Löysin "uusia" foorumeita

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Löysin "uusia" foorumeita

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.05.2012 14:09

Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Löysin "uusia" foorumeita

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.05.2012 22:20

Kävin lueskelemassa tuota ylimmäistä. Siellä on keskusteltu antaumuksella niin Tukiasemasta kuin 'varatukareistakin'.

Tämä Kyllästyneen lausuma oli niin mielenkiintoinen, että siteeraan tänne:
En myöskään ole rääkännyt ketään (Mureenan levittämä perätön väite), enkä liioin solvannut ketään muuta kuin Mirriä.

Muistan miten Kyllästynyt ei kerta kaikkiaan käsittänyt murenan olevan aivan eri merkityksinen sana kuin mureena - ei yhtään auttanut, vaikka miten yritettiin selittää, että murena (siis vaikka pullan tai leivän murunen) kirjoitetaan yhdellä e:llä, kun taas mureena (kala) on ihan eri asia. Kyllästynyt kerta kaikkiaan halusi nimittää Murenaa Mureenaksi; ei siinä mikään auttanut. Ei toki kiusaamistarkoituksessa; asia ei vain mennyt jakeluun, eikä Kyllästynyt nähnyt mitään syytä korjata toistuvasti ja sinnikkäästi yhden kirjoittajan nimimerkin kohdalla tekemäänsä kirjoitusvirhettä...
http://tukari2.findtalk.biz/t20p60-kesk ... tukareista

Tuli tämä murena/mureena-tapaus mieleeni nyt, kun Kyllästynyt taas on katsonut asiakseen kertoa miten häntä kiusataan jopa kirjoitusvirheillä. Nimimerkki, jonka Kyllästynyt tuossa sitaatissa mainitsee, on Murena - sen asian Kyllästynyt tiesi oikein hyvin. Taisi nimimerkin vääntämisessä olla loukkaamistarkoitus.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.05.2012 22:51

Kyllästynyt kirjoitti:Mure(e)na itse ei tosin pitänyt lainkaan siitä, että minä kutsuin häntä Mureenaksi (niin kuin ensin nimen luulin olevan), mutta se miksi jatkoin hänen puhuttelemistaan Mureenana juonsi siitä, että hän on nimimerkkiinsä ylimääräisen e-kirjaimen ansainnut; Mureena kun jo Tukiasema.net -palstan aikoihin hyökkäili kimppuuni kivenkolostaan - niin kuin vain aito mureena tekee.

Siinäpä se; sinun hampaisiisi joutuvat kirjoittajat ovat ansainneet sen - ihan itse ovat syypäitä ja suorastaan tilanneet sinut höyhentämään ja kouluttamaan. Eikö vain?
Mirri

ViestiKirjoittaja takaovi » 21.05.2012 07:05

Sinähän Kyllästynyt vääntelet monien nimimerkkien nimiä, aivan huviksesi. Jos siitä sinulle huomauttaa, teet uuden väännöksen.
Mutta olet niin tohkeissasi, kun joku hieman omaa nimimerkkiäsi muuttaa.

Niitä on useita nimimerkkejä joita olet kiusannut ja jotka ovat joutuneet riepoteltavaksi moniksi vuosiksi. Kun tulee kanssasi samalle foorumille, on parempi ottaa uusi nikki, että saa olla rauhassa.
Kun useimmat ns nettihäiriköt ovat saaneet lääkityksen tai ovat kasvaneet aikuisiksi ja haluaisivat jo menneet unohtaa, pyytää anteeksi ja jatkaa matkaa.
Sun kanssasi se ei vaan onnistu, kun et kasva aikuiseksi tai hanki lääkitystä.

Sinun on vaikea ymmärtää, että joillakin ihmisillä on joskus ollut elämäntilanne sellainen ettei ole kaikkia kirjoittamisiaan hallinut ja siksi on joutunut riitaan kanssasi. Sinun elämäsi on aina ollut tuota tasapaksua puurtamista, koettaisit silti yrittää ymmärtää niitäkin joilla ei ole suotu sellaista elämää ja sanoisit joskus jollekin "saat anteeksi".
takaovi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 07:59

Ehkä noinkin.

Ko. nimimerkkien vääntely on ollut vain niukkaa ja humoristista,
ja se on kohdistunut vain niihin, jotka ymmärtävät.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.05.2012 10:48

Kyllästynyt kirjoitti:
Miksi ajattelet, että joku "elämäntilanne" antaa oikeuden potkia ja kiusata muita,

Vaikka kysymys ei ollut minulle, niin vastaan silti.

Itse omalta kohdalta näkisin niin, että silloinen elämäntilanteeni teki huonon käytökseni (ainakin osittain) ymmärrettäväksi, mutta ei tietenkään hyväksyttäväksi. Vaikka em. kursivoidut sanat ovat arjessa lähes synonyymejä, niin on niillä kuitekin minusta vinha ero.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.05.2012 11:18

Olen täysin samaa mieltä siitä, että Tukiaseman moderointi oli luokatonta tai lähes olematonta.

Näissä nykymuotoisissa foorumeissa onkin mahdollisuus valita palstalaisia moderaattoreiksi. Mitä enemmän heitä on, niin sen varmemmin joku heistä on paikalla ja valmiina tarvittaessa moderoimaan ylilyöntejä hyvinkin nopeasti.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 21.05.2012 12:28

Kahvi kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä siitä, että Tukiaseman moderointi oli luokatonta tai lähes olematonta.

Näissä nykymuotoisissa foorumeissa onkin mahdollisuus valita palstalaisia moderaattoreiksi. Mitä enemmän heitä on, niin sen varmemmin joku heistä on paikalla ja valmiina tarvittaessa moderoimaan ylilyöntejä hyvinkin nopeasti.

Voi voi, mitä ajatusten Tonavaa, Kahvi!
Hilppa

ViestiKirjoittaja takaovi » 21.05.2012 20:22

Psykopatologia kirjoitti:Ehkä noinkin.

Ko. nimimerkkien vääntely on ollut vain niukkaa ja humoristista,
ja se on kohdistunut vain niihin, jotka ymmärtävät.

Niillä muilla on sitten huumorintajua mutta Kyllästyneellä ei ole kun hänen nimimerkkiään ei saa vääntää. Ymmärrän.
takaovi

ViestiKirjoittaja takaovi » 21.05.2012 21:29

Ymmärrän, että kaikki sinun herjat pitää ottaa huumorina.
takaovi

ViestiKirjoittaja takaovi » 21.05.2012 21:31

Kyllästynyt kirjoitti:Tukiasema.org -palstalla Kis osoittaa taas reippaita nettikiusaajan ja -häirikön otteita Mirrin päiväkirjassa (johon en tietenkään pääse itseäni puolustamaan):
kissi kirjoitti:Re: Mirrin Reaktiopäiväkirja
Kyllästyneen olemus ahdistaa niin kovaa, että että muutun väkivaltaiseksi.ajatuksissani.

????? Miten sen pääsit lukemaan?????
takaovi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 21:33

Klo 21.33
Kellastunut on kuitenkin todennut, että hän ei ole jollekin Kyltsi.
Täten riippuu siitä, että esittääkö toinen proteesin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja takaovi » 21.05.2012 21:40

Minusta tuollaiset juoruämmät-tai ukot jotka kopioivat sinulle toisen päiväkirjoja, ovat netin alinta saastaa.
takaovi

ViestiKirjoittaja takaovi » 21.05.2012 21:47

Minähän sanoinkin "minusta".

Miten tämän foorumin ylläpitäjä sallii päiväkirja-kopioinnin?
takaovi

ViestiKirjoittaja takaovi » 21.05.2012 21:57

Mitä tuo tänne kuuluu, tämä ei ole Tukiasema-foorumi ja minua ei kiinnosta mitä siellä tapahtuu vaan tämä foorumi.
Ja sinä kiusaat tällä hetkellä Mirriä kun kopioit hänen päiväkirjaa tänne.

Ja JOS sinulla ei ole sinne kaksoisnikkiä, se joka tekstin sinulle kopioi, kiusaa myös Mirriä.
takaovi

ViestiKirjoittaja takaovi » 21.05.2012 22:09

Aivan tosissani väitän, että olet nettikiusaaja siinä missä Kisikin.
Et vain tämän kopioinnin takia vaan muutenkin.

Samoin hän joka sinulle muka kopioi tuon viestin. Jos hän ei tule tunnustamaan asiaan, niin uskon, että sinä kaksoisnikkeilet siellä.
takaovi

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.05.2012 22:16

Kyllästynyt kirjoitti:
takaovi kirjoitti:Mitä tuo tänne kuuluu, tämä ei ole Tukiasema-foorumi ja minua ei kiinnosta mitä siellä tapahtuu vaan tämä foorumi...

Ihan tosissasiko sinä väität, että jos minä liitän tänne Kisin Mirrin päiväkirjaan kirjoittaman minuun liittyvän kommentin, minä kiusaan Mirriä?

Kyllä minusta tuntuu (vähintäänkin) kiusaamiselta se, että päiväkirjaani lukevat 'pikkulinnut', jotka siteeraavat kirjoituksia sinulle, ja sinä sitten taltioit niitä käyttääksesi milloin milläkin foorumilla ja milloin minkäkinlaisiin tarkoituksiin.

Mutta kiitos tiedosta; en ole tullut ajatelleeksi tällaista, että sinulla on ympärilläsi livertävä pikkulintuparvi, joka käy päiväkirjoissa siteeraamassa tekstejä sinun käyttöösi. Vähän kuin kiusaajajengi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 22:21

Klo 22:20
Miksi kissi kirjoittaa toisen kissan päiväkirjaan?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.05.2012 00:18

Toisella foorumilla olevan päiväkirjani vetäminen tälle foorumille on pirullisen inhottava asia senkin vuoksi, etten tällä hetkellä 'sattuneista syistä' pääse katsomaan mitä kaikkea ihmiset ovat kirjoittaneet siellä. Nettipäiväkirjojen repostelu netissä siellä sun täällä on pirullista ja inhottavaa - siihen nettipäivisten kirjoittajien on tyytyminen ja suostuminen.

Minä toki nettipäiväkirjani kirjoittajana voisin yrittää toivoa, ettei päiväkirjani sisältöä kaivettaisi tälle foorumille minkäänlaisissa tarkoituksissa... Mutta on sanomattakin selvää, että toiveeni on yhtä tyhjän kanssa - ihmiset, jotka haluavat hyödyntää nettipäivistäni kirjoituksineen omiin tarkoituksiinsa, tekevät sen joka tapauksessa ja minun pyynnöistäni/toiveistani riippumatta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.05.2012 00:32

Kissihän tässä on ollut asiaton.

Voithan antaa täältä kissille ohjeita.

0:44
Näemmä hyväksyt sen, että kissi käyttää sinun päiväkirjaasi aggressioittensa palveluksessa.
Hän olisi voinut (koettaa) kirjoittaa yleiseen tms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Romulaatikko