Trisse kirjoitti:Sama minullakin. Ihmisen pitäisi saada määrittää oma lääkityksensä. Jos on hatara persoonallisuus voi esim. tarvita xanoreita, tenoxeja ja opiaatteja. Muuten minusta persoonallisuushäiriöiset ovat normaaleja ihmisiä herkempiä tajuamaan toisten tunnetilat, ymmärtämään monia tilanteita, kokemaan empatiaa että on siitä herkkyydestä etuakin.
kontulib kirjoitti: (- -) En oikein itse usko että terapia vaikuttaisi ahdistuneisuuteeni.
Uskon että persoonallisuushäiriöni on pääsyy. Epävakaisuus ja riippuvaisuus aiheuttaa ahdistusta.
kontulib kirjoitti:Ahdistukseen parhaiten minulla auttaa bentsot ja Lyrica. En oikein itse usko että terapia vaikuttaisi ahdistuneisuuteeni.
Uskon että persoonallisuushäiriöni on pääsyy. Epävakaisuus ja riippuvaisuus aiheuttaa ahdistusta.
Trisse kirjoitti:Tai ahdistus epävakautta. Mitenpäin vaan.
Trisse kirjoitti:Aika itsestäänselvcästi - kun ahdistaa tulee olemisesta epävakaata.
Trisse kirjoitti:Minulta ainakin poistuu. Jos lääke/alkoholi poistaa ahdistuksen olen rauhallinen ja minua pidetään olemukseltani luotettavana, tyynenä, rauhallisena.
kontulib kirjoitti:Jos otan tarpeeksi Lyricoita, ahdistus hälvenee ja näin tunnen olevani vakaampi.
Jos otan alkoholia, nousuhumalan aikana ahdistus hälvenee, ja näin tunnen olevani vakaampi.
Tämä on subjektiivinen käsitys. En tiedä mitä mieltä muut ovat.
Trisse kirjoitti:kontulib kirjoitti:Jos otan tarpeeksi Lyricoita, ahdistus hälvenee ja näin tunnen olevani vakaampi.
Jos otan alkoholia, nousuhumalan aikana ahdistus hälvenee, ja näin tunnen olevani vakaampi.
Tämä on subjektiivinen käsitys. En tiedä mitä mieltä muut ovat.
Vaikutat vakaantuvan samoin kuin minäkin. Sinusta tulee tyyni ja ystävällinen.
kontulib kirjoitti:Jos otan tarpeeksi Lyricoita, ahdistus hälvenee ja näin tunnen olevani vakaampi.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa