Helun palstalta 3

Re: Helun palstalta 3

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 23:53

tukari2:n idiootit eivät enää muista näitä:
(- -)
7. Yksi käyttäjä ja yksi nikki. Eli tuplanikkeily täysin kiellettyä! Tuplanikeistä ei tule varoituksia, vaan kaikki nikit ja ip-osoitteet pääsee heti banniin. Nikin vaihto on kuitenkin sallittua, ylläpidolle vaan viestiä.

8. Linkkejä muiden mt-aiheisten foorumien etusivuille saa laittaa kysyttäessä, mutta muiden foorumien asioita tai tapahtumia ei puida täällä. Kaikenlainen viestittely (keskustelu, väittely tms.) yli palstarajojen on kielletty. Jos keskustelu tämän palstan sisällä ei syystä tai toisesta onnistu, se on käytävä kokonaan muualla tai unohdettava koko juttu.
Informatiivinen linkittäminen muille kuin mt-aiheisille foorumeille on edelleen sallittua.
(- -)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmis » 21.04.2011 00:03

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Noin on kuin Helmis sanoi..

Mikä ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että helun palstan moderointi on surkeaa.

Tämänhetkisestä moderoinnista siellä en voi olla olematta kanssasi samaa mieltä.
Todella valitettavaa.
Helmis

ViestiKirjoittaja valkosiipi » 21.04.2011 08:54

Olen myös samaa mieltä moderoinnista tällä hetkellä.
Laiva taitaapi olla melkoisella tuuliajolla...

Suurella mielenkiinnolla seuraan,
mitä tukari2:lle jatkossa tapahtuu.
Avautuuko uusi uljas palsta...
Itse en kyllä sijoittaisi rahojani palstaan,
jolla on nykyisenkaltainen kirjoittajapohja.
Mutta kukin tavallaan...
valkosiipi

ViestiKirjoittaja Gyver » 21.04.2011 09:41

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Gyver » 21.04.2011 09:43

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 10:39

Miksi tulisivat? Luuletko että heidän tunteensa sinua kohtaan paranisivat siitä? Ehkä haluavat olonsa paranemista enemmän
tasha

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 11:07

Kyllästynyt kirjoitti:Sinun kanssasi Tristan selvittäminen ei ole milloinkaan onnistunut koska sinä et ole suostunut vastuuta omista teoistasi kantamaan.

Tuohan oli paljastavaa... asioiden selvittäminen merkitsee sinulle siis että toiset suostuvat tekemään mitä haluat mahdollisen painostuksen seurauksena?
tasha

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.04.2011 12:29

Kyllästynyt kirjoitti:
tasha kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinun kanssasi Tristan selvittäminen ei ole milloinkaan onnistunut
koska sinä et ole suostunut vastuuta omista teoistasi kantamaan.

Tuohan oli paljastavaa... asioiden selvittäminen merkitsee sinulle siis että toiset suostuvat tekemään
mitä haluat mahdollisen painostuksen seurauksena?

Ei suinkaan mutta erityisesti sinun kohdallasi pätee tuo vastuunkantamisesta kieltäytyminen. Sinähän et ole koskaan suostunut/viitsinyt/vaivautunut/ymmärtänyt kantaa vastuuta omista teoistasi.

Ja tässä tashan vastaus:

Re: Hyvää vaalipäivä!
Kirjoittaja Tracy » 17.04.2011 21:23
HAISTA PASKA JA NUOLE MODESI PASKAISTA PERSETTÄ! TÄMÄHÄN ON SOPIVAA DIALOGIA TÄLLÄ PALSTALLA!!!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.04.2011 12:38

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Noin on kuin Helmis sanoi..

Mikä ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että helun palstan moderointi on surkeaa.

Hieno homma, jos täällä 'tosiasiassa' moderoidaan paremmin. Taitaa kuitenkin hyvä/huono moderointi olla suhteellinen käsite;
mitä moderoinnin hyvyys/huonous kenenkin mielestä tarkoittaa.

Eipä ole Mirrikään tullut kertomaan mitä epäkohtia hän tämän palstan moderoinnissa on huomannut.

Mirri pystyy lausumaan totuuksia muiden terveydentilasta,
mutta ei pysty arvioimaan tukari2:n moderointia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmis » 21.04.2011 12:56

Minä pidän epäkohtana sitä, että poistetaan muiden kuin Kyllästyneen viestejä,
mutta jätetään Kyllästyneen vastaukset niihin - tai niiden osiin! - niin, että K:n vastauksesta
ainoastaan voi nähdä, että kyseinen henkilö on ketjuun kirjoittanut. Tätä tapahtuu
varsin usein.

Tämä on mielestäni epäreilua. Lukijalla ei ole mahdollisuutta todeta, missä kontekstissa
lainattu osuus on viestissä esiintynyt. Tällainen on omiaan vääristämään kommunikaatiota.

Olen myös ehtinyt nähdä sittemmin pikaisesti poistettuja viestejä, joissa ei ole ollut muuta
vikaa kuin se, että niiden sisältö ei ole ylläpidon mielen mukainen; mitään loukkaavaa niissä
ei todellakaan ole ollut. Näin on tapahtunut mm. nimimerkkien Kokemustuntija ja kis kirjoituksille.
Helmis

ViestiKirjoittaja Helmis » 21.04.2011 14:07

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:Minä pidän epäkohtana sitä, että poistetaan muiden kuin Kyllästyneen viestejä,
mutta jätetään Kyllästyneen vastaukset niihin - tai niiden osiin! - niin, että K:n vastauksesta
ainoastaan voi nähdä, että kyseinen henkilö on ketjuun kirjoittanut...

Poistettu viesti on ollut asiaton, mutta minun viestini asiallinen.

Tästä meillä/minulla on valitettavasti vain sinun sanasi.
Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:... Tämä on mielestäni epäreilua. Lukijalla ei ole mahdollisuutta todeta, missä kontekstissa
lainattu osuus on viestissä esiintynyt. Tällainen on omiaan vääristämään kommunikaatiota...

Poistetut viestit ovat olleet yhden tai kahden kirjoittajan palstalle postaamia "haistakaa paska" -viestejä - ja aina silloin kun ne on palstalle jätetty, on joku kritisoinut sitä, ettei niitä ole poistettu.

Olisi ehkä syytä kuitenkin odottaa, että joku tosiaan ilmoittaa ne... Varsinkaan sinun ei minun mielestäni
kannattaisi poistaa "todistusaineistoa" sinuun kohdistetuista asiattomista viesteistä, ennen kuin useimmilla
palstalaisilla on ollut mahdollisuus nähdä ne - ja tehdä oma arvionsa niiden asiallisuuden asteesta!

Jos viestit ovat niin asiattomia, että niiden välitön poistaminen on ehdottoman välttämätöntä, olisi mielestäni
asiallista, ettei niitä lainkaan kommentoitaisi!

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:... Olen myös ehtinyt nähdä sittemmin pikaisesti poistettuja viestejä, joissa ei ole ollut muuta
vikaa kuin se, että niiden sisältö ei ole ylläpidon mielen mukainen; mitään loukkaavaa niissä
ei todellakaan ole ollut. Näin on tapahtunut mm. nimimerkkien Kokemustuntija ja kis kirjoituksille.

En ole nähnyt poistetun (saati itse poistanut) ainoatakaan asiallista viestiä.
Mitähän kuvaamasi viestit ovat olleet ja mitä ne ovat käsitelleet?
Äläkä vain sano, ettet enää muista. Jos syytät asiallisten viestien poistamisesta, pitää muistaa myös se mitä ko. viestit ovat sisältäneet.

Kokemustuntijan poistetussa viestissä (joka siis jäi sattuneesta syystä mieleeni) todettiin, että Kokemustuntijan mielestä
minä ja Lumppari olemme nettikirjoittajien parhaimmistoa.

Kyllästynyt kirjoitti:Ai niin, ja Kissille olen kerta toisensa jälkeen (varmasti yli 20 kertaa) sanonut, etten ole hänelle mikään "Kyltsi" - ja aion jatkossakin poistaa jokaisen viestin jossa hän tuota nimitystä minusta käyttää. Sellaisia viestejäkö sinä Helmis tarkoitat?

Ellet sitten tarkoita sellaisia viestejä joita kirjoittaja on postannut banninsa aikana.

Kis'in poistetun viestin otin - senkin sattuneesta syystä - talteen. Se kuului kokonaisuudessaan näin:
"hmm. totta kyllä, jos noin haluaa asian kokea..minua ei kiusaa jos joku sanoo, että sairas kis raukka, sitä pitää vaan ymmärtää.
mutta sinua kiusaa ja kai se sitten on kiusaamista.tässähän alkaa oppia, että miten noita kiusattuja oikein ilmestyy kokoajan enemmän. sitä vaan tempaisee jostain sanan ja ottaa sen esiin ja sitten onkin jo kiusattu."
No, okei, myönnän, että saatoit kokea tämän asiattomana. Viesti kuitenkin kuvaa täsmällisesti sitä, kuinka sinä väänsit minun kirjoitukseni kiusaamiseksi. Ja lainaamalla vain osia kirjoituksestani sait jotkut jopa uskomaan, että tarkoitukseni tosiaan oli kiusata sinua. Siitä et katsonut aiheelliseksi kyseisessä ketjussa mainita mitään, että kävin sinun kirjoituksesi jälkeen korjaamassa alkuperäiseen viestiini jokaisen kohdan, josta olit mielesi pahoittanut, sen mukaan, miten ymmärsin sinun toivovan.
(Siltä varalta, ettet muista, kyseinen ketju oli aloitettu tällä foorumilla paljon ennen minun tänne rekisteröitymistäni "tuomaan julki" minun pöyristyttävää käytöstäni tukari2:n moderaattorina.)

Nämä ovat ne esimerkit, jotka minulle ovat kirkkaina jääneet mieleen, koska ne koskivat minuakin.
Helmis

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.04.2011 14:43

... Kokemustuntijan poistetussa viestissä (joka siis jäi sattuneesta syystä mieleeni) todettiin,
että Kokemustuntijan mielestä minä ja Lumppari olemme nettikirjoittajien parhaimmistoa...

Onkohan (silloin) aktuaalisti poistettu vain Kokemustuntija-häirikön tuo viesti?

Hänethän on poistettu foorumilta useasti viesteineen päivineen.
Hänelle on useimmiten ollut tyypillistä, että hän jäättää jöötit
ja häipyy.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmis » 21.04.2011 15:27

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:... No, okei, myönnän, että saatoit kokea tämän asiattomana. Viesti kuitenkin kuvaa täsmällisesti sitä, kuinka sinä väänsit minun kirjoitukseni kiusaamiseksi...

Sanoin sinun puolustelevan kiusaamista - ja sillä tavalla itse sinä todellakin tuet kiusaamista ja niin tehden osallistut siihen itsekin.

Siinä ketjussa päiviteltiin sinun lainaustesi ja kirjoitustesi perusteella moneen otteeseen, että "Helmiskin on ryhtynyt kiusaajaksi". Olit itsekin sitä mieltä, että minun kirjoitukseni oli sinun kiusaamistasi. En ole ainakaan tahallisesti koskaan puolustellut kiusaamista!

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:... Ja lainaamalla vain osia kirjoituksestani sait jotkut jopa uskomaan, että tarkoitukseni tosiaan oli kiusata sinua. Siitä et katsonut aiheelliseksi kyseisessä ketjussa mainita mitään, että kävin sinun kirjoituksesi jälkeen korjaamassa alkuperäiseen viestiini jokaisen kohdan, josta olit mielesi pahoittanut, sen mukaan, miten ymmärsin sinun toivovan...

Olen pahoillani (todella), mutten ole edes huomannut sinun tehneen jotain korjauksia.
Olen myös aina pyrkinyt lainaamaan viestiini jokaisen niistä kohdista joihin vastaan.

Hmmm, valitettavaa, että korjausliikkeet jäävät tarkoilta silmiltäsi näkemättä. Otan kuitenkin pahoittelusi vastaan.

Toki olet lainannut kohdat, joihin vastaat, mutta kun kyseessä on pitempi teksti, jonka kaikki osat liittyvät toisiinsa ja lainaamatta on välistä osia (joihin et ole katsonut tarpeelliseksi vastata), kirjoituksen sävy on vaarassa muuttua. Erityisesti pahoitin mieleni siitä, että Maria ketjun (muistaakseni) viimeiseksi jääneessä viestissä totesi, ettei olisi uskonut Helmiksestä... Eli olit saanut hänet(kin) vakuuttuneeksi siitä, että kiusaan.

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:... (Siltä varalta, ettet muista, kyseinen ketju oli aloitettu tällä foorumilla paljon ennen minun tänne rekisteröitymistäni "tuomaan julki" minun pöyristyttävää käytöstäni tukari2:n moderaattorina.)...

Olen edelleen sitä mieltä, että sinun esiintymisesi tukari2 -palstan moderaattorina puolustellen Lumpparin (alias Lemur Catta) "PAINUKAA VITTUUN!" -huutamisia on pöyristyttävää.

Mutta kun minä en ollut silloin tukari2:n moderaattori! Ryhdyin moderaattoriksi vasta kaksi kuukautta myöhemmin. Moderaattorina ollessani pyrin järjestelmällisesti poistamaan palstalta kaikki keskustelut, jotka koskivat poissaolevia, eli en ole siinä vaiheessa enää ottanut minkäänlaista kantaa L:n käytökseen.

Psykopatologia kirjoitti:... Kokemustuntijan poistetussa viestissä (joka siis jäi sattuneesta syystä mieleeni) todettiin,
että Kokemustuntijan mielestä minä ja Lumppari olemme nettikirjoittajien parhaimmistoa...

Onkohan (silloin) aktuaalisti poistettu vain Kokemustuntija-häirikön tuo viesti?

Hänethän on poistettu foorumilta useasti viesteineen päivineen.
Hänelle on useimmiten ollut tyypillistä, että hän jäättää jöötit
ja häipyy.

Kyllä tuo viesti häipyi ennen kuin hänet jälleen kerran poistettiin :)

ps. Olen lähdössä pääsiäisen viettoon Pohjanmaalle, eli en pysty vähään aikaan vastaamaan minulle osoitettuihin viesteihin.
Helmis

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.04.2011 16:47

Kuten aiemmin totesin, tukari2:n eliitti oli tyytyväinen
Lumpparin painukaa vittuun -kiljumiseen.

Eliitti ei myöskään puuttunut halun "lainvastaiseen"
Kyllästyneen bannaukseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 22:58

Psykopatologia kirjoitti:Kuten aiemmin totesin, tukari2:n eliitti oli tyytyväinen
Lumpparin painukaa vittuun -kiljumiseen.

Eliitti ei myöskään puuttunut halun "lainvastaiseen"
Kyllästyneen bannaukseen.

Miksiköhän?
tasha

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.04.2011 11:43

Varmaan samoista(kin) syistä kuin oma puuttumattomuutesi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Aiheemukainen viestiketju on poistettu

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.04.2011 11:56

Viimeisenä oli "eiv"in Mirriä kritisoiva viesti (jossa epäsuorasti puolustettiin Luukkosta ja Kyllästynyttä).

Ketju keikkui tukari2:lla neljän vuorokauden ajan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tasha » 22.04.2011 12:13

Psykopatologia kirjoitti:Varmaan samoista(kin) syistä kuin oma puuttumattomuutesi.

Joo, jännä miettiä että ilman Kyllästynyttä mitään näistä väännöistä ei olisi tapahtunut. Tätä ketjuakaan ei olisi tai mitään vastakkainasettelua tämän tai toisen foorumin kanssa. Toivon totisesti että hänen työnsä on mielekästä yhteiskunnalle ja vähän kompensoi kaikkea tätä riitaisuutta.
tasha

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 22.04.2011 12:44

tasha kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Varmaan samoista(kin) syistä kuin oma puuttumattomuutesi.

Joo, jännä miettiä että ilman Kyllästynyttä mitään näistä väännöistä ei olisi tapahtunut. Tätä ketjuakaan ei olisi tai mitään vastakkainasettelua tämän tai toisen foorumin kanssa...

Tai jos olisit (Tristan) viitsinyt vastata esitettyihin kysymyksiin.
Vuodet opettaa - kannattaa vaan olla ja jättää, toisenkin.

Siitä "tyhmyydestä" sen verran, että oletko koskaan tuntenut sellaista tunnetta tai piitannut pätkääkään teoistasi ja sanoistasi?
Ihan vaan mielenkiinnosta. Itse olen.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 22.04.2011 12:46, muokattu yhteensä 2 kertaa
Biancaliina

ViestiKirjoittaja tasha » 22.04.2011 12:51

Biancaliina kirjoitti:
Vuodet opettaa -

Ei mua :!:
tasha

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista