ip-banni kirjoitti:Entäs mitä mieltä olet Anderssonin naurusta?
Vissiin häntä nyt nauratti, kun lääkitys loppui kesken?

Valkosiipi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kansanedustaja Valkosiipi kenties ymmärtäisi, että hänen suustaan lähtevään soopaan puututtaisiin ja oikaistaisiin (ehkä 'naureskelujen' kera), eikä loukkaantuisi asiasta. Vai miten?
Luultavasti hyvänä päivänä kansanedustaja Valkosiipi kohauttaisi olkaansa hymähdyksen kera todeten, että joidenkin näköjään on aivan pakko nyppiä pilkkuja, eikä loukkaantuisi asiasta. Korkentaan kuittaisi sopivan tilaisuuden tullen antamalla pilkunnyppijälle astetta kovemmin takaisin.
Huonona päivänä kansanedustaja Valkosiipi saattaisi hyvinkin loukkaantua tai kettuuntua, koska jokaisen hänen mielestään pitäisi tietää, että kansanedustaja hallitsee kyseisen sanan käytön, nyt vaan lipsahti. Väärän sanan korjailemisen tulkitsisi lähinnä joko vittuiluksi tai tarpeettomaksi pilkun nyppimiseksi. Hyvinkin voisi vaatia anteeksipyyntöä vedoten lukihäiriöön. Varsinkin jos se edesauttaa kansanedustaja Valkosiiven poliittista peliä, esimerkiksi tehden korjailuun ja etenkin naureskeluun syyllistyneestä paheksuttavan idiootin..

Mirri kirjoitti:Lukihäiriönsä - tai ainakin luetun ymmärtämisen vaikeutensa - itse kullakin...
Onko täällä sellainenkin leikki, että leikitään jonkun ajattelevan, että naiset eivät kykene pesemään ikkunoita? Tähänkään leikkiin ei voi ottaa osaa, kun ei tiedä, kenen leikitään olevan sitä mieltä.Hilppa kirjoitti:Tai jos naurettavien joukkoon lisättäisiin viel ikkunoita pesemään kykenemättömät eli naiset...
ip-banni kirjoitti:Mirri kirjoitti:Lukihäiriönsä - tai ainakin luetun ymmärtämisen vaikeutensa - itse kullakin...
Oikein nauruhymiö perään että varmaan jokainen viimein ymmärtää että Mirri kuten kaksi kana-aivoministeriä pilkkaavat lukihäiriösiä.
Sitähän tämä koko ketju Mirrin osalta on eli lukihäiriöisten pilkkaamista.

Mirri kirjoitti:- -
En ollenkaan nauranut, vähän vain hymyilin - itseironisesti.

Miksi mun lukihäiriölle nauretaan jopa eduskunnassa?

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa