Jos suinkin

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Jos suinkin

ViestiKirjoittaja rajaton » 08.06.2012 19:50

Kyllästynyt kirjoitti:Tristan on puhunut niin kuukautiskierrostaan kuin vatsansa toiminnastakin täysin yleisissä ketjuissa.

Mutta se ei tarkoita sitä että sinä saisit puhua niistä. Samoin kuin sinä koet että hph nimitystä kokonaisuudessaan saat käyttää sinä mielinmäärin mutten minä.
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 08.06.2012 20:02

Kirjoita mistä sielu sietää - niin teen minäkin. Luulisi että se on jo selvää tyhmemmillekin! ;)
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 08.06.2012 20:20

Sinä itse tyrkytit itsesi blogiini kommenttipalstalle vääntämään ja sait 2006 hermoromahduksen kun bännini ei pidentynyt jossa pidit koko tukaria panttivankinasi viikon. Ihan turha siis vinkua siitä että blogissani on sinusta puhuttu. En minä ollut ainoa joka sinusta puhui - käyttäytymisesi herätti huomattavaa ärtymystä, huvittuneisuutta ja ylenkatsetta monissa blogini lukijoissa. Heillä oli myös oikeus mielipiteeseensä käyttäytymisestäsi
rajaton

ViestiKirjoittaja Kiss » 08.06.2012 20:36

Kyllästynyt kirjoitti:
kissi kirjoitti:>.< shit!

Ei pidä paikkaansa! Tristan on pyrinyt!
k

Sinulla Kis on viestissäsi kirjoitusvirhe. Tarkoitit varmaankin sanoa "... Tristan on tyrinyt!".

*
jee, K on pdonnut.
u

Ei Tristan yleensäkään
k
ole tyrinyt.
Kiss

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 00:21

Nyt tulee mielenkiintoiseksi kun juttuun tulee jotain uutta mitä ei ole jankutettu vielä satoja-tuhansia kertoja. Siis blogini kommentoijien mielipiteet perustuivat valheisiin? Ethän nyt petä minua tässä vaan kerro jotain uutta kanssa! Mitä valheita esitin? Mikset oikaissut ko. valheita kun olit parhaimmillaan vääntämässä kymmenissä blogipostausten alla olevissa kommenttikentissä joissa kommenttien määrä ylitti parhaimmillaan 100 niin että joka toinen viesti oli sinun kun vänkäsit siellä jonkun kanssa?
rajaton

ViestiKirjoittaja Lette » 09.06.2012 10:34

Kyllästynyt kirjoitti:
rajaton kirjoitti:

Kukaan normaali ihminen (tai edes kohtuullisella tasolla epänormaalikaan) ei solvaa hänelle tuntemattomia ihmisiä...

Hyvä Kyllästynyt. Toistamalla näitä jatkuvasti sidot itsesi kielteisyyteen,
loukkaat itseäsi ja aiheutat itsellesi pahaa mieltä. Tällä suhtautumisella viet
tilaa hyvältä, jota Sinussa on paljon enemmän kuin kielteisyyttä. Peität hyvät
ominaisuutesi.
Lette

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 12:28

Estin kommentoimisesi hetkellisesti lukuisten vuosien blogihäiriköinnin jälkeen. Yleensä sait mellastaa vapaasti. Unohdit mainita tämän asian..?

Mutta et vastannut kysymykseeni. Mitä valheita esitin?
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 12:44

Sinä itse valehtelet. Sait monta kertaa mahdollisuutta oikaista "tosiasiat". Jos et saanut oikaistua niitä 160 viestin pituisen blogikommenttiketjun aikana niin missä sitten? Kuvitteletko tosissasi että jos olisin antanut viestiketjun jatkua 230 viestiin (tai johonkin muuhun määrään) olisi tosiasiat oikaistu? Jos olit sitä mieltä ettet hyökkää kimppuuni niin olisi kannattanut jättää tulematta riitelemään ja hyökkäilemään niihin kommenttiketjuihin... sellainen toiminta yksistään soti väitettäsi vastaan eikä minun tarvinnut levittää mitään valheita kun itse puhuit itsesi suohon siellä joka kerta.
rajaton

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.06.2012 12:52

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Minusta ihmisten yksityisyyttä pitäisi kunnioittaa, silloinkin kun toinen käyttäytyy täysin reikäpäisesti.

Kyse ei ole mistään blogikirjoitteluista. Tristan on puhunut niin kuukautiskierrostaan kuin vatsansa toiminnastakin täysin yleisissä ketjuissa ja hän on jopa närkästynyt kun on huomautettu hänen kirjoitustensa sopivan paremmin päiväkirjaan kuin yleisiin ketjuihin.

Itse en oikein ymmärrä miten jonkun seksielämät, kuukautiskierrot, vatsan toiminnat yms liittyvät ylipäätään mihinkään? Ja katson niiden olevan edelleen semmoista yksityisluonteista tietoa, että niitä ei minusta pitäisi levitellä ympäri nettiä - olivat ne sitten kerrottu missä tahansa.

HIeman haiskahtaa kyllä siltä, että ehkä tässä tavoiteltaneen jonkunnäköistä luonnetodistelua. Ikäänkuin yritettäisiin todistella toisen täydellistä huonoutta. Ja kenties ehkä sitä kautta puolustella oma käytös oikeutetuksi. En tiedä, tuli vaan mieleen.

Yksityiselämän tiedot minusta nauttivat kyllä sellaista suojaa, että koen aika raukkamaiseksi niiden esille tuomisen oman "agendan" ajamiseksi. Silloinkin, kun toinen on itse ollut täydellinen ku5ipää - niinkuin Trisse täysin kiistattomasti on ollut.
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 09.06.2012 12:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.06.2012 12:54

Kyllästynyt kirjoitti:
Miten uhrikseni joutumisen voi estää? Mitä sitten pitää tehdä kun/jos ei sitä siedä?

Pitää esillä sinun tekojasi niin kauan kunnes sinä ymmärrät niistä vastuun kantaa ja muutat käytöstäsi.

Tämä ei minusta ole mitenkään kohtuuton pyyntö - itseasiassa hyvinkin asiallinen ja oikeutettu. Trisse on itse myöntänyt käyttäytyneensä erittäin törkeästi, joten ihan kohtuullista asiaa tässä minusta pyydetään.
Kahvi

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 13:27

Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole puhunut itseäni suohon kertaakaan, mutta sinä olet. Ja joka kerta kun niin kävi, sinä poistit viestini sekä estit minua vastaamasta sinun valheisiisi.

Millä tavoin puhuin itseni suohon? Minua kiinnostaa ihan vilpittömästi kuinka sellainen on ollut mahdollista kun kommenttikentässä minun ei tarvinnut useimmiten edes jäädä keskustelemaan kanssasi vaan minua puolustettiin, sinua kutsuttiin hph:ksikin muiden taholta ettei minun useimmiten tarvinnut vaivautua ja lukijat rukoilivat minua heittämään sinut lopullisesti ulos. Miten olemalla hiljaa ketjussa voi puhua itsensä suohon?

Pidä mielessä että se oli minun blogini ja jos olisin pitänyt sinut aina ulosheitettynä olisi minulla ollut siihenkin laillinen ja moraalinen oikeus ja 95% ihmisistä olisi tehnyt niin - heittänyt sinut ulos sieltä välittömästi.
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 13:33

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Miten uhrikseni joutumisen voi estää? Mitä sitten pitää tehdä kun/jos ei sitä siedä?

Pitää esillä sinun tekojasi niin kauan kunnes sinä ymmärrät niistä vastuun kantaa ja muutat käytöstäsi.

Tämä ei minusta ole mitenkään kohtuuton pyyntö - itseasiassa hyvinkin asiallinen ja oikeutettu. Trisse on itse myöntänyt käyttäytyneensä erittäin törkeästi, joten ihan kohtuullista asiaa tässä minusta pyydetään.

Missä olen noin "myöntänyt"?
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 13:58

Wednesday, November 29, 2006
Ylimääräinen uutislähetys...
Tukari on ollut kohta kahden vuorokauden ajan "Kyllästyneenä" tunnetun pahamaineisen terroristin kaappaamana. Kaappari on ottanut väkivalloin haltuunsa "Yleinen keskustelu" hallin ja siellä kaappaushetkellä läsnäolleet arviolta 200-300 viatonta nimimerkkiä. Kyllästynyt terrorisoi hallia "nosteluna" tunnetulla henkisen väkivallan muodolla eikä ole toistaiseksi vapauttanut yhtään nimimerkeistä. Muutama heistä on kuitenkin yön turvin päässyt pakenemaan ja he saavat parhaillaan kriisiapua Helsingin yliopistollisesta sairaalasta. Pian julkaistaan puhelinlinja jonne kaapattujen omaiset voivat soittaa ja tiedustella läheistensä vointia sekä saada keskusteluapua kriisitilanteisiin perehtyneeltä psykologilta.

Kaappaajaan on saatu jonkinlainen kommunikaatioyhteys. Yleisessä tiedotteessaan medialle kaappaaja on kertonut saaneensa vaikutteita toimintaansa "Tristan"-nimellä tunnetulta viihdetaiteilijalta joka on esiintynyt säännöllisesti hallin ohjelmistossa sekä vetää omaa privaattishowtaan (nimeltä "Tris") Bloggerissa. Tristan on poistettu hallin ohjelmistosta vuoden loppuun asti. Kaappaaja on esittänyt epäilynsä siitä että Tristanille annettu paluuoikeus 1.1.2007 alkaen johtuisi viihdetaiteilijan ja hallin toimitusjohtajan välisistä pimeistä diileistä. Hän epäilee että asiassa on tapahtunut manipulointia, kiristystä sekä lahjontaa. Terroristi kieltäytyy vapauttamasta panttivankeja taikka lopettamasta nostelua ennenkuin on saanut toimitusjohtajalta selkeän ilmoituksen siitä miksi "Tristan"-viihdyttäjän boikotti ei ole pidentynyt sopimuksen rikkomisesta johtuen. Toimitusjohtaja kertoo että neuvottelut kaapparin kanssa ovat käynnissä mutta kieltäytyy kommentoimasta niitä sen tarkemmin.

Viimeisimmässä tiedotteessaan terroristi sanoo "Hyväksyn bannien pituuden vaihtelut mutta en sitä että toiset saavat räikeällä tavalla manipuloitua toimitusjohtajalta erityisoikeuksia. Olen nyt itse lähtenyt testaamaan onnistuuko minulta sama mikä Tristanilta onnistui.". Lehtemme on saanut yhteyden erääseen pakoonpäässeeseen nimimerkkiin joka kuitenkin haluaa pysyä nimettömänä. Tämä kertoo mielialan kaapattujen keskuudessa olleen matalalla ja useiden oirehtineen vakavasti sekä pelänneen henkistä väkivaltaa. Kyllästyneen epäillään saaneen apua PL:nä tunnetulta vakioesiintyjältä.

Myös Tristaniin on saatu kommunikaatioyhteys ja tämä on esittänyt julkiset pahoittelunsa medialle siitä mikäli on toiminnallaan edesauttanut kaappaustilanteen syntymistä. Tristan kertoo lähettäneensä toimitusjohtajalle yksityisen viestin sekä saaneensa vastauksen mutta näiden sisältöä hän ei kuitenkaan halua sen tarkemmin kommentoida. Kysyttäessä manipulointisyytösten mahdollisesta paikkansapitävyydestä viihdetaitelija kohautti olkapäitään ja totesi kryptisesti "Elämä on.."

---

Timo said...
Juu, sen vähän perusteella, mitä olen Tukarin touhuja seurannut, on ilmiselvää, että Luukkonen on väärä mies väärässä paikassa. Mitä hän oikeastaan kuvittelee tekevänsä tuolla palstalla? Näyttävänsä mallia, miten keskustellaan vastuullisesti ja annetaan vertaistukea? Arvovaltansa turvin mies onnistuu tekeytymään vakiokaluston osaksi ja luonnolliseksi esteeksi - ja vaikuttaa typerryttävän tyytyväiseltä tähän röhnötysrooliinsa. Ilmeisesti kyseessä on niin kova jätkä, ettei hänen tarvitse välittää edes maineestaan (tai sitten hänen viiteryhmällään on jotenkin pervertoitunut arvostelukyky.)
rajaton

ViestiKirjoittaja Lette » 09.06.2012 14:14

Kyllästynyt kirjoitti:
Lette kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
rajaton kirjoitti:

Kukaan normaali ihminen (tai edes kohtuullisella tasolla epänormaalikaan) ei solvaa hänelle tuntemattomia ihmisiä...

Hyvä Kyllästynyt. Toistamalla näitä jatkuvasti sidot itsesi kielteisyyteen,
loukkaat itseäsi ja aiheutat itsellesi pahaa mieltä. Tällä suhtautumisella viet
tilaa hyvältä, jota Sinussa on paljon enemmän kuin kielteisyyttä. Peität hyvät
ominaisuutesi.

Hyvä Lette,

Toistelemalla naiiveja ja kuluneita fraasejasi, et saa aikaan mitään muuta kuin tympääntymistä.
Sinulla ei ole sen enempää tietoa, käsitystä kuin ymmärrystäkään saarnata minulle siitä mitä minun pitäisi tehdä.

Hyökkäät voimakkaasti tietoisuutta vastaan, jota viestini herätti.
Pertti Luukkosen tulisi sanoa näitä asioita sinulle, mutta hän ei tahdo.
Hän haluaa pitää sinut kielteisenä, jolloin hänen ei tarvitse nähdä omaa
kielteisyyttään.
Lette

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.06.2012 16:34

Edellä olevien pohjalta rajaton näyttää hyväksyvän sen,
että hän on nimitellyt kirjoittajatoveritartaan haisevapilluiseksi huoraksi.

rajaton saattaa pitää asianmukaisena myös sitä, että hän on (tiettävästi)
julkisesti mustamaalannut tunnistetietojen kera kanssaan tekemisissä
ollutta julkista toimenhaltijatarta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 16:36

Kyllästynyt kirjoitti:Puhuit itsesi suohon mm. niin, että ensin väitit haluavasi hoitoa, mutta kun sinua muistutin niistä monista kerroista kun sinulle on hoitoa tarjottu, mutta sinä olet niistä joko kieltäytynyt tai ne lopettanut, se oli sinun mielestäsi "väärin" - ja jatkoit ruikutustasi siitä, kuinka tavattoman surkeasti sinua on kohdeltu kun sinulle ei ole hoitoa annettu. .

Älä vaihda keskustelunaihetta. Väitit minun puhuneeni itseni suohon tuossa kiusaamisasiassa.

Kyllästynyt kirjoitti:Se, että sinun ystäväsi ovat (lähes) yhtä huonosti käyttäytyviä kuin sinäkin, ei ole mikään yllätys. Ja kun vielä heidän mielipiteensä perustuivat niihin valheisiin joita sinä levitit, mitä muuta voi heiltä odottaa.

Lukijoita siellä oli tuntemattomilla nimimerkeillä (ja usein ilman mitään). "Totuutesi" ei kiinnostanut ketään. Antamalla sinulle mahdollisuuden kirjoittaa siellä paransin omia pisteitäni. Jos olisin vaan kirjoittanut sinusta niin ei ketään olisi kiinnostanut pätkääkään ja olisivat miettineet mikä on koko totuus. Antamalla sinun kirjoittaa itse sain kaikki vihaamaan sinua henkilökohtaisesti.

Käsittääkseni olet nyt ulosheitettynä tukarilta. Haluatko kertoa miksi? Helun kanssa minä en ole ikinä vaihtanut sanaakaan sinusta eikä helulla koskaan ollut korkeaa kuvaa minusta(kaan) johtuen herppaamisestani häneen ja yksityisasioiden levittelystä. Käsittääkseni kuitenkin minä saan nyt kirjoittaa siellä mutta sinä et. Ketä syytät asiasta. No, satavarmasti osaan arvata että sinun vikasi se ei ainakaan ole eli onko tähän asiaan suurin syypää Janne Pöyhtäri, helu, minä vai joku neljäs taho?
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 16:46

Psykopatologia kirjoitti:Edellä olevien pohjalta rajaton näyttää hyväksyvän sen,
että hän on nimitellyt kirjoittajatoveritartaan haisevapilluiseksi huoraksi.

Eikö sinulla ole mitään muuta sanottavaa tähän keskusteluun?

Psykopatologia kirjoitti:rajaton saattaa pitää asianmukaisena myös sitä, että hän on (tiettävästi)
julkisesti mustamaalannut tunnistetietojen kera kanssaan tekemisissä
ollutta julkista toimenhaltijatarta.

Kyllästynyt on tunnistetietojen kera kertonut Jorvin mokista ja valheista. Onko hänellä yksinoikeus tälläiseen toimintaan? Olen kertonut ko. naisen törttöilyistä yksityiskohtaisesti ettei kyse ole siitä että haluaisin jotakuta satunnaista henkilöä haukkua ilman mitään syytä. Hän esim. antoi minun nytkin etsiä lähes 1,5 vuotta palkkatukipaikkaa ja kun sellaisen olin löytänyt hänelle tuli vasta mieleen soittaa ja kysyä mahtaako minulla olla tuoretta B-lausuntoa. Mikäli ei olisi ollut enkä olisi sitä saanut niin koko paikan etsiminen olisi mennyt hukkaan kun en olisi saanut palkkatukea. Eikö olisi asiallista kertoa etukäteen tälläisiä pieniä yksityiskohtia?
rajaton

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.06.2012 17:05

Edellä olevan pohjalta rajaton näyttää hyväksyvän sen, että hän
on nimittänyt kirjoittajatoveritartan haisevapilluiseksi huoraksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 17:11

Kyllästynyt kirjoitti:
rajaton kirjoitti:Älä vaihda keskustelunaihetta. Väitit minun puhuneeni itseni suohon tuossa kiusaamisasiassa. ...

Niinhän sinä puhuitkin kun valitit, ettei sinulle ole muka hoitoa tarjottu, mutta jäit sitten kiinni siitä kun muistutin sinua siitä kuinka monesta hoitoyrityksestä olet kieltäytynyt.

Miten hoitoon meneminen (/menemättä jättäminen) liittyy sinun kiusaamiseesi/harrastamaasi minun kiusaamiseen? Olet ihan oikeassa että asenteeni hoitoon menemiseen on aina ollut ambivalentti. Sinäkin kertana kun minut heitettiin Aurorasta (minkä mainitsit) luulen että se vaikutti etten ollut yksiselitteisesti haluamassa jäädä. Kyllä minä tuon myönnän - en vaan käsitä miten se liittyy tähän keskusteluun.

Kyllästynyt kirjoitti:
rajaton kirjoitti:... Lukijoita siellä oli tuntemattomilla nimimerkeillä (ja usein ilman mitään). "Totuutesi" ei kiinnostanut ketään. Antamalla sinulle mahdollisuuden kirjoittaa siellä paransin omia pisteitäni. Jos olisin vaan kirjoittanut sinusta niin ei ketään olisi kiinnostanut pätkääkään ja olisivat miettineet mikä on koko totuus. Antamalla sinun kirjoittaa itse sain kaikki vihaamaan sinua henkilökohtaisesti...

Entä sitten? Pitäisikö minun olla yllättynyt siitä, että sinä manipuloit ihmisiä ajattelemaan minua hirviönä?

Rakas Watson... teet sen ihan itse! Täällä psykopatologia on puolellasi muttette te syystä taikka toisesta saa (manipuloitua) Letteä, Gyveria, Mirriä ym. puolellenne. Mistäköhän se johtuu?

Kyllästynyt kirjoitti:Tukari.org -palstan admin on samanlainen hyvän moderaattorin irvikuva kuin olivat Janne Pöyhtäri ja Helukin.
Tukari.org:n admin ei pitänyt siitä, että osoitin hänen itse rikkovan omalle palstalleen asettamiaan sääntöjä. Sama asia ärsytti aikanaan Heluakin niin, että hän minut bannasi.

Näetkö omassa nettikäyttäytymisessäsi mitään vikaa näinä kymmenenä vuotena? Oletko viaton Jannen, Helun, Trissen, Mirrin, Possun ym. kiusaamisen uhri vai onko toimintasi ollut koskaan esim. asiatonta, julmaa ja ilkeää? Ellei niin miksi muille on välittynyt tuollainen kuva?
Viimeksi muokannut rajaton päivämäärä 09.06.2012 17:13, muokattu yhteensä 1 kerran
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 17:12

Psykopatologia kirjoitti:Edellä olevan pohjalta rajaton näyttää hyväksyvän sen, että hän
on nimittänyt kirjoittajatoveritartan haisevapilluiseksi huoraksi.

Jep.
rajaton

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko