Hilppa kirjoitti:Tällä palstalla lienee eräs asiantuntija, joka tietää tai jonka ainakin pitäisi tietää, mitä haudoille saa laittaa.
Gyver kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Tällä palstalla lienee eräs asiantuntija, joka tietää tai jonka ainakin pitäisi tietää, mitä haudoille saa laittaa.
Pilkkaa vaan, voit sitten myöhemmin tulla tanssimaan haudalleni.
Gyver kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Minun pelkkä olemassaoloni loukkaa teitä.
Olemassaolo ei voi loukata ketään. Teot ovat eri asia. Lähinnä tuo kuulostaa masentuneen lauseelta.
Minua loukkaa useammankin ihmisen olemassaolo, siinä yksi heistä. Tuollainen "ihminen eroitetaan teoistaan" on naurettavaa saivartelua.
Kyllästynyt kirjoitti:Gyver kirjoitti:Heihei.
Ei ole mikään Heihei.
Täällä on Gyver muitakin kuin sinä ja jos on valittava, se on sinulle Heihei!
Kyllästynyt kirjoitti:En tiedä mikä sinua kaivelee, mutta ilkeilysi on silmiinpistävää.
Hilppa kirjoitti:Tällä palstalla lienee eräs asiantuntija, joka tietää tai jonka ainakin pitäisi tietää, mitä haudoille saa laittaa.
valitse toinen kirjoitti:Minä olen nähnyt lasten haudoilla leikkiautoja ja nalleja. Ihan ovat sopivia.
Mutta yhdellä haudalla on punainen puutarhatonttu ja se on aika kummallisen näköinen.
Hilppa kirjoitti:Kaikille eri astiat (puutarhajäte, pienmetalli sekajäte ja energiajae).
Gyver kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kaikille eri astiat (puutarhajäte, pienmetalli sekajäte ja energiajae).
Ja ruumisjäte.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa