Psykopatologia kirjoitti:Olen bannissä. Olen tuonut esiin, että tulen vain kutsuttuna.
(Nykyään en ehkä edes.)
Kyllästynyt kirjoitti:Minusta taas on mielenkiintoista se, että kirjoittajat jotka eivät (ilmeisesti) ole joutuneet mielivallasta ja suosikkijärjestelmään perustuvasta moderoinnista kärsimään eivät lainkaan tajua, mitä se sen kohdanneille merkitsee.
Kyllästynyt kirjoitti:Ja niin kauan kuin turpiinsa saanut tyytyy kohtaloonsa, aina uudet ja uudet saavat turpiinsa.
Kukin tavallaan, mutten näe ylpeiltävää periksiantamisessa.
valkosiipi kirjoitti:Minun visioni oli uusi uljas Tukiasema.org, jossa ylläpitäjinä olisi esim. Helu ja PP yhdessä. Tai sitten joku ihan muu. Moderaattoreina tukari2:lta tulleiden moderattorien lisäksi ainakin Kyllästynyt.
Käytännössä ei varmaan toimi. Liikaa vihanpitoa siellä ja täällä.
Mirri kirjoitti:Ylläpitäjillä on oikeus pitää omat fooruminsa sellaisina kuin ne ovat yhdistymättä mihinkään minkään tahon kanssa;
kis kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vissiin implikaationa (edellä) on ollut, että tukari2 tai Tukiasema.org
liitty Psykopatologiaan. Minulle sopii hyvin, ja voin muuttaa foorumin
nimeä vastaavasti.
Jestas! Jos Pettis anttaa Pertille org.n ja oliskin kysymys siitä, että Helun pitää sulautua siihen nimeen.aih.
Mulle nimi on tärkein, mitä vaikuttavampi, sen viihtyisämpi.
Mirri kirjoitti:Jaa, että Helun tahdottaisiin sulautuvan Perttiin tai toisinpäin; Pertin Heluun... Niin tai näin, mutta ilmeisesti kahden ylläpitäjän palstoineen pitäisi ymmärtää jollakin tavoin kietoutua toisiinsa, koska joillekin kirjoittajille on kestämätöntä, että netissä voisi olla mielenterveysaiheisia vertaistukifoorumeita enemmän kuin yksi.
valkosiipi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jaa, että Helun tahdottaisiin sulautuvan Perttiin tai toisinpäin; Pertin Heluun... Niin tai näin, mutta ilmeisesti kahden ylläpitäjän palstoineen pitäisi ymmärtää jollakin tavoin kietoutua toisiinsa, koska joillekin kirjoittajille on kestämätöntä, että netissä voisi olla mielenterveysaiheisia vertaistukifoorumeita enemmän kuin yksi.
Jos vielä antaisit esimerkin siitä, kenelle kaksi palstaa on kestämätöntä?
Psykopatologia kirjoitti:Aivan oikein. Mirrin esittämä edustaa suuren hiljaisen enemmistön kantaa,
enemmistön, joka on raivoissaan halulle, joka on (ikään kuin) eriyttänyt
oman fooruminsa Psykopatologiasta.
Psykopatologia kirjoitti:Aivan oikein. Mirrin esittämä edustaa suuren hiljaisen enemmistön kantaa,
enemmistön, joka on raivoissaan halulle, joka on (ikään kuin) eriyttänyt
oman fooruminsa Psykopatologiasta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa