Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kopioit minun (varsin suurella vaivannäöllä) esiin kaivamani linkin vastoin nimenomaista kieltoani sinun ketjuusi - ja kehtasit vielä lohkaista "ottaneesi hyvän linkin talteen kelvottomasta ketjusta".
Jaa, että varsin suurella vaivannäöllä sinä sen linkin onnistuit löytämään netistä, ja siksi sitten niin mustasukkaisesti ja omistajan elkein vartioit sitä luullen sen olevan sinun teoksesi ja sinulla siihen yksinoikeus. Kiellollasi ei valitettavasti ollut mitään merkitystä minun oikeuksieni rinnalla - eikä laittamasi linkki ollut sinun luomuksesi, joten siteerausoikeus ei koske tätä asiaa. Ei sittenkään, vaikka minulla oli myös siteerausoikeus puolellani. Siteerausoikeudenkin olet käsittänyt päin mäntyä, jos kuvittelet sen tarkoittavan sitä, että vain päivikseen olisi oikeus siteerata - eihän sellainen pidä paikkaansa. Siteerata saa mihin tahansa tekstiin, johon tuntee tarvitsevansa sitaattia toisen ihmisen tekstistä. Mutta siis - nyt puhutaan linkistä, jonka sinä kopioit netistä, ei ollenkaan mistään sinun omistuksessasi olleesta luomuksesta.
Ei sinulla yksinkertaisesti ollut pienintäkään
oikeutta kieltää löytämäsi linkin kopioimista keneltäkään. Ja silti sinä sinnikkäästi uskot ja kuvittelet minun
varastaneen sinulta, etkä yhtään kaihda kailottaa syytöksiäsi nettifoorumeilla vuodesta toiseen. Kyllä on kummallista sinun pääsi sisältö.
Niin, ja minulla ei ole mitään tarvetta muistella menneitä kirjoituksiani; sinullahan se tarve on - sinä muistelet minun kirjoituksiani. Miksi, sitä en tiedä.