Kyllästynyt kirjoitti:En vielä tiedä palstan tulevaisuudesta, mietitään yhdessä miten tästä jatketaan.
Tarkoitatko, että me lukijat ja kirjoittajat mietimme kaikki yhdessä hiljaa mielessämme, jotta sinun työrauhasi ei häiriinny?
Kyllästynyt kirjoitti:En vielä tiedä palstan tulevaisuudesta, mietitään yhdessä miten tästä jatketaan.

Kyllästynyt kirjoitti:Olen kuitenkin mielestäni tehnyt voitavani. Jos Munfoorumin ylläpito ei vastaa viesteihini, en tiedä mitä sinä odotat minun tekevän.

logia kirjoitti:Jos ei kerro ylläpitäjän kuolemasta, niin vaatinevat ylläpitäjältä suostumusta.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En vielä tiedä palstan tulevaisuudesta, mietitään yhdessä miten tästä jatketaan.
Tarkoitatko, että me lukijat ja kirjoittajat mietimme kaikki yhdessä hiljaa mielessämme, jotta sinun työrauhasi ei häiriinny?
Kyllästynyt kirjoitti:logia kirjoitti:Jos ei kerro ylläpitäjän kuolemasta, niin vaatinevat ylläpitäjältä suostumusta.
Olen viesteissäni ilmoittanut siitä, joten asia jo heille jo kerrottu - kunhan vain ehtivät lukea sähköpostinsa.
eea kirjoitti:Mitä jos julkisesti pyytäisi niitä lukemaan sähköpostinsa?
Kyllästynyt kirjoitti:logia kirjoitti:Jos ei kerro ylläpitäjän kuolemasta, niin vaatinevat ylläpitäjältä suostumusta.
Olen viesteissäni ilmoittanut siitä, joten asia jo heille jo kerrottu - kunhan vain ehtivät lukea sähköpostinsa.

logia kirjoitti:Kyllästynyt, kirjauduitko koskaan palstalle ylläpitäjänä, kun avustit Perttiä ongelmatilanteissa? Sitä kautta voisit muuttaa itsesi ylläpitäjäksi. En sitten tiedä, olisiko se oikein...

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En vain tiedä riittävätkö voimani vastuun kantamiseen.
Vannot ja vakuutat, ettet ole lopettamassa palstaa, mutta olet jo kertonut, ettet tiedä, riittävätkö voimasi foorumin pyörittämiseen.
Poistatin päiväkirjani siltä varalta, että voimasi loppuvat...
Voimani saattavat loppua kesken, mutta kovin vähän sinulla on luottamusta minun sanaani, kun et usko vaikka olen jo parikin kertaa sanonut, etten ole palstaa lopettamassa.
Ajattelinkin, että sinä saatoit poistattaa päiväkirjasi sen vuoksi, ettet luota kertomaani, mutta poistin sen suuremmitta mutinoitta, koska sinä niin pyysit.Mirri kirjoitti:... On erittäin ikävä tilanne, jos foorumi - päiväkirjoineen - jää ajelehtimaan tuuliajolle ilman ylläpitoa sen vuoksi, että pitelet vastuun ja vallan tiukasti itselläsi etkä sitten lopulta jaksa yksin, tai motivaatiosi loppuu syystä tai toisesta...
Ellei kuolema minua yllättäen korjaa, ilmoitan kyllä jos olen mieleni muuttanut.
Äkkikuoleman varalta olen miettinyt mahdollisia vaihtoehtoja, mutta niiden käyttöönottoon saakka yritän sinnitellä hengissä.Mirri kirjoitti:... Jakaminen olisi vähintäänkin järkevää; suurin vaara/mahdollisuus kirjoittajien katoamiseen on siinä, että sinun sanojesi myötä foorumin tulevaisuus näyttää epävarmalta...
"Minun sanojeni myötä"??? Juurihan olen toistellut, etten ole palstaa lopettamassa.Mirri kirjoitti:... Et kai hiljaa mielessäsi toivo, että tämä foorumi näivettyy?
En. Päinvastoin, yritän miettiä millä keinoilla palstalle saataisiin lisää aktiivisia kirjoittajia.
Tosiasia kuitenkin on, että moni vanha kirjoittaja on lähtenyt, kuka mistäkin syystä, mutta jos onnistuisimme edes osan heistä palaamaan, olisi se mielestäni positiivista kehitystä.
Psykopatologian suhteen ainakin yksi asia oli selvää, minä luotin häneen - ja uskon hänenkin luottaneen minuun. Olisi ollut hyvin vaikeaa tehdä yhteistyötä, jos jompikumpi olisi koko ajan miettinyt mahtaako toinen käyttää valtaansa väärin, tai yht'äkkiä lyödä hanskat naulaan ja kadota ennalta varoittamatta.

Mirri kirjoitti:... Tähän mennessä Kyllästyneen niukkasanaiset kommentit tämän foorumin tulevaisuudesta ovat olleet sellaisia, että minun on hyvin vaikea uskoa hänen oikeasti haluavan jatkaa foorumin olemassaoloa. Puhumattakaan, että hän tosissaan haluaisi jatkaa foorumin ylläpitäjänä.
logia kirjoitti:Nyt on vielä suruaika. Meidän pitää olla kärsivällisiä ja odottaa. Ei tämä hätäilemällä parane. Jos palsta ei voi jatkaa, niin se ei jatka. Jos voi, niin sitten voi. Asia selviää kyllä, ehkä joskus?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa