Kyllästynyt kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt miksi maalais(tollo)psykologian mukaan naisten pitäisi miesten penistä kadehtia.
Kyllästynyt kirjoitti:Gyver kirjoitti:Tänään on Tissien arvostuspäivä.
No osoita sitten arvostusta ja lakkaa puhumasta tisseistä (joka jo pelkkänä sanana on kohdettta halventava).
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Olen tuosta kanssasi eri mieltä. Esimerkiksi vauvan täytyy saada reilusti tissiä eikä mitään rintaruokintaa.
Olen täysin eri mieltä, ja kaksi lasta äidinmaidolla ilman minkäänlaisia imetysongelmia pitkään ruokkineena tiedän olevani asiaan paremmin ja syvemmin perehtynyt kuin sinä.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Olen tuosta kanssasi eri mieltä. Esimerkiksi vauvan täytyy saada reilusti tissiä eikä mitään rintaruokintaa.
Olen täysin eri mieltä, ja kaksi lasta äidinmaidolla ilman minkäänlaisia imetysongelmia pitkään ruokkineena tiedän olevani asiaan paremmin ja syvemmin perehtynyt kuin sinä.

Riidankylväjä kirjoitti:Minusta on tärkeää, että asioita kutsutaan niiden oikeilla nimillä. Tissi on eräs suomen kielen kauneimpia sanoja. Miksi sitä pitäisi yrmiä?
Mutta arvatkaa mikä päivä tänään on?
Tissien arvostuspäivä.
http://www.facebook.com/event.php?eid=100166896736066
"Kaikenlaiset tissit on kivoja, siis arvostakaamme niitä ja sitä iloa mitä ne tuovat päiviimme. Tissejä on kiva katsella ja niillä on kiva leikkiä. Siispä 21.3. sanotaan se ääneen "hei, sulla on kivat tissit"."
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Olet väärässä.
Sinua on taidettu teininä kiusata tisseistä ja olet saanut siitä trauman, kun otat sen noin vakavasti.
Niin on - ja kyseisten ruumiinosien kantajana olen varmasti parempi asiantuntija sanomaan mikä on loukkaavaa ja halventavaa kuin sellainen joka ei ole elämänsä aikana päivääkään rintaliivejä käyttänyt.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa