Valitus sisätautipolille lähetenyt

Terveysaseman potilasasiamies on lomalla elokuuhun joten kaipa tulostan sen ja vien paikalle terveysasemalle ja saavat miettiä kenelle se menee.
Lisäsin tämän vielä tuohon:
Omalääkärini on aika nuori yleislääkäri eikä hänen ammattitaitonsa riitä tämän pidemmälle. Tähänkin asti hänen toimensa (helico-bakteerin selvittäminen, keliakian vasta-aineiden ottaminen jne) ovat perustuneet sisätautilääkärin konsultoimiseen. Eikö olisi tässä vaiheessa järkevää antaa sisätautilääkärin ja minun tavata suoraan toisiamme kun kokenut henkilö jonka ammattitaito on juuri tälläisten häiriöiden parissa saattaisi osata kysyä minulta ne oikeat kysymykset tai tehdä oikeat tutkimukset jotka selvittäisivät meille mistä tässä on kyse? Tähän asti ainakin on raudanpuute ollut ihan resistentti tälle rautahoidolle oli sitten kyse mistä vaan valmisteesta tai annostuksesta.
Vaadin että tutkitaan miksi rautaarvot eivät nouse ja sitten hoidetaan se syy kuntoon niin että rauta-arvot pääsevät nousemaan ja että tämän tekee X:n sisätautilääkäri sillä omalääkärini terveysasemalle ei osaa tehdä sitä. Jos osaisi niin tämä asia olisi tämän kahdeksan kuukauden aikana jo hoidettu siellä kuntoon tai ainakin diagnosoitu jo oikein ja lähdetty ongelman ratkaisemisen tielle. Nyt hänen kanssaan olemme vielä täsmälleen samassa pisteessä kun aloitushetkellä. Olen itse tilanteesta paitsi turhautunut niin myös varsin huolissani. Missään tapauksessa minua ei voi jättää heitteille nappailemaan itsekseni rautaa vuosikausiksi kun tämä ei selvästikään auta tilanteessa ollenkaan. Asiaa pitää alkaa tutkia nyt eikä mahdollisesti joskus hamassa tulevaisuudessa sillä raudan menetys saattaa olla merkki syövästä tai vakavasta suolistosairaudesta.