takaovi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Niin voisi, jos jaksaisi, pystyisi, voimat ja tahdonlujuus riittäisivät. Ja toki tarvittaisiin muiden resurssien lisäksi rahaa, joten sekin asia vaatisi aloitekykyä vielä erikseen.
Noin ajatellen kyseinen asia on aikamoinen punnerrus.
Minä en ymmärrä, miten jaksat suhtautua (tässäkin ketjussa) Hermitin kirjoittamaan tuotantoon noin kaunosieluisesti, ymmärtävän pitkämielisesti ja rohkaisevasti. Vähempikin olisi riittänyt.
Ihanko tosissasi olet kateellinen, kun jotain kehutaan liian paljon?
En ole kateellinen Hermiitille enkä hänen saamilleen kehuille.
takaovi kirjoitti:Voi hyvänen aika. Jos minä kirjoittaisin näin:
"Minä en ymmärrä, miten jaksat suhtautua (tässäkin ketjussa) Kyllästyneen kirjoittamaan tuotantoon noin kaunosieluisesti, ymmärtävän pitkämielisesti ja rohkaisevasti. Vähempikin olisi riittänyt"
Se olisi varmaan nettikiusaamista mutta, kun kohteena on Hermit joka ei ole täällä, kyseessä on vaan ihana kirjoitus.
Hermiitin tuotosta minulla on oikeus arvostella, koska se sijaitsee jopa julkisin verovaroin ylläpidetyn kirjastomme hyllyssä kaikkien vapaasti lainattavissa ja luettavissa.
Sen sijaan sinä olet tehnyt törkeästi muuteltuasi minun tekstiäni sivullista henkilöä arvostelevaksi, millä ei ole mitään tekemistä minun kirja-arvosteluni kanssa.