Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Trisse aka rajaton, jonka Käytös on ollut ainakin pääosiltaan tässä ketjussa sovitteluun pyrkivää...
Onko sinun mielestäsi "pääosin sovitteluun pyrkivää" kertoa, että on asianmukaista nimitellä toista kirjoittajaa haisevapilluiseksi huoraksi?!?!?!
Kyllästynyt kirjoitti:En ymmärrä miksi pyrit koko ajan puolustelemaan Tristania ja vähättelemään solvaamisen ja muun kiusaamisen merkitystä.
Illusia kirjoitti:Mirri, sinä olit se, jonka takia lähdin lopullisesti pois Janne Pöyhtärin Tukiasemalta. Minä en kestänyt sitä, ettet voinut hyväksyä muita mielipiteitä kuin omasi.

Kyllästynyt kirjoitti:Tristan on solvannut sinua useitakin kertoja ainakin typeräksi lehmäksi ja saatanan typeräksi lehmäksi.
Jos sinä et tuota myönnä, sinä joko tarkoituksella ja harkitusti valehtelet, tai sinulla on hyvin huono muisti.

takaovi kirjoitti:Jos suinkin sitten olisi mahdollista, lopetettaisiin täällä Tristanista kirjoittaminen, kun hän ei voi vastata.

Illusia kirjoitti:Mirri, ehkä tässä asiassa ei ole kysymys niinkään sinusta, vaan Tristanista.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Myönnä kenelle tai kiistä kenen edessä?...
Tässä ja nyt.
Ei tietenkään sinulla ole syytä kieltää tapahtunutta tosiasiaa, mutta se ettet nyt halua myöntää niin tapahtuneen, on asia erikseen.
Sanoin, että joko sinä tarkoituksella ja harkiten valehtelet, tai että sinulla on hyvin huono muisti. Niin tai näin, et sinä saa muutettua miksikään sitä tosiasiaa, että Tristan on nimitellyt, herjannut ja solvannut sinuakin.
Myönnätkö joutuneesi uhriksi, se on kokonaan oma asiasi.
Kuten jo olen sanonut, tosiasia on se, että Tristan on sinua solvannut mm. "typeräksi lehmäksi". Jos sinä et tuota muista tai omista syistäsi halua myöntää, sille ei kukaan mahda mitään.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Sen olen tajunnut, että Kyllästynyt kaipailee minulta kiihkeästi jotakin kommenttia esittämäänsä minua koskevaan asiaan...
Ei, en minä kaipaa kiihkeästi sinulta yhtään mitään.
Eikä sinun tarvitse kommentoidakaan mitään, mitäpä minä sinun kiertelyilläsi ja väistelyilläsi tekisinkään.

Kyllästynyt kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Minä en olisi ollut koskaan kuullutkaan tuosta nimityksestä, ellet itse toisi sitä aina esille. Sinun mukaasi Trisse on levittänyt sinusta valheita, jonka takia sinuun on suhtauduttu negatiivisesti, mutta väitän, että minä ja moni muu tukareita ja tätä palstaa lukenut ei olisi tiennykään mitään Trissen sinusta levittämistä herjaamisista ja käsityksistä, ellet itse koko ajan toistelisi niitä ja vielä kertoisi jostain Trissen blogista, jota harvempi tukarilainen luki. Miksi teet näin hallaa itsellesi?...
Kyllästynyt:Ei ole merkitystä sillä, mitä sinä olet nähnyt vaan sillä mitä on tapahtunut ja mitä minä olen nähnyt sekä kokenut.
Ei minua lohduta vähääkään se, jos sinä ilmoitat, että koska sinä et ole Tristanin nähnyt tuollaisia solvauksia käyttäneen, asialla ei silloin ole mitään painoarvoa.
Ymmärrä nyt hyvä ihminen, että kyse on minusta ja siitä mitä minulle on tehty ja mitä Tristanin sanat ja teot ovat minulle aiheuttaneet. Kyse ei ole sinusta eikä kenestäkään muustakaan (paitsi Tristanin uhreiksi joutuneista)!
Kuutar:Tarkoitatko bannejasi Tukiasemalta, vai mitä Tristan on sinulle aiheuttanut? Jotenkin vaikea uskoa, että kyse olisi vain hänen kirjoittelustaan, ei ketään bannata nettipalstalta vain toisen kirjoittelun takia. Kyllä itse pitää
jotain sellaista kirjoittaa, että bannataan.
Kyllästynyt:Valheet joita Tristan on levittänyt ovat koskeneet hänen omaa toimintaansa sekä sitä mitä minä olen tehnyt. Eräs Tristanin sitkeä väite on, että minä olisin häntä kiusannut ja että minä olisin muka riehunut tai häiriköinyt hänen blogeissaan ja päiväkirjoissaan. En ole eläessäni riehunut tai häiriköinyt kenenkään päiväkirjassa.
Ehkä hän myös kokee tulleensa kiusatusti ja kertoo siitä sitkeästi, kuten sinä. Miksi sinun kokemuksesi on tosi, mutta hänen kokemuksena ei olisi ?Kuutar kirjoitti:... Kyllä minä tiedän millainen Trisse on, hänellä on tapana joskus vetää herneet nenään ( ja alkoholia) jolloin hän alkaa riehua verbaalisesti. Se on kuitenkin ohimenevää, minkä hän mahtaa temperamentilleen...
Kyllästynyt:On sinun asiasi, miten sinä suhtaudut Tristanin nettihäiriköintiin ja hänen kirjoittamiinsa solvauksiin. Sinä et ehkä ole koskaan joutunut Tristanin hyökkäysten kohteeksi (en ainakaan ole nähnyt, että olisit) ja silloin on paljon helpompi sanoa, että minun pitäisi "ymmärtää" Tristanin "temperamenttia".
Tuossa sinä olet yksiselitteisesti väärässä; kenenkään ei tarvitse, eikä edes pidä, "ymmärtää" Tristanin temperamenttia ja katsoa läpi sormiensa sitä tuhoa ja vahinkoa jota Tristan muille ihmisille aiheuttaa!
Minusta sinä liioittelet hänen tuhojensa määrää, eihän hänen riehumistaan edes oteta yleisesti todesta.
Kyllästynyt:Selitys "minkä hän mahtaa temperamentilleen" on sama kuin puolustelisit pahoinpitelijää siitä, että hän hyökkää täysin sivullisten ihmisten kimppuun, koska "minkä hän mahtaa temperamentilleen".
Sotki hän kerran minunkin yhden ketjuni häiriköinnillään, sekä kiristi minua, vaikka olin täysin sivullinen siinä asiassa, josta Trisse vihoitteli. En silti koe, että tuo tapaus olisi vuosikausien muistelemisen arvoinen ja että minun pitäisi sen tähden kokea olevani ainaisesti kiusattu hänen taholtaan. Se ketju siivottiin ja se siitä. Sinä syytät nyt Mirriä valehtelusta, kun hänkään ei ole kokenut Trissen riehumista kiusaamisena. Et tunnu käsittävän, että toiset eivät vain koe tulleensa kiusatuiksi, vaikka itse koetkin tulleesi kiusatuksi jopa siksi, että joku toinen nimimerkki tekee kirjoitusvirheitä ja se ärsyttää sinua.
Kyllästynyt:Miksi sitten puhun Tristanin harjoittamasta kiusaamisesta? No siksi, että Tristan kirjoittaa täällä, ja jatkaa kiusaamista vuodesta toiseen, uhreinaan lukemattoman monia muitakin kuin vain minä.
Kiusaamisen mahdollistavat asiaan puuttumattomat sivustaseuraajat - eli sellaiset kuin sinä Kuutar.
Trisse ei kiusaa ketään eikä häntä kiusaa kukaan nyt Tukarilla, kun sinä et ole siellä. Miten selität sen?
Te kaksi tunnutte aina provosoivan toisianne ja vedätte konfliktiinne sitten muita mukaan.Kuutar kirjoitti:Kyllästynyt:Tukari.org -palstan admin on samanlainen hyvän moderaattorin irvikuva kuin olivat Janne Pöyhtäri ja Helukin. Tukari.org:n admin ei pitänyt siitä, että osoitin hänen itse rikkovan omalle palstalleen asettamiaan sääntöjä. Sama asia ärsytti aikanaan Heluakin niin, että hän minut bannasi.
Oliko asiasi mielestäsi niin tärkeä, että siitä kannatti huomauttaa niin että moderaattorit ärsyyntyivät, ja saada bannit?
Ehdottomasti oli - ja on edelleen!
Kyllästynyt kirjoitti:Lue hyvä ihminen Tristanin viestit ja mieti vielä kerran missä sinä sitä sovinnollisuutta näet.
rajaton kirjoitti:kusipäät sen sallitte niin pidentäisin nykyistä 15.7 asti ulottuvaa bänniäni.
Ehdottaisin sitä pysyväksi mielenterveyksellisillä ja muilla terveydellisillä (jos näitä suinkin keksitään...) syillä.
Syynä saa käyttää bänninaikaista kirjoittelua (josta saatte puolestani kinata onko se sittenkin bännin aikaista kirjoittelua).
Terkuin ja rakkauksin Trisse
Kyllästynyt kirjoitti:Kuutar kirjoitti:... Ehkä hän myös kokee tulleensa kiusatusti ja kertoo siitä sitkeästi, kuten sinä. Miksi sinun kokemuksesi on tosi, mutta hänen kokemuksena ei olisi ?...
Siksi, että kiusaaminen ei toteudu vain ja pelkästään sillä, että joku kokee itsensä kiusatuksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa