Kivenheittäjä kirjoitti: Lupaan syödä hatullisen paskaa, mikäli osoittautuu, että olen todellisuudessa Mirri, Enitan, Valkosiipi tai kuka tahansa muu sinun riitakumppaneistasi.

Riidankylväjä kirjoitti:Kun vertaistuki-palstalla ollaan, kaikkien kannattaisi ajatella asioita sellaista viitekehystä vasten, että saattaa olla, etteivät ihmiset ole täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Siksi kannattaisi loiventaa kärjekkäitä mielipiteitään. Tai ainakin nukkua yön yli ennenkuin postaa vastauksen.

Kahvi kirjoitti:Kirjoitusvirheeni ovat tahattomia, enkä pyri siis niinollen niillä ketään ärsyttämään.
Kyllästynyt kirjoitti:Gyver kirjoitti:Pankkikorteista jauhamista unohtamatta.
Kerropa ketä olen nimitellyt pankkikortteihin liittyen?
Psykopatologia kirjoitti:Klo 21.03
Eipä toki, mutta jotkut kirjoittajat eivät viitsi edes lukea lukea kirjoittamaansa ja jos lukevat, eivät korjaa vaikka virheitä huomaisivatkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mitähän minun nyt pitäisi vastata Kyllästyneelle? Kirjoitusvirheeni ovat tahattomia ja pahoin pelkään, että en pysty -ainakaan täydellisesti- poistamaan noita em. kirjoitusvirheitä tekstistäni.
Pyrin kuitenkin kirjoittamaan sen verran hyvin, että olen ymmärrettävä. Kirjoitusvirheet voivat tietysti olla hyvinkin ärrrrsyttäviä, mutta tuskin ne haittaavat merkittävissä määrin viestin sisällön ymmärtämistä?
Jospa tunnustaisit, että olet jo vuosia sitten julkisesti kieltäytynyt korjaamasta tyyppivirhettäsi sisällyttää (ainakin) kahta K-kirjainta sanoihin kuten "itsekään", "minnekään", "saakaan" jne. vaan täysin tahallisesti ja ärsyttämään pyrkien pahoinpidellyt suomen kielen oikeinkirjoitussääntöjä sekä lukijoiden hermoja.
Ei voi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa ymmärtää tai muistaa, ettei suomen kielessä ole päätteitä "-kkaan", "-kkään", "-kkin" jne.

Kyllästynyt kirjoitti:Jospa tunnustaisit, että olet jo vuosia sitten julkisesti kieltäytynyt korjaamasta tyyppivirhettäsi sisällyttää (ainakin) kahta K-kirjainta sanoihin kuten "itsekään", "minnekään", "saakaan" jne. vaan täysin tahallisesti ja ärsyttämään pyrkien pahoinpidellyt suomen kielen oikeinkirjoitussääntöjä sekä lukijoiden hermoja.
Kyllästynyt kirjoitti:Ei voi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa ymmärtää tai muistaa, ettei suomen kielessä ole päätteitä "-kkaan", "-kkään", "-kkin" jne.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta eikö Kahvi (toisaalta) ole kirjoittanut "responssi" niissä
kohdin, joissa useimmat käyttävät ilmausta "reaktio"?
Psykopatologia kirjoitti:Niin, olet oppimiskykyinen!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa