Kyllästynyt kirjoitti:Olen jo aikoja sitten huomannut, ettei sinulta saa vastauksia kiskottua hohtimillakaan - eli en yritä tivata sinulta mitään vaan ainoastaan totean, että jos sinä et suostu muistamaan/myöntämään sitä, että Tristan on solvannut sinuakin, sinä joko valehtelet harkitusti tai sinun muistisi on erittäin huono.
jos sinä et suostu muistamaan/myöntämään sitä, että Tristan on solvannut sinuakin, sinä joko valehtelet harkitusti tai sinun muistisi on erittäin huono

Illusia kirjoitti:Mirri, sinä olit se, jonka takia lähdin lopullisesti pois Janne Pöyhtärin Tukiasemalta. Minä en kestänyt sitä, ettet voinut hyväksyä muita mielipiteitä kuin omasi. Se on kuitenkin minun vikani ja minun heikkouttani. En syytä siitä sinua tai ketään muutakaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Trisse aka rajaton, jonka Käytös on ollut ainakin pääosiltaan tässä ketjussa sovitteluun pyrkivää...
Onko sinun mielestäsi "pääosin sovitteluun pyrkivää" kertoa, että on asianmukaista nimitellä toista kirjoittajaa haisevapilluiseksi huoraksi?!?!?!
Kyllästynyt kirjoitti:En ymmärrä miksi pyrit koko ajan puolustelemaan Tristania ja vähättelemään solvaamisen ja muun kiusaamisen merkitystä.
Illusia kirjoitti:Mirri, sinä olit se, jonka takia lähdin lopullisesti pois Janne Pöyhtärin Tukiasemalta. Minä en kestänyt sitä, ettet voinut hyväksyä muita mielipiteitä kuin omasi.

Kyllästynyt kirjoitti:Tristan on solvannut sinua useitakin kertoja ainakin typeräksi lehmäksi ja saatanan typeräksi lehmäksi.
Jos sinä et tuota myönnä, sinä joko tarkoituksella ja harkitusti valehtelet, tai sinulla on hyvin huono muisti.

takaovi kirjoitti:Jos suinkin sitten olisi mahdollista, lopetettaisiin täällä Tristanista kirjoittaminen, kun hän ei voi vastata.

Illusia kirjoitti:Mirri, ehkä tässä asiassa ei ole kysymys niinkään sinusta, vaan Tristanista.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Myönnä kenelle tai kiistä kenen edessä?...
Tässä ja nyt.
Ei tietenkään sinulla ole syytä kieltää tapahtunutta tosiasiaa, mutta se ettet nyt halua myöntää niin tapahtuneen, on asia erikseen.
Sanoin, että joko sinä tarkoituksella ja harkiten valehtelet, tai että sinulla on hyvin huono muisti. Niin tai näin, et sinä saa muutettua miksikään sitä tosiasiaa, että Tristan on nimitellyt, herjannut ja solvannut sinuakin.
Myönnätkö joutuneesi uhriksi, se on kokonaan oma asiasi.
Kuten jo olen sanonut, tosiasia on se, että Tristan on sinua solvannut mm. "typeräksi lehmäksi". Jos sinä et tuota muista tai omista syistäsi halua myöntää, sille ei kukaan mahda mitään.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Sen olen tajunnut, että Kyllästynyt kaipailee minulta kiihkeästi jotakin kommenttia esittämäänsä minua koskevaan asiaan...
Ei, en minä kaipaa kiihkeästi sinulta yhtään mitään.
Eikä sinun tarvitse kommentoidakaan mitään, mitäpä minä sinun kiertelyilläsi ja väistelyilläsi tekisinkään.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa