Psykopatologia kirjoitti:minätäällä teki taannoin typeriä virheitä.
minätäällä kirjoitti:Minun "typerä virheeni" ko. poistetussa ketjussa oli referoida psykiatreja skitsofrenian terapiasta, lähinnä Mirrin pyynnöstä. Ilmeisesti teksti ei miellyttänyt PL:ää, koska hän sanoi psykiatrien tulkintojen olevan pielessä. Minusta noiden juttujen poistaminen oli se varsinainen sääli ja tapahtunut vahinko. Ihan sama, mitä Kyllästynyt ajattelee ja tietää defensseistä.
Minusta on todella rasittavaa jankkausta ja tautologiaa joka halvatun viestissä siteerata toista rivi riviltä. Itse en pidä tuommoista keskusteluna. Jonkun persoonallisuushäiriön oiretta tuokin?
Kyllästynyt kirjoitti:minätäällä kirjoitti:Tutkipa vaikka obsessiivis-kompulsiivista ja paranoidista persoonallisuushäiriötä. Ehkä niistä löytyy jotain tuttua. Ihan sama minulle. Olet mikä olet, ja semmoisena sinuun lienee viisainta suhtautua.
Minäkö muka paranoidinen? Millä perusteella?
Pakkomielteitä, -toimintoja tai ajatuksia minulla ei ole, enkä siis täytä tuonkaan minulle "diagnosoimasi" häiriön tunnusmerkkejä.
Oletko tullut ajatelleeksi sitä, ettei kukaan muu ole kertonut nähneensä sellaista viestiä jollaisen sinä väität minun kirjoittaneen?
Miksiköhän?
minätäällä kirjoitti:Minun "typerä virheeni" ko. poistetussa ketjussa oli referoida psykiatreja skitsofrenian terapiasta, lähinnä Mirrin pyynnöstä. Ilmeisesti teksti ei miellyttänyt PL:ää, koska hän sanoi psykiatrien tulkintojen olevan pielessä. Minusta noiden juttujen poistaminen oli se varsinainen sääli ja tapahtunut vahinko. Ihan sama, mitä Kyllästynyt ajattelee ja tietää defensseistä.
Minusta on todella rasittavaa jankkausta ja tautologiaa joka halvatun viestissä siteerata toista rivi riviltä. Itse en pidä tuommoista keskusteluna. Jonkun persoonallisuushäiriön oiretta tuokin?
minätäällä kirjoitti:K. on taas kerran onnistunut vääntämään ketjun aiheesta itseensä ja kokemaansa "loukkaukseen" eli tässä tapauksessa omaan mokaansa, jonka kiistää. Kuka tämmöistä jaksaa?
Minulla ei ole mitään syytä väittää jotain noin typerää kenenkään muun sanomaksi, ellei tämä olisi tosiaan noin sanonut. Mielikuvitukseni ei riitä keksimään moista nerokkaan pirullista juonta ketään vastaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa