En myöskään ole rääkännyt ketään (Mureenan levittämä perätön väite), enkä liioin solvannut ketään muuta kuin Mirriä.

Kyllästynyt kirjoitti:Mure(e)na itse ei tosin pitänyt lainkaan siitä, että minä kutsuin häntä Mureenaksi (niin kuin ensin nimen luulin olevan), mutta se miksi jatkoin hänen puhuttelemistaan Mureenana juonsi siitä, että hän on nimimerkkiinsä ylimääräisen e-kirjaimen ansainnut; Mureena kun jo Tukiasema.net -palstan aikoihin hyökkäili kimppuuni kivenkolostaan - niin kuin vain aito mureena tekee.

Kyllästynyt kirjoitti:
Miksi ajattelet, että joku "elämäntilanne" antaa oikeuden potkia ja kiusata muita,
Kahvi kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä siitä, että Tukiaseman moderointi oli luokatonta tai lähes olematonta.
Näissä nykymuotoisissa foorumeissa onkin mahdollisuus valita palstalaisia moderaattoreiksi. Mitä enemmän heitä on, niin sen varmemmin joku heistä on paikalla ja valmiina tarvittaessa moderoimaan ylilyöntejä hyvinkin nopeasti.
Psykopatologia kirjoitti:Ehkä noinkin.
Ko. nimimerkkien vääntely on ollut vain niukkaa ja humoristista,
ja se on kohdistunut vain niihin, jotka ymmärtävät.
Kyllästynyt kirjoitti:Tukiasema.org -palstalla Kis osoittaa taas reippaita nettikiusaajan ja -häirikön otteita Mirrin päiväkirjassa (johon en tietenkään pääse itseäni puolustamaan):kissi kirjoitti:Re: Mirrin Reaktiopäiväkirja
Kyllästyneen olemus ahdistaa niin kovaa, että että muutun väkivaltaiseksi.ajatuksissani.
Kyllästynyt kirjoitti:takaovi kirjoitti:Mitä tuo tänne kuuluu, tämä ei ole Tukiasema-foorumi ja minua ei kiinnosta mitä siellä tapahtuu vaan tämä foorumi...
Ihan tosissasiko sinä väität, että jos minä liitän tänne Kisin Mirrin päiväkirjaan kirjoittaman minuun liittyvän kommentin, minä kiusaan Mirriä?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa