Kyllästynyt kirjoitti:En ole Kahvia kiusannut, ikinä.
Olet kiusannut, käytännössä koko sen ajan kun olen tällä palstalla ollut. Ja kiusasit muuten myös minua(kin) jo Tukiasemalla - muistanet varmaan ne lukuisat kerrat, kun tulit häiriköimään silloiseen päiväkirjaani - ja kerta toisensa jälkeen Ylläpito joutui siivoamaan asiattomat viestisi pois päiväkirjastani! Tuota samaa reikäpäisyyttä harrastit myös mm Mirrin päiväkirjaan. Nämä tapaukset muistan kyllä paremmin kuin hyvin!
Kyllästynyt kirjoitti:Ja rääkkäämisestä syyttäminen on aika paksua Kahvilta joka on minua usein muistanut solvauksillaan ja jopa uhkaillut minua.
Mitä hittoa minun käytökseni liittyy sinun käytökseesi. Vaikka olisin ollut kuinka törkeä tahansa, niin se ei siltikään anna lupaa, oikeutta tai velvollisuutta kiusata minua!
Kyllästynyt kirjoitti:Kuten jo sanoin, minä lähden.
Minulle riitti.
Näin sitä siis seisotaan omien sanojensa ja tekojensa takana. Niistä vastuuseen laittaminen aiheuttaa pakoreaktion. Aikuinen ihminen muka - pah!
Kyllästynyt kirjoitti:Kirjoittaja joka jatkuvasti solvaa minua on jopa uhkaillut minua, ei saa syytettä kiusaamisesta, mutta minä saan koska en hyväksy tapaa käyttää omista mielipiteistä tai kokemuksista sanoja "selvä fakta".
Edelleen: miten minun käytökseni ja sinun käytöksesi liittyvät toisiinsa?
Ehkä olet unohtanut, että
sinäkään et määrittele suomen kieltä - ja vielä vähemmän mitä mitäkin sana tarkoittaa. Enkä usko myöskään, että "fakta"-case liittyy siihen, että olet kiusaaja - itseasiassa tuo on aika tökerö olkinukke.
Käytöksesi on jo pitkään ollut minua kohtaan törkeätä, asiatonta ja muutenkin kiusaamisen tunnusmerkistön täyttävää. Se on valitettavaa, että et itse näe käytöksessäsi mitään vikaa (vaan keskityt muiden syyttelemiseen = kiusaamiseen), mutta minkäs kukin omalle itselleen voi - peiliin on omankin kokemukseni mukaan niin hiton vaikea katsoa.