Kokemustuntija kirjoitti:Itse olen tasaisen tyytyväinen moniin kirjoituksiini ja siksi mielestäni parhaan kirjoitukseni löytyminen voi olla mahdotonta, vaikka eräs kansantalousaiheinen niin sanotusti lähellä sydäntäni ollut kirjoitukseni ei herättänytkään keskustelun vyöryä, niin silti se oli mielestäni ansiokas
Psykopatologia kirjoitti:Kokemustuntija kirjoitti:Itse olen tasaisen tyytyväinen moniin kirjoituksiini ja siksi mielestäni parhaan kirjoitukseni löytyminen voi olla mahdotonta, vaikka eräs kansantalousaiheinen niin sanotusti lähellä sydäntäni ollut kirjoitukseni ei herättänytkään keskustelun vyöryä, niin silti se oli mielestäni ansiokas
Merkillinen teksti, joka jo sinällään osoittaa, ettet ylipäätään osaa kirjoittaa!
Esimerkiksi näin:
Itse olen tasaisen tyytyväinen moniin kirjoituksiini, ja siksi mielestäni parhaan kirjoitukseni löytäminen voi olla mahdotonta.
Tosin yksi kansantalousaiheinen - vaikkakaan se ei herättänyt keskustelun vyöryä - on niin sanotusti lähellä sydäntäni ja oli
mielestäni ansiokas.
Psykopatologia kirjoitti:Kirjoitat, Maanvaiva, kuitenkin tuntuvan hyvin!
Maria kirjoitti:Haluaisitko sinä maanvaiva minut täältä kokonaan pois?
Kokemustuntija kirjoitti:Itse olen tasaisen tyytyväinen moniin kirjoituksiini ja siksi mielestäni
parhaan kirjoitukseni löytyminen voi olla mahdotonta, vaikka eräs
kansantalousaiheinen niin sanotusti lähellä sydäntäni ollut kirjoitukseni
ei herättänytkään keskustelun vyöryä, niin silti se oli mielestäni ansiokas!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa