Ikävä uutinen

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.06.2022 16:14

Kyllästynyt kirjoitti:En vielä tiedä palstan tulevaisuudesta, mietitään yhdessä miten tästä jatketaan.

Tarkoitatko, että me lukijat ja kirjoittajat mietimme kaikki yhdessä hiljaa mielessämme, jotta sinun työrauhasi ei häiriinny?
Mirri

ViestiKirjoittaja logia » 10.06.2022 16:23

Toivotaan parasta.
logia

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.06.2022 16:26

Kyllästynyt kirjoitti:Olen kuitenkin mielestäni tehnyt voitavani. Jos Munfoorumin ylläpito ei vastaa viesteihini, en tiedä mitä sinä odotat minun tekevän.

Jospa tiedustelisit ylläpitäjän vaihtamisesta Munfoorumin keskustelupalstalla julkisesti? Niinhän Psykopatologiakin teki; hän kyseli neuvoja julkisesti aivan kuten monet muutkin Munfoorumin käyttäjät.

Eihän sinun siellä tarvitse ryhtyä kertomaan Psykopatologian kuolemasta, ja ylläpitäjän vaihtamiseen tarvitsemasi neuvot eivät ole yksityisasioita.
Julkisesti esitettyyn asialliseen kysymykseen on vaikea olla vastaamatta, ja samallahan tietoa saisivat muutkin käyttäjät. Jos sattuvat joskus tarvitsemaan tietoa palstansa ylläpitäjän vaihtamisesta.

"MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut."
https://tuki.munverkko.com/viewforum.php?f=3
Mirri

ViestiKirjoittaja logia » 10.06.2022 16:33

Jos ei kerro ylläpitäjän kuolemasta, niin vaatinevat ylläpitäjältä suostumusta.
logia

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.06.2022 16:41

Jospa Mirri nyt malttaisit odottaa sen verran, että saan palstaformaatin ylläpitäjiltä vastauksen.

Yhdessä voimme miettiä miten parhaiten palstan jatko turvataan, mutta ensin haluan saada palstaformaatin ylläpitäjiltä tiedon mitä pitää tehdä ja mitä on mahdollista tehdä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.06.2022 16:42

logia kirjoitti:Jos ei kerro ylläpitäjän kuolemasta, niin vaatinevat ylläpitäjältä suostumusta.

Olen viesteissäni ilmoittanut siitä, joten asia jo heille jo kerrottu - kunhan vain ehtivät lukea sähköpostinsa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja eea » 10.06.2022 17:01

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En vielä tiedä palstan tulevaisuudesta, mietitään yhdessä miten tästä jatketaan.

Tarkoitatko, että me lukijat ja kirjoittajat mietimme kaikki yhdessä hiljaa mielessämme, jotta sinun työrauhasi ei häiriinny?

Minun rauhani häiriintyy eniten tästä sinun loputtomasti jurputtamisestasi. Onko mahdollista että rajoittaisit sitä?
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea

ViestiKirjoittaja logia » 10.06.2022 17:14

Kyllästynyt kirjoitti:
logia kirjoitti:Jos ei kerro ylläpitäjän kuolemasta, niin vaatinevat ylläpitäjältä suostumusta.

Olen viesteissäni ilmoittanut siitä, joten asia jo heille jo kerrottu - kunhan vain ehtivät lukea sähköpostinsa.

Tuo kommenttini oli siihen, jos kysyy asiaa julkisesti, mitä Mirri ehdotti.
logia

ViestiKirjoittaja eea » 10.06.2022 18:40

Mitä jos julkisesti pyytäisi niitä lukemaan sähköpostinsa?
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.06.2022 20:50

eea kirjoitti:Mitä jos julkisesti pyytäisi niitä lukemaan sähköpostinsa?

Voi yrittää sitäkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.06.2022 11:56

Kyllästynyt kirjoitti:

Niinpä nyt olisikin hyvä hetki kysyä ylläpitäjän vaihtamisesta julkisesti ilman, että tarvitsisi kertoa kenenkään 'yksityisasioista', kuten kuolemisesta.
Ei pääsisi sähköpostiviestit hautautumaan muiden sähköpostiviestien joukkoon, kun samaa asiaa tiedustellaan myös julkisella keskustelufoorumilla.

Mistäpä tiedetään, onko Kyllästyneen viestit edes menneet perille, tai onko niitä huomioitu mitenkään?
Mirri

ViestiKirjoittaja logia » 14.06.2022 20:28

Kyllästynyt, kirjauduitko koskaan palstalle ylläpitäjänä, kun avustit Perttiä ongelmatilanteissa? Sitä kautta voisit muuttaa itsesi ylläpitäjäksi. En sitten tiedä, olisiko se oikein...
logia

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.06.2022 23:08

logia kirjoitti:Kyllästynyt, kirjauduitko koskaan palstalle ylläpitäjänä, kun avustit Perttiä ongelmatilanteissa? Sitä kautta voisit muuttaa itsesi ylläpitäjäksi. En sitten tiedä, olisiko se oikein...

Joskus, kun Psykopatologialla oli ongelmia kirjautumisessa.
Viimekertaisen isomman ongelmavyyhdin selvittämiseen hän kuitenkin sai apua Elisan helpistä, ja silloin hänen salasanansa ilmeisesti muuttui (mitä en lainkaan ihmettele). Hän pyysi minua ottamaan palstan kokonaan haltuuni, mutta ei muistanut muuttunutta salasanaansa. Ajattelin, että ehdin sen vielä saamaan, mutta toisin kävi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.06.2022 14:02

Hieno homma, jos nyt viimein sait kerrotuksi tämän foorumin käyttäjille, mikä tilanne on foorumin suhteen.
Mirri

ViestiKirjoittaja logia » 15.06.2022 14:55

Salasana on varmaan tallennettu Pertin tietokoneelle. Voisivatkohan omaiset auttaa, jos MunFoorumin tuesta ei kuulu mitään vastausta? Voiko palsta jatkua ilman ylläpitäjää pelkän valvojan varassa?
logia

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.06.2022 20:32

Kyllästynyt ei ole sanonut kysymyksiin mitään, joten esitän arveluja.

Psykopatologia-foorumi voi jatkaa ilman ylläpitäjää niin kauan kuin Munfoorumi.com ei kaipaile toimivaa sähköpostiyhteyttä Psykopatologia-foorumin ylläpitäjään. Sellainen tilanne kai voisi jatkua ties miten kauan - kukaan ei tiedä.

Voisivatko Psykopatologian omaiset auttaa... Minä ajattelen, että kyllä voisivat, jos he tietävät tämän foorumin olemassaolosta, ja jos heillä on pääsy sähköpostiosoitteeseen, jota Psykopatologia käytti tätä foorumia hoitaessaan.
Munfoorumi.com kaipailee sähköpostiviestiä palstan ylläpitäjältä voidakseen vaihtaa ylläpitäjän toiseksi. Toisin sanoen Psykopatologian sähköpostista pitäisi lähteä viesti Munfoorumi.comin ylläpitoon.
Kyllästynyt on kertonut olevansa sähköpostiyhteydessä Psykopatologian omaisiin, joten hän toivottavasti selvittää tämänkin mahdollisuuden: pystyvätkö omaiset auttamaan Psykopatologialle - ja meille - tärkeän nettipalstan säilyttämisessä.

Tähän mennessä Kyllästyneen niukkasanaiset kommentit tämän foorumin tulevaisuudesta ovat olleet sellaisia, että minun on hyvin vaikea uskoa hänen oikeasti haluavan jatkaa foorumin olemassaoloa. Puhumattakaan, että hän tosissaan haluaisi jatkaa foorumin ylläpitäjänä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.06.2022 20:44

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En vain tiedä riittävätkö voimani vastuun kantamiseen.

Vannot ja vakuutat, ettet ole lopettamassa palstaa, mutta olet jo kertonut, ettet tiedä, riittävätkö voimasi foorumin pyörittämiseen.
Poistatin päiväkirjani siltä varalta, että voimasi loppuvat...

Voimani saattavat loppua kesken, mutta kovin vähän sinulla on luottamusta minun sanaani, kun et usko vaikka olen jo parikin kertaa sanonut, etten ole palstaa lopettamassa.
Ajattelinkin, että sinä saatoit poistattaa päiväkirjasi sen vuoksi, ettet luota kertomaani, mutta poistin sen suuremmitta mutinoitta, koska sinä niin pyysit.
Mirri kirjoitti:... On erittäin ikävä tilanne, jos foorumi - päiväkirjoineen - jää ajelehtimaan tuuliajolle ilman ylläpitoa sen vuoksi, että pitelet vastuun ja vallan tiukasti itselläsi etkä sitten lopulta jaksa yksin, tai motivaatiosi loppuu syystä tai toisesta...

Ellei kuolema minua yllättäen korjaa, ilmoitan kyllä jos olen mieleni muuttanut.
Äkkikuoleman varalta olen miettinyt mahdollisia vaihtoehtoja, mutta niiden käyttöönottoon saakka yritän sinnitellä hengissä.
Mirri kirjoitti:... Jakaminen olisi vähintäänkin järkevää; suurin vaara/mahdollisuus kirjoittajien katoamiseen on siinä, että sinun sanojesi myötä foorumin tulevaisuus näyttää epävarmalta...

"Minun sanojeni myötä"??? Juurihan olen toistellut, etten ole palstaa lopettamassa.
Mirri kirjoitti:... Et kai hiljaa mielessäsi toivo, että tämä foorumi näivettyy?

En. Päinvastoin, yritän miettiä millä keinoilla palstalle saataisiin lisää aktiivisia kirjoittajia.
Tosiasia kuitenkin on, että moni vanha kirjoittaja on lähtenyt, kuka mistäkin syystä, mutta jos onnistuisimme edes osan heistä palaamaan, olisi se mielestäni positiivista kehitystä.

Psykopatologian suhteen ainakin yksi asia oli selvää, minä luotin häneen - ja uskon hänenkin luottaneen minuun. Olisi ollut hyvin vaikeaa tehdä yhteistyötä, jos jompikumpi olisi koko ajan miettinyt mahtaako toinen käyttää valtaansa väärin, tai yht'äkkiä lyödä hanskat naulaan ja kadota ennalta varoittamatta.

Tämänhetkisen tietämyksen mukaan Psykopatologia-foorumin tulevaisuus näyttää huonolta.
Mirri

ViestiKirjoittaja logia » 15.06.2022 20:54

Nyt on vielä suruaika. Meidän pitää olla kärsivällisiä ja odottaa. Ei tämä hätäilemällä parane. Jos palsta ei voi jatkaa, niin se ei jatka. Jos voi, niin sitten voi. Asia selviää kyllä, ehkä joskus?
logia

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.06.2022 21:52

Mirri kirjoitti:... Tähän mennessä Kyllästyneen niukkasanaiset kommentit tämän foorumin tulevaisuudesta ovat olleet sellaisia, että minun on hyvin vaikea uskoa hänen oikeasti haluavan jatkaa foorumin olemassaoloa. Puhumattakaan, että hän tosissaan haluaisi jatkaa foorumin ylläpitäjänä.

Olen mielestäni tehnyt voitavani saadakseni asian (ylläpitäjän vaihdoksen) tehtyä.
Toistaiseksi ratkaisua ei ole löytynyt, mutta en ole luovuttanut.
Olen myös ollut yhteydessä omaisiin asiassa, mutta ainakaan vielä ei salasanaa ole löytynyt.

Mirri,

Jospa sinä malttaisit olla spekuloimatta minun haluistani jatkaa, sinä kun et siitä mitään tiedä.
Eikä seinien maalailukaan tyyliin "näyttää huonolta" ketään auta.
Kerron heti, kun jotain kerrottavaa on.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.06.2022 22:17

logia kirjoitti:Nyt on vielä suruaika. Meidän pitää olla kärsivällisiä ja odottaa. Ei tämä hätäilemällä parane. Jos palsta ei voi jatkaa, niin se ei jatka. Jos voi, niin sitten voi. Asia selviää kyllä, ehkä joskus?

Noin on.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Ylläpitäjän palsta