Aikuisten "myrkkyhoitajien" uhrit

Aikuisten "myrkkyhoitajien" uhrit

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 14.06.2011 18:27

Biancaliina

Re: Aikuisten "myrkkyhoitajien" uhrit

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 14.06.2011 19:54

"Elämäni tuhoutui".
Biancaliina

ViestiKirjoittaja minätäällä » 17.06.2011 19:14

En oikein ymmärrä, miten vertaistuki liittyy myrkkyhoitajien uhreihin. Tuo wikipedian määritelmä vertaistuesta pisti kumminkin miettimään, miten päinvastaisia vertaistuen antamiselle ja saamiselle nykyiset mt-palstat ovat. Täälläkin mt-ongelmista itse kärsivät (niin kai kaikki kirjoittajat ovat) hyökkäävät vakavammista ongelmista kärsivien kimppuun, nimittelevät (vaikkapa paskakärpäsiksi, kuten Kyllästynyt joitakin kirjoittajia), leimaavat harhaisiksi kaiken kirjoitetun edes lukematta viestiä ja nokkivat jopa TOISEN palstan kirjoittajia.

Jos haluaa voida psyykkisesti huonommin, kannattaa tulla mt-palstalle. Ellei sitten osallistu vain ketjuihin, jotka koskevat päivän ateriaa ja muuta vastaavaa. Helun palstalle ovat jääneet enää kaikkein huonoiten voivat, possua lukuunottamatta. Eiköhän sen voisi jo jättää täälläkin omaan rauhaansa.
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 17.06.2011 21:25

Miten kukaan voisi ikinä edes omasta päästään keksiä ja sitten väittää toisen sanomaksi noin naurettavaa väitettä, jonka sinä esitit. Teit typerän virheen, jota et kestä myöntää, vaikka sillä ei ole kellekään muulle mitään merkitystä.
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 17.06.2011 21:44

Luin viestisi, ja vastasin siihen. Kukaan psykiatri ei koskaan ole väittänyt minun näkevän olemattomia. Sinä näköjään et kestä myöntää tekemiäsi virheitä, vaan alennut jopa solvaamaan toista harhojen näkemisestä oman turhamaisuutesi takia. Ja tällä palstalla se sallitaan.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.06.2011 21:53

minätäällä teki taannoin typeriä virheitä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.06.2011 22:06

Psykopatologia kirjoitti:minätäällä teki taannoin typeriä virheitä.

Viestinnän tarkkuudessa (omat, lainaukset yms.)
Kyllästynyt on ehkä foorumin kärkikolmikossa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 17.06.2011 22:11

Minun "typerä virheeni" ko. poistetussa ketjussa oli referoida psykiatreja skitsofrenian terapiasta, lähinnä Mirrin pyynnöstä. Ilmeisesti teksti ei miellyttänyt PL:ää, koska hän sanoi psykiatrien tulkintojen olevan pielessä. Minusta noiden juttujen poistaminen oli se varsinainen sääli ja tapahtunut vahinko. Ihan sama, mitä Kyllästynyt ajattelee ja tietää defensseistä.

Minusta on todella rasittavaa jankkausta ja tautologiaa joka halvatun viestissä siteerata toista rivi riviltä. Itse en pidä tuommoista keskusteluna. Jonkun persoonallisuushäiriön oiretta tuokin?
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 17.06.2011 22:34

Tutkipa vaikka obsessiivis-kompulsiivista ja paranoidista persoonallisuushäiriötä. Ehkä niistä löytyy jotain tuttua. Ihan sama minulle. Olet mikä olet, ja semmoisena sinuun lienee viisainta suhtautua.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.06.2011 22:46

minätäällä kirjoitti:Minun "typerä virheeni" ko. poistetussa ketjussa oli referoida psykiatreja skitsofrenian terapiasta, lähinnä Mirrin pyynnöstä. Ilmeisesti teksti ei miellyttänyt PL:ää, koska hän sanoi psykiatrien tulkintojen olevan pielessä. Minusta noiden juttujen poistaminen oli se varsinainen sääli ja tapahtunut vahinko. Ihan sama, mitä Kyllästynyt ajattelee ja tietää defensseistä.

Minusta on todella rasittavaa jankkausta ja tautologiaa joka halvatun viestissä siteerata toista rivi riviltä. Itse en pidä tuommoista keskusteluna. Jonkun persoonallisuushäiriön oiretta tuokin?

Virhe(et) olivat debatissa minätäällä/Kyllästynyt.

Jos haluat testata tarkkuuttasi, ota kommentoitavaksi Romulaatikosta
viimeaikaiset keskustelut "valkosipulijoutsen/Kyllästynyt" ja
"aussi/Kyllästynyt/maanvaiva/ym."
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 17.06.2011 22:59

Kyllästynyt, paranoidisen kriteereissä sanotaan semmoista, ettei kykene unohtamaan kokemiaan vääryyksiä. Ja tuo toisten sanomisten pikuntarkka rivi riviltä siteeraaminen todella pistää silmään ja ärsyttää ketjuissa.

Ei nähnyt, koska ko.viestit kirjoitettiin ja myös poistettiin myöhään illalla ja yöllä. Aamulla sinun defenssiväitettäsi ei enää ollut.

PL, en jaksa puuttua muiden väittelyihin Kyllästyneen kanssa.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.06.2011 23:08

Mutta edellä lähdet hakemaan virhettä aivan väärästä suunnasta (sch).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.06.2011 23:10

Kyllästynyt kirjoitti:
minätäällä kirjoitti:Tutkipa vaikka obsessiivis-kompulsiivista ja paranoidista persoonallisuushäiriötä. Ehkä niistä löytyy jotain tuttua. Ihan sama minulle. Olet mikä olet, ja semmoisena sinuun lienee viisainta suhtautua.

Minäkö muka paranoidinen? Millä perusteella?

Pakkomielteitä, -toimintoja tai ajatuksia minulla ei ole, enkä siis täytä tuonkaan minulle "diagnosoimasi" häiriön tunnusmerkkejä.

Oletko tullut ajatelleeksi sitä, ettei kukaan muu ole kertonut nähneensä sellaista viestiä jollaisen sinä väität minun kirjoittaneen?
Miksiköhän?

"Puhtaassa" anankastisessa karaktäärissä ei olekaan obsessionaalisia oireita (symptomeita).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 17.06.2011 23:21

En ymmärtänyt tuota PL:n kommenttia virheen hakemisesta väärästä suunnasta (sch???). Väitän, että on jo rasittavaa ja keskustelua häiritsevää ja hidastavaa lukea aina edellisten kirjoittajien lauseita rivi riviltä siteerattuina ja paranoidisen kriteereissä muistaakseni todella mainittiin tuo kyvyttömyys unohtaa kokemiaan loukkauksia.

Miten ihmeessä minulle olisi voinut tulla mieleenikään noin typerä väite, että defenssit ovat tietoisia? Kyllä se oli Kyllästyneen oma moka, jota hän ei vain kykene narsistisessa loukkaantuvuudessaan myöntämään ja sietämään.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.06.2011 23:29

Ei sinulle, eikä Kyllästyneellekään, kuten luulet.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.06.2011 23:32

Klo 23.32
minätäällä kirjoitti:Minun "typerä virheeni" ko. poistetussa ketjussa oli referoida psykiatreja skitsofrenian terapiasta, lähinnä Mirrin pyynnöstä. Ilmeisesti teksti ei miellyttänyt PL:ää, koska hän sanoi psykiatrien tulkintojen olevan pielessä. Minusta noiden juttujen poistaminen oli se varsinainen sääli ja tapahtunut vahinko. Ihan sama, mitä Kyllästynyt ajattelee ja tietää defensseistä.

En muista tuota sch-osaa, mutta toistan: virheesi oli debatissa K. kanssa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 17.06.2011 23:36

En ymmärrä lausetta "virheesi oli debatissa K. kanssa".
Turha jatkaa tätä jankkausta.
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 18.06.2011 00:02

K. on taas kerran onnistunut vääntämään ketjun aiheesta itseensä ja kokemaansa "loukkaukseen" eli tässä tapauksessa omaan mokaansa, jonka kiistää. Kuka tämmöistä jaksaa?

Minulla ei ole mitään syytä väittää jotain noin typerää kenenkään muun sanomaksi, ellei tämä olisi tosiaan noin sanonut. Mielikuvitukseni ei riitä keksimään moista nerokkaan pirullista juonta ketään vastaan.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.06.2011 00:09

Klo 00.10
Kyllä näitä elämysvoimaisia virheitä voi tulla, kuten tuli minullekin minätäällä/Lette-
lainauksissa. Palaan siihen myöhemmin.

Silloin, kun aiemmassa keskustelussa mainittu ketju vielä oli foorumilla,
ei mt vaivautunut osoittamaaan moneen kertaan kysyttyä. Sen sijaan
hän alkoi esittää poskettomia väitteita viesten muutoksista tai
poistoista yms; näitä ei ollut tapahtunut.

Luulen, että kumpikaan ei ole kirjoittanut mainittuja asioita
defensseistä ja psykooseista ym. mutta että mt luulee K:n
esittäneen em. väärän tai epätarkan käsityksen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.06.2011 00:10

minätäällä kirjoitti:K. on taas kerran onnistunut vääntämään ketjun aiheesta itseensä ja kokemaansa "loukkaukseen" eli tässä tapauksessa omaan mokaansa, jonka kiistää. Kuka tämmöistä jaksaa?

Minulla ei ole mitään syytä väittää jotain noin typerää kenenkään muun sanomaksi, ellei tämä olisi tosiaan noin sanonut. Mielikuvitukseni ei riitä keksimään moista nerokkaan pirullista juonta ketään vastaan.

Noin kuitenkin teit.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet