Miksi vain nainen on huora (tms)?

Re: Miksi vain nainen on huora (tms)?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.09.2012 16:34

Kahvi kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Ehkä olisi viisasta pitäytyä arkaluontoisten aiheiden, kuten seksuaalisuuden, ollessa kyseessä enemmän neutraaleissa termeissä.

Miksi?

Perusteluni sisältyi edelliseen viestiini, josta sinä jätit alkuosan lainaamatta ja liekö jäänyt lukemattakin.

Psykopatologialle: Edellämainitun käytöksen vuoksi analysoivien esseiden kirjoittaminen ei kovin kiehdo minua palstalla nykyisin.

Haukkuminen ja haukkumasanojen käyttö ei ole soveliasta vaan helposti muuttuu vihapuheeksi. Ei ole mukavaa eikä sopivaa kirjoittaa aiheista, jotka ovat monelle arkoja ja yksityisiä, käyttäen loukkaavaa kieltä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.09.2012 16:40

Hilppa kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Ehkä olisi viisasta pitäytyä arkaluontoisten aiheiden, kuten seksuaalisuuden, ollessa kyseessä enemmän neutraaleissa termeissä.

Miksi?

Perusteluni sisältyi edelliseen viestiini, josta sinä jätit alkuosan lainaamatta ja liekö jäänyt lukemattakin.

Psykopatologialle: Edellämainitun käytöksen vuoksi analysoivien esseiden kirjoittaminen ei kovin kiehdo minua palstalla nykyisin.

Haukkuminen ja haukkumasanojen käyttö ei ole soveliasta vaan helposti muuttuu vihapuheeksi. Ei ole mukavaa eikä sopivaa kirjoittaa aiheista, jotka ovat monelle arkoja ja yksityisiä, käyttäen loukkaavaa kieltä.

Luin kyllä ja lainasin sen kohdan mihin halusin vastauksen. Kysyn siis laajemmin ja tarkemmin:

Miksei täällä saa etsiä halventavia sanoja esim ilostuttamaan jonkun niihin tykästyneen sukupuolielämää - tai etsiä yhtä loukkaavaa termiä toiselle sukupuolelle? Miksei täällä saa olla erilaisista sukupuolimoraaleista sitä mieltä, mitä nyt itse kukin haluaa olla? Miksei täällä saisi puhua asioista, jotka ovat joillekin arkaluontoisia? Miksei saisi käyttää niitä termejä, jotka itsestään tuntuvat luonnollisilta käytettäviksi?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.09.2012 17:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Kysyn siis laajemmin ja tarkemmin:

Miksei täällä saa etsiä halventavia sanoja esim ilostuttamaan jonkun niihin tykästyneen sukupuolielämää - tai etsiä yhtä loukkaavaa termiä toiselle sukupuolelle? Miksei täällä saa olla erilaisista sukupuolimoraaleista sitä mieltä, mitä nyt itse kukin haluaa olla? Miksei täällä saisi puhua asioista, jotka ovat joillekin arkaluontoisia? Miksei saisi käyttää niitä termejä, jotka itsestään tuntuvat luonnollisilta käytettäviksi?

Olethan sinä saanut, ja ylläpitäjän vastauksista päätellet saat jatkossakin niin tehdä.

Näemmä näin. Kysyinkin tuossa Hilpalta perusteluja hänen näkemyksilleen, toivottavasti hänkin vastaa.

Kyllästynyt kirjoitti:Mutta miksi sinä vaadit, että sinun tulisi saada toisille kirjoittajille aiheuttamastasi ahdistuksesta huolimatta käyttää loukkaavia ja halventavia solvauksia ja/tai nimittelyjä?

Ehkäpä toisten väärinymmärryksistä tms ahdistuminen ei ole oikeastaan minun syytäni, ja toisaalta onko kenenkään pakko olla täällä. Tämä palsta nyt on vaan näemmä tämmöinen - "äänestäkää jaloillanne" taisi olla aikaisemmin saamamme kryptinen ohjeistus näihin kysymyksiin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.09.2012 18:19

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Ehkäpä toisten väärinymmärryksistä tms ahdistuminen ei ole oikeastaan minun syytäni, ja toisaalta onko kenenkään pakko olla täällä. Tämä palsta nyt on vaan näemmä tämmöinen - "äänestäkää jaloillanne" taisi olla aikaisemmin saamamme kryptinen ohjeistus näihin kysymyksiin.

Sattumoisin olen sitoutunut palstan valvojaksi - ja siinä ominaisuudessa olen velvollinen lukemaan läpi kaikki ääliömäiset typeryydetkin.

Ilmeisesti viestien läpi lukeminen on sinulle harvinaisen vastenmielistä tekemistä. Entä jos esim omaa mielenrauhaa suojellaksesi irtisanoudut tuosta sitoumuksesta ja YlläPito katselee sen jälkeen mitä tekee. Tähän asiaan varmaan vaikuttaa kieltämättä jonkun verran YP:kin näkemys.

Kyllästynyt kirjoitti:"Äänestin jaloillani", mutta valitettavasti sekään ei muuttanut viestien kieliasua tai sisältöä hiukkaakaan parempaan suuntaan.

Taidamme ymmärtää erilailla, mitä tuo jaloillaan äänestäminen tarkoittaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja kk80 » 07.09.2012 19:24

Paljon puhutaan siitä, kuinka "tuolla jossain" kivitetään naisia ja lapsia, vaikka olisivat raiskatuksi tulleet, vaikka Asenne lepää ympäri Maailman.

Miksi Jumala on nimenomaan miehille esiintynyt ihmisen sijaan (enkä puhu keskiajan mielikuvista, joissa jumalan-pilkka-EGOisti-Miehet, Luojan sanaa suodattavat EGOnsa lävitse olisivat Jumalan Sanansaattajia EGOnsa sijaan)?

Ei ole edes eläintä, joka olisi kyennyt itsensä saati ihmiskunnan vakuuttamaan (virallistamaan) väitteen, jonka mukaan LAPSEN ruokinta on Lapsen ensimmäinen Seksuaalinen kontakti! - Kertoo paljon ihmis-Lajista ja siitä millainen pedofiili sitä Johtaa!

Maailmassa on jo miljoonia kidnapattuja ja aivopestyjä lapsia ja naisia, jotka saavat kokea "miehisen" raiskaus-Tarpeen 24/7 ! - Valtaapitävät miehet keskittyvät mieluummin terrorismiin, jossa kyse on vain valtaapitäjien EGOsta suurien uhrimäärien sijaan ( konkreettisesti orjien kielto koski ainoastaan aikuisia miehiä )!

Mies on varsin kehittymätön ja antautunut sukupuolielimilleen/silmilleen?
Se on sääli jos tuhansia vuosia aivopestyt naiset Alentuvat miehisiin arvoihin saadakseen "ihmisarvoa". - Kannattaakin tänä ihmiskauppa ja pedofilia-aikana miettiä mistä Kaikki on lähtöisin. ;(

"Onneksi olkoon ja poikia tulkoon ?!"
kk80

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.09.2012 19:24

Kahvi kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Miksi?

Luin kyllä ja lainasin sen kohdan mihin halusin vastauksen. Kysyn siis laajemmin ja tarkemmin:

Kun jälleen jätät lukematta viestini, taidanpa toistaa itseäni uudemman kerran:
Hilppa kirjoitti:Haukkuminen ja haukkumasanojen käyttö ei ole soveliasta vaan helposti muuttuu vihapuheeksi. Ei ole mukavaa eikä sopivaa kirjoittaa aiheista, jotka ovat monelle arkoja ja yksityisiä, käyttäen loukkaavaa kieltä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.09.2012 19:29

Tervetuloa, kk-80!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 07.09.2012 19:42

Mieshän on luomakunnan kruunu, mutta ei me ihan noin kamalia ola kuin kk-80 kuvailee.
Riidankylväjä

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa