Palle kirjoitti:...Jutut etikettivirheestä tulee toimittajilta ja tyylikouluttajilta. Minä olen syytön...

Palle kirjoitti:Mitä mieltä muuten olet Päivi Räsäsen kohtelusta? Häntä vastaan on käyty vuosia oikeutta täysin mitättömästä asiasta. Aika säälimätöntä Wokea parhaimmillaan.

Palle kirjoitti:...Sannaa käsitellään silkkihansikkain...

Palle kirjoitti:...Sannaa käsitellään silkkihansikkain...
Vaikka Sipilän tapaus on tunnetuin, myös muilla poliitikoilla on ollut "mainospipoja" tai vastaavia kaupallisia yhteistyökuvioita, jotka herättävät keskustelua läpinäkyvyydestä ja etiikasta, kuten Sanna Marinin hääpukuun liittyvä keskustelu
Muotiasiantuntija, filosofian tohtori Mirva Saukkola on samoilla linjoilla.
– Monilla kansanedustajilla ja ministereillä on ilokseni tahtotila, että halutaan tukea suomalaista työtä ja osaamista.
Mirri kirjoitti:Petteriä käsitellään monin verroin hellävaraisemmin.
Tytti Tuppurainen tylyttää Petteri Orpoa kovin sanoin
Tytti Tuppurainen arvioi Petteri Orpon ja hallituksen aikaansaannoksia viiltävin sanankääntein.

Palle kirjoitti:Koska minä olen Marinia höyhentänyt?

Mirri kirjoitti:Palle kirjoitti:...Jutut etikettivirheestä tulee toimittajilta ja tyylikouluttajilta. Minä olen syytön...
Laita tänne näkyviin juttu, jossa Sanna Marinin sanotaan tehneen etikettivirheen pukeutumisellaan tämän vuoden Linnan juhlissa.

Mukana on silti vähän jotain kiusallista, koska entinen pääministeri ja presidentin puoliso ovat lähes samanlaisissa asuissa. Se on vähän kiusallinen asia.
– Kyllähän lähtökohta on se, että presidentin puolisolla pitäisi olla hieman parempi ja ylväämpi asu kuin vieraalla. Ei vieraan asu saisi ylittää sitä. Tämä menee vähän samaan kategoriaan kuin jos vieras tulisi häihin valkoisessa mekossa, joka on morsiamen väri.
Palle kirjoitti:Tarjosin oikein linkin, josta tarkistaa, mutta et näköjään halua minun tarjoamiani linkkejä avat.Mukana on silti vähän jotain kiusallista, koska entinen pääministeri ja presidentin puoliso ovat lähes samanlaisissa asuissa. Se on vähän kiusallinen asia.
– Kyllähän lähtökohta on se, että presidentin puolisolla pitäisi olla hieman parempi ja ylväämpi asu kuin vieraalla. Ei vieraan asu saisi ylittää sitä. Tämä menee vähän samaan kategoriaan kuin jos vieras tulisi häihin valkoisessa mekossa, joka on morsiamen väri.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa