Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ole Kahvia kiusannut, ikinä.
Olet kiusannut, käytännössä koko sen ajan kun olen tällä palstalla ollut...
Sinun viestiesi kritisoiminen ei ole kiusaamista.
Mutta
tapa, jolla sen teet, on kiusaamista.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Ja kiusasit muuten myös minua(kin) jo Tukiasemalla - muistanet varmaan ne lukuisat kerrat, kun tulit häiriköimään silloiseen päiväkirjaani - ja kerta toisensa jälkeen Ylläpito joutui siivoamaan asiattomat viestisi pois päiväkirjastani! ...
En ole koskaan häiriköinyt kenenkään päiväkirjassa. En sinun, en Mirrin - enkä kenenkään muunkaan.
Kyllä minä muistan varsin hyvin nuo päiväkirjoissa häiriköintisi. Samaa tökeröä käytöstä olet jatkanut täälläkin. Olet ehkä ajanut jonkun virheen/vääryyden/tms korjaamista, mutta
tapa jolla sen olet suorittanut, on ilmiselvää häiriköintiä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ja rääkkäämisestä syyttäminen on aika paksua Kahvilta joka on minua usein muistanut solvauksillaan ja jopa uhkaillut minua.
Mitä hittoa minun käytökseni liittyy sinun käytökseesi. Vaikka olisin ollut kuinka törkeä tahansa, niin se ei siltikään anna lupaa, oikeutta tai velvollisuutta kiusata minua!...
Sinun käytöksesi liittyy tähän asiaan siten, että on aika tavattoman paksua että sinä syytät minua kiusaamisesta vaikka sinä olet se joka on kiusannut, solvannut ja uhkaillut minua.
Eli puolustelet ja oikeutat oman käytöksesi sillä, että koet minun käytökseni asiattomaksi. Niin minä sen arvelin olevan - sinun huono käytöksesi on minun huonon käytösesi syytä. Varsin loistavaa oman itsensä idealisointia - eli kakaramaista uhristatuksessa rypemistä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kuten jo sanoin, minä lähden.
Minulle riitti.
Näin sitä siis seisotaan omien sanojensa ja tekojensa takana. Niistä vastuuseen laittaminen aiheuttaa pakoreaktion. Aikuinen ihminen muka - pah!...
Mitä sinä sitten haluat?
Olen jo ilmoittanut lähteväni pois, mitä sinä vielä minulta vaadit?
Vaadin vain ja ainoastaan, että lopetat minun kiusaamiseni.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kirjoittaja joka jatkuvasti solvaa minua on jopa uhkaillut minua, ei saa syytettä kiusaamisesta, mutta minä saan koska en hyväksy tapaa käyttää omista mielipiteistä tai kokemuksista sanoja "selvä fakta".
Edelleen: miten minun käytökseni ja sinun käytöksesi liittyvät toisiinsa?...
Siten, että sinä kiusaat ja solvaat minua, muttet saa teoistasi minkäänlaista rangaistusta - ja sitten kehtaat väittää että minä muka kiusaan sinua.
Minulle riitti.
Rangaistuksista tai niiden puuttumisista Ylläpito halutessaan voi esittää näkemyksensä. Jos arvata pitää, niin et ole sinäkään saanut rangaistusta. Yhtäkaikki: edelleen pidät minua itseäsi suurempana "syntisenä" ja jotenkin oudosti tästä teet sellaisen johtopäätöksen, että olet itse synnitön.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Ehkä olet unohtanut, että sinäkään et määrittele suomen kieltä - ja vielä vähemmän mitä mitäkin sana tarkoittaa...
Olen viitannut Wikipediaan ja Mirrinkin lainaama selitys sanoo:
tosiasia asia, jonka sisältö ei riipu mielipiteistä ja on todennettavissa, faktaKyse ei ole minun määritelmästäni vaan yleisestä ja yhteisesti määritellystä sanan merkityksestä.
Väite, että sinun oma kokemuksesi ja mielipiteesi olisi "selvä fakta" on surkuhupaisa ja ajatus siitä, että kenen tahansa mielipiteitä tai omia kokemuksia olisi lupa faktoina levittää tai niitä edes sellaisiksi kutsua, on vastenmielinen.
Ylläpito(kin) on asiaan ottanut kantaa. Sinä silti haluat kieltäytyä näkemästä päivänselvää asiaa:
tapasi toimia täyttää kiusaamisen ja rääkkäämisen tunnusmerkistöt - tässä tapauksessa se, että kakaramaisesti vingut jostain termistä, jonka asiayhteyteen kytketty merkitys on sinullekin jo moneen kertaan kerrottu.
Kiusaaja mikä kiusaaja - ja kehtaa vielä puolustella omaa käytöstään toisen käytöksellä - pthyi!