Helun palstalta 3

Re: Helun palstalta 3

ViestiKirjoittaja Helmis » 20.04.2011 14:22

Psykopatologia kirjoitti:Todella heikko moderaatio tukari2:lla.
Hoopolla viestillä on jo puolentoista vuorokauden kesto.

Oli todella ovela veto aloittaa ketju mielenterveysosiossa, jolla on vain yksi nimetty moderaattori.
Ebeta ei ilmeisesti ole ollut paikalla eikä luultavasti helukaan.
Tai mistä minä sen tiedän, kun en enää näe tapahtumia.
Ilmoitin ketjun heti possun ensimmäisen viestin jälkeen.
Viimeksi muokannut Helmis päivämäärä 21.04.2011 00:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmis

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.04.2011 20:17

Noin on kuin Helmis sanoi.
Tukarilla kaikilla moderaattoreilla ei ole modeina pääsyä kaikkiin osioihin. Niinpä ei ole merkitystä sillä, että foorumilla moderaattoreita on paljon, jos osioon pääsee vain yksi moderaattori ylläpitäjän lisäksi.

Minäkin olen moderaattori, mutta olisin tehnyt ilmoituksen kyseisestä ketjusta (ellei sitä olisi jo ilmoitettu), koska en modena pääse kyseiseen osioon.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 20.04.2011 20:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.04.2011 20:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Noin on kuin Helmis sanoi..

Mikä ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että helun palstan moderointi on surkeaa.

Hieno homma, jos täällä 'tosiasiassa' moderoidaan paremmin. Taitaa kuitenkin hyvä/huono moderointi olla suhteellinen käsite; mitä moderoinnin hyvyys/huonous kenenkin mielestä tarkoittaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 20:42

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Mikä ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että helun palstan moderointi on surkeaa.

Hieno homma, jos täällä 'tosiasiassa' moderoidaan paremmin. Taitaa kuitenkin hyvä/huono moderointi olla suhteellinen käsite; mitä moderoinnin hyvyys/huonous kenenkin mielestä tarkoittaa.

Kyllähän moderointi huonoa on, jos ei moderoida!
Mitä ihmeen suhteellista siinä on?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tasha » 20.04.2011 21:02

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Onko sinulla esittää jokin epäkohta tämän palstan moderoinnissa? .

Kokonaisten ketjujen poistot, päikkärien poistot, postaajien poistot viesteineen...
tasha

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 21:09

aussi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
aussi kirjoitti:ake make pera ja mä ketju..oletteko ihan tosissaan sen kanssa, että se pitäisi poistaa? Olkaa vaan mun puolesta, jos näin on, mutta mikä siinä nyt on noin kauhistuttavaa, mää kysyn ihan asiallisesti ?

Se, että se sisältää solvauksia, panettelua, herjaamista. Se on loukkaava, silkkaa nettikiusaamista - eivätkä sen kohteet pääse puolustamaan itseään.

aivan niin, kyllästynyt.Olet oikeassa kuten aina.Hämmästyttävää että kiusaaminen vaan jatkuu netissä, etkä sinä voi tehdä asialle mitään.Luulis nyt noin mahtavan tyypin kitkevän kaiken itseään kiusaavan materiaalin kokonaan internetistä juurineen ikuisiksi ajoiksi.

Kirjoitit foorumille kirjotuskieltosi aikana. Miten selität asiaa?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 21:54

Kisin alkuperäinen:
pera ja kyltsi ovat tämän mielenterveys kuvion pahimmat paskanjauhajat ja vihan nostattjat.
Kyltsi päsmäröi ylimpänä kriminellinä poistamalla mielivaltaisesti kirjoituksia ja silti itse jatkaa
tuota ikuista pillu juttuaan peran suosiollisella avustuksella. varsinainen milenterveys sivusto sekin,
hitler ja eeva. vihaan niiden toimia yli sietokykyni.piste.

Kisin muokattu:
*sensuuri iski* ovat tämän mielenterveys kuvion pahimmat paskanjauhajat ja vihan nostattjat.
*piiip' päsmäröi ylimpänä kriminellinä poistamalla mielivaltaisesti kirjoituksia ja silti itse jatkaa
tuota ikuista pillu juttuaan *piiip* suosiollisella avustuksella. varsinainen mielenterveys sivusto sekin.
hitler ja eeva, *piip* niiden toimia yli sietokykyni.piste.

Viimeksi muokannut kis päivämäärä 19.04.2011 10:32, muokattu yhteensä 2 kertaa

Pitäisikö minun elättää käärmettä povellani?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 21:56

aussi kirjoitti:ake make pera ja mä ketju..oletteko ihan tosissaan sen kanssa, että se pitäisi poistaa?
Olkaa vaan mun puolesta, jos näin on, mutta mikä siinä nyt on noin kauhistuttavaa,
mää kysyn ihan asiallisesti ?

Tulkitsen niin, että et aio poistaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gyver » 20.04.2011 21:58

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Gyver » 20.04.2011 22:09

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Gyver » 20.04.2011 22:17

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Gyver » 20.04.2011 22:27

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 22:43

Mirri kirjoitti:Noin on kuin Helmis sanoi.
Tukarilla kaikilla moderaattoreilla ei ole modeina pääsyä kaikkiin osioihin. Niinpä ei ole merkitystä sillä,
että foorumilla moderaattoreita on paljon, jos osioon pääsee vain yksi moderaattori ylläpitäjän lisäksi.

Minäkin olen moderaattori, mutta olisin tehnyt ilmoituksen kyseisestä ketjusta (ellei sitä olisi jo ilmoitettu),
koska en modena pääse kyseiseen osioon.

Niin, siis foorumi on suojaton. Kuitenkin puhut suhteellisesta hyvyydetä tai huonoudesta.

Ja ei kai foorumi voi olla huonosti moderoitu, koska halu sai moderoinnista
hyvät arvosanat puolentoista vuoden takaisessa äänestyksessä.

Miksi et ole tukari2:lla huutamassa sääntöjen rikkomuksista ko. ketjussa?
Sinähän kuitenkin olet foorumin mode. Missä on yhteisvastuu?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 23:53

tukari2:n idiootit eivät enää muista näitä:
(- -)
7. Yksi käyttäjä ja yksi nikki. Eli tuplanikkeily täysin kiellettyä! Tuplanikeistä ei tule varoituksia, vaan kaikki nikit ja ip-osoitteet pääsee heti banniin. Nikin vaihto on kuitenkin sallittua, ylläpidolle vaan viestiä.

8. Linkkejä muiden mt-aiheisten foorumien etusivuille saa laittaa kysyttäessä, mutta muiden foorumien asioita tai tapahtumia ei puida täällä. Kaikenlainen viestittely (keskustelu, väittely tms.) yli palstarajojen on kielletty. Jos keskustelu tämän palstan sisällä ei syystä tai toisesta onnistu, se on käytävä kokonaan muualla tai unohdettava koko juttu.
Informatiivinen linkittäminen muille kuin mt-aiheisille foorumeille on edelleen sallittua.
(- -)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmis » 21.04.2011 00:03

Kyllästynyt kirjoitti:

Tämänhetkisestä moderoinnista siellä en voi olla olematta kanssasi samaa mieltä.
Todella valitettavaa.
Helmis

ViestiKirjoittaja valkosiipi » 21.04.2011 08:54

Olen myös samaa mieltä moderoinnista tällä hetkellä.
Laiva taitaapi olla melkoisella tuuliajolla...

Suurella mielenkiinnolla seuraan,
mitä tukari2:lle jatkossa tapahtuu.
Avautuuko uusi uljas palsta...
Itse en kyllä sijoittaisi rahojani palstaan,
jolla on nykyisenkaltainen kirjoittajapohja.
Mutta kukin tavallaan...
valkosiipi

ViestiKirjoittaja Gyver » 21.04.2011 09:41

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Gyver » 21.04.2011 09:43

.
Gyver

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 10:39

Miksi tulisivat? Luuletko että heidän tunteensa sinua kohtaan paranisivat siitä? Ehkä haluavat olonsa paranemista enemmän
tasha

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 11:07

Kyllästynyt kirjoitti:Sinun kanssasi Tristan selvittäminen ei ole milloinkaan onnistunut koska sinä et ole suostunut vastuuta omista teoistasi kantamaan.

Tuohan oli paljastavaa... asioiden selvittäminen merkitsee sinulle siis että toiset suostuvat tekemään mitä haluat mahdollisen painostuksen seurauksena?
tasha

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista