät sittenkin toisiinsa, mutta sitä en ajatellut kirjoittaessani...
En voi tietää mitä sinä olet ajatellut, mutta toivon siitä huolimatta vastauksia esittämiini kysymyksiin.
Kahvi kirjoitti:... Täysin tuosta erillisenä asiana on sitten se, että sekä valehtelet että tunnut kirjoituksiesi mala fide -hengen perusteella kiusaavan minua...
Mistä olen muka valehdellut ja mitä?
Sinä valehtelet kun väität minun valehdelleen.
Ja sinä kiusaat, kun levität valheita ja syytät minua kiusaamisesta - vaikka en ole ketään kiusannut.
Kahvi kirjoitti:.. Et ehkä itse tunnista kiusaamistasi, mutta toimintasi silti tuntuu minusta kiusaamiselta...
Sinä, joka olet mm. solvannut minua reikäpääksi ja huoran äpäräksi, olet väärä ihminen väittämään, että minä muka kiusaan jotakuta.
Kahvi kirjoitti:...
Ainiin. Nyt pitää perustella, että miksi väitän sinua valehtelijaksi. Teen sen siis vielä kerran:
1. Väität, että en ole vastannut kysymykseesi...
En vieläkään ole löytänyt sinun kommenteistasi vastausta esittämiinikysymyksiin.
Kysyn siis vielä kerran uudelleen:
Minkälaisia esimerkkejä sinulla on esittää naisten miehiä kohtaan suunnatusta seksismistä tai miesvihasta?
Entä mitä tarkoitat kun puhut naisten seksismistä naisia kohtaan???
Kahvi kirjoitti:2. Olen vastannut kysymykseesi...
Missä ja mikä se vastaus on? Väität naisten harjoittavan seksismiä, muttet millään suostu kertomaan missä sitä esiintyy ja miten.
Kahvi kirjoitti:... 3. Sillä, että vastaus ei kelvannut ja/tai ollut riittävän hyvä tms, ei ole merkitystä kohdan 2. kanssa - vastaus se oli silti...
Missä se vastauksesi muka on? En etsimälläkään löydä sinun vastaustasi kysymykseen, missä ja miten naiset osoittavat seksismiä - tai jopa miesvihaa - miehiä (tai naisia) kohtaan.
Kahvi kirjoitti:Eli valehtet - MOT...
En. Mutta sinä harjoitat nettikiusaamista kun levität perätöntä väitettä siitä, että olen muka valehdellut.
MOT.