eea kirjoitti:Joo tämä osuu kipukohtiin. On niin yksinäinen olokin. Nyt kun ihmiset karsivat kontaktejaan eikä kuulu kenenkään lähipiiriin tajuaa kuinka yksin sitä on. Yllättävää kuinka vaikeaa tämä on ollut vaikka olen introvertti. Olen hulluna askarrellut journaling cardseja. En vaan tiedä mihin ne kaikki laitan kun olen niin tuottelias. Taloudellisesti ja muutenhan ei ole mitään huolta ja tiedän että monilla on paljon huonommin. Kun tuo Mirri vaan pitäisi leipäläpensä ummessa..
En taatusti pidä. Minua kiukuttaa ajatuskin siitä, että joutuisin kollektiiviseen kotiarestiin sinun ylimielisyytesi ja piittaamattomuutesi vuoksi. Miksi minun pitäisi yrittää pätkääkään ymmärtää sinua ja muita koronasta viis veisaavia, jotka aiheuttavat omalla käyttäytymisellään suurta vahinkoa muille ihmisille?
Tehdään toisin päin: sulje sinä leipäläpesi ja lopeta ylimielinen leveilysi omasta suhtautumisestasi koronan varotoimiin. Kuulun niihin henkisesti huonovointisiin ihmisiin, jotka menettävät mielenrauhansa rippeetkin tietäessään, että ympärillä on kaltaisiasi ihmisiä, jotka suhtautuvat tämänhetkisiin karuihin tosiasioihin juuri niin kuin sinä. Tahtovat elää ja liikkua ihmisten ilmoilla kuin koronaa ei olisikaan.
Toisaalta ihan hyvä, että voin kaataa ahdistuneisuuttani ja kiukkuani netin välityksellä sinun niskaasi aukoessasi päätäsi siitä, kuinka sinua kuristetaan koronarajoituksilla. Missään muualla toisten ihmisten piittaamattomuuden aiheuttamaa turhautuneisuutta ei pääsekään purkamaan.