Tukiasema.org: moderoinnista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tukiasema.org: moderoinnista ym.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.04.2012 01:17

Nytkö joudumme olemaan tovin ilman satujasi?

Helmis on (ollut) aina vain Helmis. Kirjoitti pari viikkoa sitten maksu-kysymyksestä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.04.2012 02:20

Kivenheittäjä kirjoitti: Lupaan syödä hatullisen paskaa, mikäli osoittautuu, että olen todellisuudessa Mirri, Enitan, Valkosiipi tai kuka tahansa muu sinun riitakumppaneistasi.

Tiedän, ettet sinä ole ainakaan minä, joten sen puoleen vältyt syömiseltä... :lol:
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.04.2012 09:38

Jaahas, ylläpito on ruvennut siivoamaan pahimpia sotkuja pois. Hyvä niin, johan tämä kuvio on nähty, ja turhaan vain ärsyynnyttäisiin uusista siivottomuuksista silmiemme edessä. Loputon kierre.
Mirri

ViestiKirjoittaja Jail » 18.04.2012 09:48

:)
Jail

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 18.04.2012 12:00

Kun vertaistuki-palstalla ollaan, kaikkien kannattaisi ajatella asioita sellaista viitekehystä vasten, että saattaa olla, etteivät ihmiset ole täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Siksi kannattaisi loiventaa kärjekkäitä mielipiteitään. Tai ainakin nukkua yön yli ennenkuin postaa vastauksen.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.04.2012 12:20

Riidankylväjä kirjoitti:Kun vertaistuki-palstalla ollaan, kaikkien kannattaisi ajatella asioita sellaista viitekehystä vasten, että saattaa olla, etteivät ihmiset ole täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Siksi kannattaisi loiventaa kärjekkäitä mielipiteitään. Tai ainakin nukkua yön yli ennenkuin postaa vastauksen.

Sehän se ongelma onkin, ettemme ole täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Siksi sanat satuttavat ja lujaa, myös psykopaatiksi ja sosiopaatiksi leimattuja lastensa sairastuttajia...
Mirri

ViestiKirjoittaja Gyver » 18.04.2012 12:49

Pankkikorteista jauhamista unohtamatta.
Gyver

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.05.2012 18:24

Onpa muuten varsin erikoista lukea ketjua, jonka aihe on toiselta palstalta, josta on poistunut viestejä välistä ja jonka puheenaiheet ovat osittain peräisin sieltä kuolleelta&kuopatulta aluperäiseltä Tukiasemalta :D
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.05.2012 20:06

Kirjoitusvirheeni ovat tahattomia, enkä pyri siis niinollen niillä ketään ärsyttämään.

Minustakin on harmillista sekä erikoista, että en ole oppinut kirjoittamaan täydellisesti. Tuskin opinkaan. Toivoakseni kirjoitan virheistäni huolimatta ymmärrettävästi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.05.2012 20:45

Mitähän minun nyt pitäisi vastata Kyllästyneelle? Kirjoitusvirheeni ovat tahattomia ja pahoin pelkään, että en pysty -ainakaan täydellisesti- poistamaan noita em. kirjoitusvirheitä tekstistäni.

Pyrin kuitenkin kirjoittamaan sen verran hyvin, että olen ymmärrettävä. Kirjoitusvirheet voivat tietysti olla hyvinkin ärrrrsyttäviä, mutta tuskin ne haittaavat merkittävissä määrin viestin sisällön ymmärtämistä?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Gyver » 16.05.2012 21:01

Kahvi kirjoitti:Kirjoitusvirheeni ovat tahattomia, enkä pyri siis niinollen niillä ketään ärsyttämään.

Näin ollen niin tullee kuitenkin käymään.
Gyver

ViestiKirjoittaja Gyver » 16.05.2012 21:02

Kyllästynyt kirjoitti:
Gyver kirjoitti:Pankkikorteista jauhamista unohtamatta.

Kerropa ketä olen nimitellyt pankkikortteihin liittyen?

Et ketään, kyse olikin jauhamisesta kuten tuohon jo kerran kirjoitin.
Gyver

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.05.2012 21:04

Klo 21.03
Eipä toki, mutta jotkut kirjoittajat eivät viitsi edes lukea lukea kirjoittamaansa
ja jos lukevat, eivät korjaa vaikka virheitä huomaisivatkin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gyver » 16.05.2012 21:13

Psykopatologia kirjoitti:Klo 21.03
Eipä toki, mutta jotkut kirjoittajat eivät viitsi edes lukea lukea kirjoittamaansa ja jos lukevat, eivät korjaa vaikka virheitä huomaisivatkin.

Puhumattakaan heistä jotka tekevät niitä syystä jos toisesta täysin kummallisissa tarkoituksissa.
Gyver

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.05.2012 05:57

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mitähän minun nyt pitäisi vastata Kyllästyneelle? Kirjoitusvirheeni ovat tahattomia ja pahoin pelkään, että en pysty -ainakaan täydellisesti- poistamaan noita em. kirjoitusvirheitä tekstistäni.

Pyrin kuitenkin kirjoittamaan sen verran hyvin, että olen ymmärrettävä. Kirjoitusvirheet voivat tietysti olla hyvinkin ärrrrsyttäviä, mutta tuskin ne haittaavat merkittävissä määrin viestin sisällön ymmärtämistä?

Jospa tunnustaisit, että olet jo vuosia sitten julkisesti kieltäytynyt korjaamasta tyyppivirhettäsi sisällyttää (ainakin) kahta K-kirjainta sanoihin kuten "itsekään", "minnekään", "saakaan" jne. vaan täysin tahallisesti ja ärsyttämään pyrkien pahoinpidellyt suomen kielen oikeinkirjoitussääntöjä sekä lukijoiden hermoja.

Ei voi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa ymmärtää tai muistaa, ettei suomen kielessä ole päätteitä "-kkaan", "-kkään", "-kkin" jne.

Kyllästynyt, sinä pahoinpitelet nyt lukijoiden hermoja mitä julmimmalla tavalla - rassaat niin nauru- kuin muitakin hermoja. Tuskin suostut tunnustamaan tekeväsi niin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.05.2012 09:19

Kyllästynyt kirjoitti:Jospa tunnustaisit, että olet jo vuosia sitten julkisesti kieltäytynyt korjaamasta tyyppivirhettäsi sisällyttää (ainakin) kahta K-kirjainta sanoihin kuten "itsekään", "minnekään", "saakaan" jne. vaan täysin tahallisesti ja ärsyttämään pyrkien pahoinpidellyt suomen kielen oikeinkirjoitussääntöjä sekä lukijoiden hermoja.

Tunnustan.
Toki tuosta on jo niin kauan, että en itse muista enää tapahtunutta - mutta hyvinkin mahdollista tuo on. Pyydän siis anteeksi silloista tökeröä käytöstäni.

Nykyään kirjoitusvirheeni eivät ole tahallisia. Pyydän lukijoilta kärsivällisyyttä.

Kyllästynyt kirjoitti:Ei voi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa ymmärtää tai muistaa, ettei suomen kielessä ole päätteitä "-kkaan", "-kkään", "-kkin" jne.

Niin en tiedä, mistä kirjoitusvirheeni johtuvat. Ehkä kysymyksessä on jonkuntason lievä lukihärö tms. Tai sitten vaan vanha koira ei opi uusia temppuja. Mene ja tiedä - en itse bongaa noita virheitä, vaikka kuinka lukisin viestini ennen lähettämistä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.05.2012 10:32

Psykopatologiassa muistetaan vanhoja ja pannaan tikulla silmään,
mikä voi olla outoa varsinkin niille, jotka eivät muista edes tunti
sitten itse kirjoittamaansa.

Mutta eikö Kahvi (toisaalta) ole kirjoittanut "responssi" niissä
kohdin, joissa useimmat käyttävät ilmausta "reaktio"?

Vai muistanko väärin?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.05.2012 10:38

Psykopatologia kirjoitti:Mutta eikö Kahvi (toisaalta) ole kirjoittanut "responssi" niissä
kohdin, joissa useimmat käyttävät ilmausta "reaktio"?

Niin muuten taisin käyttää :)
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.05.2012 10:40

Niin, olet oppimiskykyinen!

Onhan responssi toki oikeampi ilmaus ko. yhteyksissä.
Mutta ilmeisesti kyse on ollut tiedostamattomasta
oppimisesta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.05.2012 10:46

Psykopatologia kirjoitti:Niin, olet oppimiskykyinen!

Minulla on siis sittenkin toivoa! Lähdenkin hakemaan kirvestäni kaivosta.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko