Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Useimmat muutkin foorumin rekisteröityneistä pitävät aivan
asianmukaisena, että rajaton nimittää kirjoittajatoveritansa
haisevapulluiseksi huoraksi.
Luulet vain.
No, anna sitten suoraan kysymykseen suora vastaus:
Pidätkö sinä Mirri asianmukaisena, että rajaton (Tristan) nimittää minua haisevapilluiseksi huoraksi?
Tukari.org -palstan admin on samanlainen hyvän moderaattorin irvikuva kuin olivat Janne Pöyhtäri ja Helukin. Tukari.org:n admin ei pitänyt siitä, että osoitin hänen itse rikkovan omalle palstalleen asettamiaan sääntöjä. Sama asia ärsytti aikanaan Heluakin niin, että hän minut bannasi.
takaovi kirjoitti:Yhdyn Kuutaren viestiin. Minä en ole nähnyt haisevapilluista viestiä, olen vaan lukenut Kyllästyneen väittämän, että sellainen on ollut jossain. Voin jopa epäillä onko sellaista koskaan edes ollut tai uskoa, että on ollut.
Mutta, jos Kyllästynyt kesken keskustelun kykenee laittamaan vastakeskustelijan viestit esimoderointiin ja julkaisee viesteistä sen minkä haluaa, voinen epäillä kaikkien viestien luotettavauutta. Sen verran kierolta ja epärehelliseltä Kyllästynyt vaikuttaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Pidätkö sinä Mirri asianmukaisena, että rajaton (Tristan) nimittää minua haisevapilluiseksi huoraksi?

Kyllästynyt kirjoitti:Ei ole merkitystä sillä, mitä sinä olet nähnyt vaan sillä mitä on tapahtunut ja mitä minä olen nähnyt sekä kokenut.
Ei minua lohduta vähääkään se, jos sinä ilmoitat, että koska sinä et ole Tristanin nähnyt tuollaisia solvauksia käyttäneen, asialla ei silloin ole mitään painoarvoa.
Ymmärrä nyt hyvä ihminen, että kyse on minusta ja siitä mitä minulle on tehty ja mitä Tristanin sanat ja teot ovat minulle aiheuttaneet. Kyse ei ole sinusta eikä kenestäkään muustakaan (paitsi Tristanin uhreiksi joutuneista)!

Kyllästynyt kirjoitti:
Tuomitseminen on oma lukunsa, mutta olen jokseenkin varma siitä, että sinäkin olet nähnyt ja lukenut Tristanin minulle (sekä lukemattomille muille) osoittamia solvauksia, mutta nyt vain sopivasti "unohdat" sellaisia koskaan nähneesikään.

Psykopatologia kirjoitti:Trisin rikkeet ovat kyllä myös suhteellisen tuoreita. Ko. viestejä
on laajasti poistettu (mihin hän itse ei ole vaivautunut).
(lihavoinnit minun)Kiusaaminen on toisen suunnitelmallista ja tahallista alistamista onnettomaan ja voimattomaan mielentilaan. Kiusaaminen on verrattavissa uhitteluun (engl. taunt). Kiusaaminen voi olla yksilöiden välistä tai yhteisöllistä.
Yksilöiden välinen kiusaaminen on yleistä esimerkiksi sisaruksilla tai vaikkapa ystävyksillä. Siitä harvoin aiheutuu vakavampaa haittaa. Ongelmalliseksi kiusaaminen muuttuu, kun kiusaaja saa sosiaalisen yhteisön tuekseen. Tällöin Yhteisöllinen kiusaaminen saattaa johtaa hyvinkin vakaviin seuraamuksiin.
Kiusaaminen on joko suoraa tai välillistä maineen pilaamista. Kiusaaja pyrkii yleensä ensin pilaamaan toisen maineen, jotta hän voi muista välittämättä koventaa hyökkäystään, kunnes kiusattu menettää toimintakykynsä. Kiusaamiselta voi puolustautua uhittelemalla, mutta se edellyttää lain kunnioittamista.lähde?
Verbaalinen kiusaaminen on sarkastinen huomautus, haaste tai loukkaus, joka on tarkoitettu ihmisen saattamiseksi onnettomaan ja voimattomaan mielentilaan.

Kyllästynyt kirjoitti: Tristanin repertuaari on ollut jokseenkin sama vuosikausia vaikka pientä variaatiota onkin esiintynyt siinä, onko hänen uhrinsa vain vaatimattomasti "kusipää", "löysäpilluinen huora", "rajatilahuora", "vesipää-idiootti", "vitun debiili" vai "sadisti, joka pitäisi tappaa".

Kyllästynyt kirjoitti:
Se, ettet sinä suostu muistamaan/myöntämään sitä, että Tristan on kyllä solvannut sinuakin, on asia johon minulla ei ole vaikutusmahdollisuuksia.
Jos sinä väität, ettei Tristan ole sinua koskaan solvannut esimerkiksi "typeräksi lehmäksi" tai "saatanan typeräksi lehmäksi", sinä joko valehtelet harkitusti tai sinun muistisi on erittäin huono.

Kyllästynyt kirjoitti:Olen jo aikoja sitten huomannut, ettei sinulta saa vastauksia kiskottua hohtimillakaan - eli en yritä tivata sinulta mitään vaan ainoastaan totean, että jos sinä et suostu muistamaan/myöntämään sitä, että Tristan on solvannut sinuakin, sinä joko valehtelet harkitusti tai sinun muistisi on erittäin huono.
jos sinä et suostu muistamaan/myöntämään sitä, että Tristan on solvannut sinuakin, sinä joko valehtelet harkitusti tai sinun muistisi on erittäin huono

Illusia kirjoitti:Mirri, sinä olit se, jonka takia lähdin lopullisesti pois Janne Pöyhtärin Tukiasemalta. Minä en kestänyt sitä, ettet voinut hyväksyä muita mielipiteitä kuin omasi. Se on kuitenkin minun vikani ja minun heikkouttani. En syytä siitä sinua tai ketään muutakaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa