Kyllästynyt kirjoitti:Puhuit itsesi suohon mm. niin, että ensin väitit haluavasi hoitoa, mutta kun sinua muistutin niistä monista kerroista kun sinulle on hoitoa tarjottu, mutta sinä olet niistä joko kieltäytynyt tai ne lopettanut, se oli sinun mielestäsi "väärin" - ja jatkoit ruikutustasi siitä, kuinka tavattoman surkeasti sinua on kohdeltu kun sinulle ei ole hoitoa annettu. .
Älä vaihda keskustelunaihetta. Väitit minun puhuneeni itseni suohon tuossa kiusaamisasiassa.
Kyllästynyt kirjoitti:Se, että sinun ystäväsi ovat (lähes) yhtä huonosti käyttäytyviä kuin sinäkin, ei ole mikään yllätys. Ja kun vielä heidän mielipiteensä perustuivat niihin valheisiin joita sinä levitit, mitä muuta voi heiltä odottaa.
Lukijoita siellä oli tuntemattomilla nimimerkeillä (ja usein ilman mitään). "Totuutesi" ei kiinnostanut ketään. Antamalla sinulle mahdollisuuden kirjoittaa siellä paransin omia pisteitäni. Jos olisin vaan kirjoittanut sinusta niin ei ketään olisi kiinnostanut pätkääkään ja olisivat miettineet mikä on koko totuus. Antamalla sinun kirjoittaa itse sain kaikki vihaamaan sinua henkilökohtaisesti.
Käsittääkseni olet nyt ulosheitettynä tukarilta. Haluatko kertoa miksi? Helun kanssa minä en ole ikinä vaihtanut sanaakaan sinusta eikä helulla koskaan ollut korkeaa kuvaa minusta(kaan) johtuen herppaamisestani häneen ja yksityisasioiden levittelystä. Käsittääkseni kuitenkin minä saan nyt kirjoittaa siellä mutta sinä et. Ketä syytät asiasta. No, satavarmasti osaan arvata että sinun vikasi se ei ainakaan ole eli onko tähän asiaan suurin syypää Janne Pöyhtäri, helu, minä vai joku neljäs taho?