Hienoa, Luukkonen! Sehän se varmaan tärkeä asia onkin, että tuntee tässä esitetyt asiat ja väitteet mahdollisimman hyvin.Jopa minä
ulkopuolisena tunsin esitetyt asiat ja väitteet paremmin.
Hienoa, Luukkonen! Sehän se varmaan tärkeä asia onkin, että tuntee tässä esitetyt asiat ja väitteet mahdollisimman hyvin.Jopa minä
ulkopuolisena tunsin esitetyt asiat ja väitteet paremmin.
Mirri kirjoitti:Nyt menee jo niin älyttömäksi tämä keskustelu, että lopetan osaltani tähän. Tuntui sinusta, Kyllästynyt, tällainen lopettaminen miltä hyvänsä.
Olisiko se piilovittuilua?Kyllästynyt kirjoitti:Eihän se, että on eri mieltä sinun kanssasi siitä, että sinulle kertyy arvioinnissa vain vähän psykopaattipisteitä, ole mikään solvaus.
Etkö edes tuon vertaa oivalla?
tris009 kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Taisi silloin olla Cleckleyn lista. Muistaakseni vastasit niukkaan suuntaan. Käy tarkistamassa sieltä.
ok. No en minä koe että minun tulisi mistään syistä korkeita pisteitä tuolla asteikolla saadakaan. Yleensä kyllä tykkään liiotella vikojani. Juttuni saattavat olla vikojeni liioittelua täynnä mutta pisteet lasken ihan korrektin käsitykseni mukaan.
tris009 kirjoitti:Mirri kirjoitti:Olisiko se piilovittuilua?Kyllästynyt kirjoitti:Eihän se, että on eri mieltä sinun kanssasi siitä, että sinulle kertyy arvioinnissa vain vähän psykopaattipisteitä, ole mikään solvaus.
Etkö edes tuon vertaa oivalla?
Kyllä se ihan avointa oli. Kävi läpi kunkin n. 20 kriteeristä ja sen kuinka kukin minuun sopii. Olen kahden pisteen arvoisesti mm. epäluotettava ja pinnallisesti viehätysvoimainen
Kyllästynyt kirjoitti:tris009 kirjoitti:En koe kehuskelleeni paljon blogeissani. Olisiko mahdollista että sinä annat toiminnalle tuon kehuskelu-määritelmän ja jotenkin luulet että olen hyvin ylpeä kaikesta kirjoittamastani tai vähintään koen ne päivän parhaimmiksi saavutuksiksi kun niistä blogeissani halusin kirjoittaa?
Et koe kehuskelleesi vaikka olet toistuvasti väittänyt itseäsi älykkääksi sekä ylpeillyt sillä kuinka nokkela olet solvauksiasi kirjoittaessasikin?
Mirri kirjoitti:Tässä ketjussa on harhaan johtava otsikko. Paremmin sopisi Psykopatologian tuomioketju. Yksi ja toinen on tässä tuomittavana Psykopatologian tuomioistuimessa; ansioituneena syyttäjänä Kyllästynyt, Luukkonen tuomarina. Puolustusta ei ole järjestetty ainakaan tuomioistuimen puolesta; ja jos joku yrittää esittää puolustuspuheenvuoron, hänestä tulee seuraava syytetty, kunhan edelliseltä syytetyltä vapautuu paikka - kun ei parhaankaan syyttäjän rahkeet ihan sellaiseen riitä, että syyttäisi tehokkaasti useampaa yhtäaikaa...
Sanoisin tätä Psykopatologian riitelyketjuksi, mutta ei kai tällä foorumilla sentään nettiriidellä, ja ihan ylläpitäjän suotuisalla myötävaikutuksellakin? Niinpä tämä on sitten tuomioketju.
Tällä foorumilla hyväksytään rajaton julmuus ja vittuilu toista kirjoittajaa kohtaan, kunhan se vain on tarpeeksi kieroa ja taitavaa niin, ettei se riko sääntöjä - eikä loukkaa Kyllästynyttä.Psykopatologia kirjoitti:Mutta eihän millään foorumilla (tai kaupassa tai kadulla ta töissä hyväksytä moderaattorille (ym.) lausumaa:
"Painu vittuun saatanan psykopaatti"
Tristan ja kusi voivat vapaasti koettaa moista muilla foorumeilla, niin nähdään, mitä tapahtuu.
tris009 kirjoitti:Asiaan on tultava joku muutos - ei ole oikein että blogieni sisältöä otetaan tänne reviteltäväksi loukkaustarkoituksessa!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa