Kyllästynyt kirjoitti:Helmis kirjoitti:Minä pidän epäkohtana sitä, että poistetaan muiden kuin Kyllästyneen viestejä,
mutta jätetään Kyllästyneen vastaukset niihin - tai niiden osiin! - niin, että K:n vastauksesta
ainoastaan voi nähdä, että kyseinen henkilö on ketjuun kirjoittanut...
Poistettu viesti on ollut asiaton, mutta minun viestini asiallinen.
Tästä meillä/minulla on valitettavasti vain sinun sanasi.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmis kirjoitti:... Tämä on mielestäni epäreilua. Lukijalla ei ole mahdollisuutta todeta, missä kontekstissa
lainattu osuus on viestissä esiintynyt. Tällainen on omiaan vääristämään kommunikaatiota...
Poistetut viestit ovat olleet yhden tai kahden kirjoittajan palstalle postaamia "haistakaa paska" -viestejä - ja aina silloin kun ne on palstalle jätetty, on joku kritisoinut sitä, ettei niitä ole poistettu.
Olisi ehkä syytä kuitenkin odottaa, että joku tosiaan ilmoittaa ne... Varsinkaan sinun ei minun mielestäni
kannattaisi poistaa "todistusaineistoa" sinuun kohdistetuista asiattomista viesteistä, ennen kuin useimmilla
palstalaisilla on ollut mahdollisuus nähdä ne - ja tehdä oma arvionsa niiden asiallisuuden asteesta!
Jos viestit ovat niin asiattomia, että niiden välitön poistaminen on ehdottoman välttämätöntä, olisi mielestäni
asiallista, ettei niitä lainkaan kommentoitaisi!
Kyllästynyt kirjoitti:Helmis kirjoitti:... Olen myös ehtinyt nähdä sittemmin pikaisesti poistettuja viestejä, joissa ei ole ollut muuta
vikaa kuin se, että niiden sisältö ei ole ylläpidon mielen mukainen; mitään loukkaavaa niissä
ei todellakaan ole ollut. Näin on tapahtunut mm. nimimerkkien Kokemustuntija ja kis kirjoituksille.
En ole nähnyt poistetun (saati itse poistanut) ainoatakaan asiallista viestiä.
Mitähän kuvaamasi viestit ovat olleet ja mitä ne ovat käsitelleet?
Äläkä vain sano, ettet enää muista. Jos syytät asiallisten viestien poistamisesta, pitää muistaa myös se mitä ko. viestit ovat sisältäneet.
Kokemustuntijan poistetussa viestissä (joka siis jäi sattuneesta syystä mieleeni) todettiin, että Kokemustuntijan mielestä
minä ja Lumppari olemme nettikirjoittajien parhaimmistoa.
Kyllästynyt kirjoitti:Ai niin, ja Kissille olen kerta toisensa jälkeen (varmasti yli 20 kertaa) sanonut, etten ole hänelle mikään "Kyltsi" - ja aion jatkossakin poistaa jokaisen viestin jossa hän tuota nimitystä minusta käyttää. Sellaisia viestejäkö sinä Helmis tarkoitat?
Ellet sitten tarkoita sellaisia viestejä joita kirjoittaja on postannut banninsa aikana.
Kis'in poistetun viestin otin - senkin sattuneesta syystä - talteen. Se kuului kokonaisuudessaan näin:
"hmm. totta kyllä, jos noin haluaa asian kokea..minua ei kiusaa jos joku sanoo, että sairas kis raukka, sitä pitää vaan ymmärtää.
mutta sinua kiusaa ja kai se sitten on kiusaamista.tässähän alkaa oppia, että miten noita kiusattuja oikein ilmestyy kokoajan enemmän. sitä vaan tempaisee jostain sanan ja ottaa sen esiin ja sitten onkin jo kiusattu."
No, okei, myönnän, että saatoit kokea tämän asiattomana. Viesti kuitenkin kuvaa täsmällisesti sitä, kuinka sinä väänsit minun kirjoitukseni kiusaamiseksi. Ja lainaamalla vain osia kirjoituksestani sait jotkut jopa uskomaan, että tarkoitukseni tosiaan oli kiusata sinua. Siitä et katsonut aiheelliseksi kyseisessä ketjussa mainita mitään, että kävin sinun kirjoituksesi jälkeen korjaamassa alkuperäiseen viestiini jokaisen kohdan, josta olit mielesi pahoittanut, sen mukaan, miten ymmärsin sinun toivovan.
(Siltä varalta, ettet muista, kyseinen ketju oli aloitettu tällä foorumilla paljon ennen minun tänne rekisteröitymistäni "tuomaan julki" minun pöyristyttävää käytöstäni tukari2:n moderaattorina.)
Nämä ovat ne esimerkit, jotka minulle ovat kirkkaina jääneet mieleen, koska ne koskivat minuakin.