Ajatukset vapaat 16

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Ajatukset vapaat 16

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 11.07.2011 23:26

Kuva
Riidankylväjä

Re: Ajatukset vapaat 16

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.07.2011 17:29

Kaverilla on neljästi laukeava.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 13.07.2011 12:00

"Olen päättänyt kadota vapaaehtoisesti. Olen ilmoittanut ahdinkoni usealle taholle ja miettinyt vapaaehtoista katoamista yli puoli vuotta.
En enää keksi muuta ratkaisua paheneviin pakko-oireisiin, enkä pääse sadistista eroon. Tiedän, etten kuole lääkkeillä, mutten halua tulla tapetuksi.
Koska tiedän mitä epätietoisuus on; olen päättänyt jo kauan sitten, että ilmoitan aikeistani jollain tavalla.
Ihmisille jää aluksi epäselväksi onko kyse itsemurhasta vai katoamisesta. Vaikka ilmoitan. Tai jostain muusta. Mutta joku lanka on oltava.

T. Sadistin kourassa ja vallassa elävä; mitään hyvää ansaitse. Kärsimys ei lopu."

"Elät toisen kärsimyksestä ja reaktioista. En voi lopettaa niitä, joten pakenen sinua.
Sinä et tiedä minusta mitään, etkä tiedä miksi "joku eristäytyy". En ala vajoamaan yhtä pohjalle."

"Vihaan sinua koko sydämestäni. Silti toivon sinulle hyvää. Mutta minua et nähtävästi rauhaan jätä; et vaikka kuolisin, vaikka mitä tekisin.
Jos voin hyvin; löydät aina keinon, millä saat minut voimaan todella huonosti. Olet kusettava ja minä viimeisen kerran rukoilen, että jätät minut ikuisiksi ajoiksi rauhaan."

"Sinä valehtelet, kiellät. En jaksa teitä sadisteja. En ole *itun masokisti. Mutten tee teille yhtään mitään, vaikka varmaan nauttisitte.
Ei ole tarvetta valehdella; myönnän suoraan kaiken ja senkin että pilasitte koko elämäni. Psyykeni ja elämäni.
Onnen avaimet on itsellä tasan siihen asti, kun annetaan olla. Toisella on kaikki valta, tuhota minua loputtomiin.
Hän ei etsi, ei kaipaa, ei liikutu kuolemastani. Häntä ei voi suoraan syyttää, koska on pohjimmiltaan järjestelmällinen *."

"Olet saanut käännettyö kaiken syykseni. Olisi riittänyt omakin nolaus. Minäpä uskon siihen, että tulet sinäkin joutumaan vaikeuksiin.
Elämä palkitsee tai antaa takaisin. Usein."

"Mitä tapahtuu, jos itken? Ei mitään. Makasin wc:n lattialla, alasti. Mietin hakevani veitsen ja viiltäväni ihoon verta vuotavia haavoja.
En ole koskaan viillellyt itseäni. Sinä vaan olet. Te olette."

"Tiedän kyllä päätökseni, mutta pelkään; hän ei jätä minua rauhaan".
"Äiti sanoi; kyllä nyt kaikki sanoo - voit aina huonosti kun tapaat..."

"Kätevästi voi syyllistää kaikista tuntemuksista. Käyttää hyväksi avoimuutta."

Ei pitäisi provosoitua.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.07.2011 12:46, muokattu yhteensä 6 kertaa
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 13.07.2011 13:20

Joo, varmaan joistain suhteista. Niistä on vaikea päästä, missä maailman * kahvittelu-kaveri levittelee tietoisesti ties mitä, eikä älyä, siis älyä sen vertaa, että se valehtelu ja kieltäminen on sairaalloista. "Ai mitä minäkö, en minä mitään". Tuhoaa jumalauta kaikkien välit. Harhaisuus on asia erikseen.

Paavo pesusieni... uhrina... ja Roosa.

Miltäs tuntuu? Lopetatko vai jatketaanko?
-

Älä välitä. Oikeasti en pidä sinusta (en sano kenestä), mutta toivon sinulle vain hyvää. Ja sitä, että ymmärrät jättää minut rauhaan. Haluan vain rauhaa.
-
Puhelusi nauhoitetaan. Terapiassa puretaan splitia. Hyödynnetään paskapuheita.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 13.07.2011 13:31

Mietin eilen Saritaa. Sattuipas sopivasti. Yhtä lailla kuin muutkin... on tämä maailma pieni...
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 13.07.2011 14:00

Kerran uhkaan vaan. Heitän tämän rinkulan päin vittua. Vie jonnekin jos olen vaikka kympin arvoinen.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 14.07.2011 15:31

Pas*aläävä. Yksinhän se on siivottava. Kaikki.

Tai antaa olla ja menen taas ulos. Olkoot kaikki paskaista.
Biancaliina

Paluu Romulaatikko