Psykopatologia kirjoitti:Mirri ei näköjään vastaa (kahdenkaan pyynnön jälkeen) "omien" asiantuntijoittensan suoltaman tekstin kritiikkiin.
Mitä osaisin vastata heidän puolestaan; omasta mielestäni en yhtään mitään. Etenkin kun ainakin yksi on kuollut; en pääse edes kysymään, että mitä hän milläkin ajatuksellaan on mahtanut tarkoittaa...
Outo ajatus tuo, että minun pitäisi vastata heidän ajatustensa synnyttämään kritiikkiin jotenkin. Käsittääkseni heidän ajatuksensa saavat kaikessa rauhassa synnyttää vaikka minkälaista kritiikkiä ilman, että minulla olisi jokin velvollisuus jotenkin vastata heidän ajatustensa synnyttämään kritiikkiin.
Kritisoida saa minun puolestani ihan vapaasti ja niin paljon kuin 'sielu sietää', tänne laittamani linkit ja tekstit ovat suoraan netistä. En ollenkaan tunne olevani velvollinen ja vastuullinen vastaamaan toisten ihmisten ajatusten ja näkemysten synnyttämään kritiikkiin.
Mutta hyvä, jos syntyy keskustelua - vaikka miten kriittistä...
Asiantuntijoiden 'suoltamasta tekstistä'... Tarkalleen ottaen kaikki ei ole varsinaisesti 'asiantuntijoiden suoltamaa tekstiä'; toivottavasti otetaan huomioon haastattelu, puhe, ja sen sellaiset asiat konteksteineen. Nettiaika taitaa olla sikäli hämäävää, että kaikki näyttää 'asiantuntijoiden suoltamalta tekstiltä'; kontekstit katoavat, samoin kuin niiden vaikutus esim. haastattelun tai puheen sisältöön. Asiantuntijat kuitenkin 'suoltavat' yhdessä paikassa yhdenlaista 'tekstiä', toisessa paikassa toisenlaista; kulloinenkin viitekehys vaikuttaa heidän 'suoltamansa' asian sisältöön enemmän ja vähemmän voimakkaasti.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 03.02.2011 23:40, muokattu yhteensä 1 kerran